قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور تصرف اراضی، تغییر کاربری، صدور مجوزهای بی‌اساس از سوی شهرداری‌ها و… را از مهم‌ترین مسائل مبتلابه استان‌ها دانست و از بازرسان خواست روی این موضوعات تمرکز کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از بازیکنان پیش از شروع فصل گذشته این پول را دریافت کرده‌اند که این مساله یکی از سوالات نهادهای نظارتی است. آن‌ها معتقدند مدیرعامل باشگاه در پایان فصل باید چنین پرداختی را تایید می‌کرده نه اینکه پیش از فصل یا ابتدای فصل این پول پرداخت شود.
سازمان بازرسی تیمی را برای بررسی قرارداد‌های باشگاه سپاهان اصفهان در ساختمان این باشگاه مستقر کرد.
پس از باشگاه سپاهان، حالا سازمان بازرسی تیمی را برای بررسی قراردادها، در ساختمان باشگاه های لیگ برتری مستقر می کند.
بازرس قضایی و بازرس كل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی كل كشور با بیان اینكه كیفیت قطعات خودرو در برخی محصولات سایپا به طور نسبی ارتقاء داشته است، گفت: سعی سازمان بازرسی كل كشور بر این است كه با نظارت های متناوب از خطوط تولید، كیفیت محصولات خودروسازان كه مطالبه جدی مردم است را مورد بررسی قرار دهد.
بارسلونا به دلیل پرداخت پول به نایب رییس کمیته داوران فوتبال اسپانیا مقصر شناخته شده و به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ قهرمانان نخواهد بود.
یوفا امروز به باشگاه بارسلونا اطلاع داد که به خاطر پرونده نگریرا، تحقیقات رسمی خود را شروع کرده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از نظارت‌ بر عملکرد دستگاه‌های خدمت رسان در ایام نوروز خبر داد و از مردم خواست گزارش‌ها پیرامون عملکرد دستگاه‌های اجرایی را به سامانه ۱۳۶ اعلام کنند.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان این که ما به تعامل و همکاری‌های خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه میدهیم، گفت: همواره به این موضوع توجه داریم که از تولید ابهام جدیدی در فرایند همکاری مان با آژانس جلوگیری شود و همواره از این موضوع جلوگیری می‌کنیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران هستند و از دیروز در حال بازدید و بررسی هستند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از بازرسان آژانس سهواً گزارش کرده بود که ایران در سایت غنی سازی شهید علی‌محمدی (فردو) تغییراتی در رویه بهره برداری انجام داده که پیشتر آن را اعلام نکرده است.
پرونده رسوایی مدیریتی در سری آ ابعاد تازه‌ای پیدا کرده و بعد از کسر امتیاز از یوونتوس امروز بازرسان قضایی دفتر باشگاه میلان را تفتیش کردند.
یک سخنگوی آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی از سفر بازرسان فنی این نهاد به ایران در یکشنبه هفته آتی خبر داد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد شواهدی از تلاش اوکراین برای بکارگیری بمب کثیف وجود ندارد.
مدیرکل آژانس اتمی اعلام کرد که بازرسان این سازمان برای بررسی ادعای روسیه درباره احتمال توسل اوکراین به بمب رادیواکتیو، از دو تأسیسات این کشور سرکشی خواهند کرد.
معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور، بازرسان کل استان‌ها را مامور کرد که بر نحوه اجرای سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی رصد و نظارت داشته باشند.
پرونده بدهی مالیاتی سنگینی که به خاطر برخی معاملات ۱۰ سال پیش برای فدراسیون شطرنج تشکیل شده، پای گروه بازرسان وزارت ورزش را به این فدراسیون باز کرده است.
وزیر جهاد کشاورزی از بازرسین این وزارتخانه خواست تا به سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام در استان‌ها سرکشی کنند.
وزیر جهاد کشاورزی از بازرسین این وزارتخانه خواست تا از سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام در استان‌ها سرکشی کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازرسان با شناسایی دقیق بسترهای فساد دست صاحبان نفوذ را از حوزه نفت، گاز و پتروشیمی کوتاه کنند.
بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باقیمانده در نیروگاه زاپروژیا، ششم سپتامبر(۱۵شهریور) این نیروگاه را ترک خواهند کرد.
بنا به اعلام یک دیپلمات روس، آژانس بین المللی انرژی اتمی قصد دارد ماموریت خود در نیروگاه اتمی زاپروژیا را دائمی کند.
دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی از استقرار بازرسان این وزارتخانه در پایانه‌های مرزی، فرودگاه‌ها و پایانه‌های مسافری کلانشهرها خبر داد.
در پی دستور دادستانی تهران، عرضه نذورات و موادغذایی توسط هیئت‌های مذهبی در مناطق ۳ ، ۴ ، ۷ و ۸ تهران در مساجد، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، توسط بازرسان مورد نظارت قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ