میامی- رئیس کل دادگستری استان سمنان از فنس کشی محل تردد یوزهای توران در میاندشت خبر داد و گفت: مرجع قضائی با ترک فعل‌ها برخوردی بدون اغماض خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستور سجادی به حراست وزارت ورزش: بدون مماشات با عوامل داخل و خارج از باشگاه استقلال که مسبب اتفاقات تاسف‌بار تمرین دیروز بودند، برخورد کنید.
خانه سینما تفاهمی با سازمان سینمایی برای برخورد با سازندگان فیلم‌های بدون پروانه نداشته است. برای پروانه ساخت قانون وجود ندارد. ابتدا باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند تا به شان پروانه‌ای که می‌دهد توسط مسئولین مملکت احترام گذاشته شود. می‌توانیم درباره فیلم‌های بی‌پروانه به تفاهم برسیم، به شرطی که ارزش این پروانه به ما ثابت شود. باید به سمت استقلال صنف برویم. کمک سازمان سینمایی کفاف برنامه‌های ما را نمی‌دهد
طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از امروز ۱۶ خرداد آغاز شد.
طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از ۱۶ خرداد آغاز خواهد شد.
معاون صنایع وزیر صمت از اجرای طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سطح بازار از ۱۶ خرداد خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان اجرا می‌شود، گفت: در این طرح سارقان، مال خران و همچنین فروشندگان مواد مخدر نیز قرار خواهند داشت.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه برخورد با مفسدان اقتصادی بی‌سابقه و بدون جنجال و هیاهو بوده است.
ستاره محبوب هواداران استقلال با مربی پرافتخار این باشگاه در بین دو نیمه برخورد گرمی داشت.
ساوه- دادستان کل کشور با اشاره به کوتاهی شوراها و دهیاری ها در زمینه ساخت و سازها گفت: در صورتی که حقوق جامعه در اثر ساخت و سازها آسیب ببیند بدون اغماض برخورد می‌شود.
سازمان حمایت اعلام کرد: هرگونه اعمال قیمت لوازم خانگی بدون طی فرآیند قانونی مورد پذیرش نبوده و در صورت شکایت از واحد تولیدی در این خصوص فرایند رسیدگی اعمال می‌شود.
سه آزادکار ایرانی در روز نخست مسابقات بین المللی کشتی کرواسی بدون شکست تا نیمه نهایی پیش رفتند.
معاون وزیر صمت گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هرگونه افزایش قیمت بدون اخذ مجوز،برخورد خواهد کرد همانگونه که با افزایش غیرقانونی بلیط هواپیما در حوزه خدمات برخورد کردیم.
فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: در صورت احراز قصور یا تخلف در حادثه فوت دختر اهل بستک با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
در این دستور تأکید شده است در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
مشهد ـ مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان دی ماه برای اخذ مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوزها با آن‌ها برخورد خواهد شد.
بر اساس مستندات موجود، تاکنون تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روز‌های بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ تن می‌باشد که شامل: برخی از نمازگزاران در مصلی، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری‌ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می‌باشد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: وظیفه قانونی ما است که در کمال استقلال بدون هیچگونه اغماض و با اقتدار و براساس مر قانون به وظیفه خود عمل کنیم.
هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی یک بمب را بر روی سرباز روس پرتاب کرد و بمب درست به هدف اصابت کرد.
وزارت دفاع روسیه از اقدام یک فروند هواپیمای این کشور در جلوگیری از برخورد با هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در آسمان شمال سوریه خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: دستگاه قضایی همان‌گونه که در برخورد با سارقان به‌عنف و مسلح با قاطعیت و بدون اغماض در صحنه حاضر شد، در برخورد با عوامل ایجاد ناامنی در جامعه، عناصر اصلی اغتشاشات و ایادی بیگانگان قاطعانه و به‌جد در میدان عمل حضور دارد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: صراحتاً اعلام می‌کنیم در این دولت بدون هیچ اغماض و خط قرمزی با هرگونه تخطی از قانون و فساد در هر کجای مجموعه و توسط هر کسی باشد برخورد خواهیم داشت‌.
حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: همه پرونده‌های سرقت باید پیگیری قضایی شود و بدون اغماض و ارفاق هم برخورد صورت گیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: همه پرونده‌های سرقت باید پیگیری قضایی شود و بدون اغماض و ارفاق هم برخورد صورت گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ