رئیس جمهور آمریکا شرایط اقتصادی چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان بعد از واشنگتن را به «بمب ساعتی» تشبیه کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که جو بایدن در تلاش است تا پیش از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تنش با ایران را کاهش دهد.
روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که جو بایدن در تلاش است تا پیش از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تنش با ایران را کاهش دهد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که دولت این کشور در نظر دارد که زمینه همکاری راهبردی با دولت ویتنام را گسترش دهد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با انتقاد شدید از موضع دولت کنونی این کشور در قبال ایران، گفت که بایدن تسلیم ایران شده است.
جو بایدن در نامه‌ای به مجلس نمایندگان کنگره آمریکا خوستار تصویب بودجه اضافی برای کمک نظامی چند میلیارد دلاری به اوکراین شد.
جو بایدن رییس جمهور آمریکا  دستور اجرایی را امضا کرد که سرمایه گذاری های جدید در فناوری های حساس چین مانند تراشه های رایانشی را منع می کند.
تلاش‌های ناکام دولت بایدن برای جدا کردن عربستان از محور رقیبِ آمریکا و همچنین افزایش هشدارها خطاب به نتانیاهو، از موضوعات مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد یک دستور اجرایی برای محدود کردن سرمایه گذاری در فناوری های حساس در چین تا اواسط آگوست سال جاری میلادی امضا کند.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش در نطق‌های رسمی و علنی، حضار را غافلگیر کرد!
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش در نطق‌های رسمی و علنی، حضار را غافلگیر کرد!
سفر شکست خورده کیسینجر به چین برای نجات دولت آمریکا و همچنین ادامه واکنش‌ها به هتک حرمت قرآن کریم، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به شورش نافرجام فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، به او توصیه کرد «مراقب باشد که مسموم نشود»!
رییس‌جمهور آمریکا امروز اعلام کرد: کشورهای گروه- ۷ توافق کردند که به اوکراین برای ایجاد یک سیستم دفاعی قوی در زمین، هوا و دریا کمک کنند.
رئیس جمهور آمریکا در آستانه اجلاس سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) گفت که «حمله به هر سانتیمتر از خاک ناتو، حمله به تمام کشورهای عضو این ائتلاف است.»
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که با پایان جنگ در اوکراین، اعضای ناتو می‌توانند درباره عضویت این کشور تصمیم‌گیری کنند.
رئیس‌ جمهور آمریکا امروز اعلام کرد: درحال‌حاضر در ناتو در مورد موضوع پذیرش اوکراین در این ائتلاف اتفاق‌نظری دیده نمی‌شود.
نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا با هشدار به واشنگتن، گفت که کاخ سفید با دور زدن کنگره و ارسال بمب‌های مرگبار خوشه‌ای به اوکراین، آمریکا را وارد جنگ با روسیه می‌کند.
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که به‌جای عضویت اوکراین در ناتو، فعلا همان حمایت امنیتی از این کشور صورت می ‏پذیرد که در مورد رژیم صهیونیستی اعمال می‏ شود.
رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی اختصاصی با شبکه سی‌ان‌ان تأیید کرد که واشنگتن در ادامه ارسال مداوم تسلیحات نظامی به کی‌یف تصمیم گرفته ارتش اوکراین را با بمب‌های خوشه‌ای تجهیز کند.
بایدن می‌گوید «مشتاقانه» منتظر پیوستن سوئد به ناتو است.
رئیس‌جمهور آمریکا امروز در اظهاراتی عوام‎فریبانه ادعا کرد: در شورش «واگنر» علیه کرملین دخالتی نداشتیم!
یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به چین برای تنش‌زدایی روابط بین دو کشور، رئیس‌جمهور آمریکا همتای چینی خود را دیکتاتور خطاب کرد.
کرباسچی نوشت: اصلا شما بگو کروبی آلزایمر دارد (که ندارد) موضوع گرانی دلار، نوسانات بازارها، شرایط وخیم ارزاق عمومی و گوشت ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومانی و... چه می‌شود؟ مسوولان فعلی باید جواب این مصائب را بدهند. جریانی که مسوولیت دارد و مدیریت کشور را قبضه کرده باید پاسخ بدهد چرا کشور به این شرایط دچار شده است.
به تازگی و با تغییرات به عمل آمده در دستورالعمل تخصیص ارز برای نیاز‌های ضروری، مشکل عجیبی برای دانشجو‌ها پیش آمده است. وزارت علوم، برای پرداخت ارز دانشجویی به مبلغ حداکثر ۶۰۰۰ یورو، «سند ملکی» به عنوان وثیقه طلب می‌کند و تاکید هم دارد که سند حتما باید مربوط به یک ساختمان باشد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ