رئیس جمهور آمریکا در آستانه اجلاس سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) گفت که «حمله به هر سانتیمتر از خاک ناتو، حمله به تمام کشورهای عضو این ائتلاف است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی‌بی‌اس به‌علاوه گزارش داد که اگر توافق پیش برود، این زندانیان احتمالا در ماه سپتامبر (شهریور - مهر) به کشورهای خود بازمی‌گردند.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که «دولت فاسد» کنونی این کشور در تلاش است تا از طریق محاکمه‌ با انگیزه‌های سیاسی، او را بیش از ۵۰۰ سال پشت میله‌ها بیندازد!
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار تحقیقی اعلام کرد که شواهد نشان می‌دهند که دولت «بایدن» در هر ۲ حمله مرگبار به پل کریمه نقش حیاتی را ایفا کرده است.
دستیار بایدن گفته است که کمک به اوکراین به معنای حمایت از حمله اوکراین به خاک روسیه نیست.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، ایران و شبه نظامیان متحدش ۸۳ بار به مواضع نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه حمله کرده‌اند.
از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین (۲۴ فوریه)، غرب کمک‌های مالی و تجهیزات نظامی گسترده‌ای را به اوکراین ارسال کرده است. در این میان، آمریکا با ارسال بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کمک از بزرگترین حامیان کی‌یف محسوب می‌شود.
بایدن: بعید است روسیه عامل حمله موشکی به لهستان باشد
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار می شود.
رئیس‌جمهور آمریکا از همه خواست حمله به منزل شخصی رئیس مجلس نمایندگان این کشور را محکوم کنند و تلویحا رئیس‌جمهور پیشین را مقصر اصلی این حادثه معرفی کرد.
رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که تازه‌ترین مدارک و شهادت شهود در پرونده یورش حامیان رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره این کشور، «ناگوار» است.
رئیس جمهور آمریکا به‌تازگی مدعی شده که واشنگتن در صورت حمله چین به تایوان، از این جزیره دفاع می‌کند اما به نظر می‌رسد کاخ سفید باز هم برای لاپوشانی این ادعا به دردسر افتاده است!
بایدن گفته است که اگر چین حمله بی‌سابقه‌ای به تایوان انجام دهد، آمریکا از تایوان دفاع خواهد کرد.
ترامپ در اولین حضور علنی خود پس از حمله ۱۷ مرداد با بیان اینکه این جست وجو یک "نقض عدالت" است، هشدار داد که این مسئله "واکنشی را به همراه خواهد داشت که مانند آن را هیچ کس ندیده است. "
رئیس جمهور آمریکا چند روز پس از حمله به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور و طرفدارانش، از اظهارات خود عقب‌نشینی کرد.
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی تند و تیز حمله همه جانبه‌ای را علیه دونالد ترامپ به راه انداخت. بایدن در جریان سخنرانی در «فیلادلفیا» گفت که ترامپ و جمهوریخواهان خطر کنونی آشکار برای دموکراسی آمریکا هستند.
بایدن گفت: مردمسالاری از سوی ناباورمندان به انتخابات و خشونت سیاسی، زیر حمله و تهاجم قرار گرفته است. ترامپ و جمهوری خواهان باورمند به بازگرداندن عظمت به آمریکا، نمایندگان گونه‌ای افراط گرایی هستند که اساسی‌ترین بنیاد‌های جمهوری ما را تهدید می‌کنند.
بایدن مدعی شد: این حملات با هدف دفاع از امنیت نیرو‌های ما و تضعیف و مختل کردن سلسله حملات علیه منافع آمریکا انجام شد. ایالات متحده این اقدام لازم را مطابق با قوانین بین المللی و اصل حق دفاع از خود انجام داده است.
بنابر اعلام مقامات نظامی آمریکا حمله هوایی امروز به "تاسیسات زیرساختی" شبه‌نظامیان بنا بر دستور جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا انجام گرفته است.
آوریل هاینس، مدیر اطلاعات ملی آمریکا اظهار کرد: رهبران دیپلماتیک، اطلاعاتی و نظامی ارشد آمریکا به جو بایدن و کامالا هریس، رئیس جمهور آمریکا و معاونش اطلاعات بسیار محرمانه‌ای را درباره آرایش و مواضع، تسلیحات و استراتژی ارتش روسیه ارائه کرده بودند.
«رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک و از افراد وفادار به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به نیویورک پست گفت که اگر ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، توسط اف‌بی‌آی «اقدامی تلافی‌جویانه» را علیه جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا انجام خواهد داد.
«کارین ژان پیر» سخنگوی کاخ سفید گفت: «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا از حمله نیرو‌های «اف بی آی» به اقامتگاه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در «مارالاگو» ایالت فلوریدا بی‌اطلاع بوده است.
نقطه آغاز سیاست ایالات متحده باید توقف تهدید جنگ و جلوگیری از تقویت نیرو‌های افراطی در ایران باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ