جو بایدن رییس جمهور آمریکا  دستور اجرایی را امضا کرد که سرمایه گذاری های جدید در فناوری های حساس چین مانند تراشه های رایانشی را منع می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ چولکی با بیان اینکه هنگام عقد قرارداد چنانچه فرد حقیقی طرف قرارداد می باشد باید به صورت دقیق احراز هویت شود، خاطرنشان کرد: هنگام عقد قرارداد فرد یا افرادی که مشخصات آن‌ها در قرارداد ذکر می‌شود می بایست حتماً حضور فیزیکی داشته باشند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: حمایت‌ها و سرمایه گذاری‌های صندوق های پژوهش و فناوری باید بر اساس اولویت‌های نظام سلامت و هدفمند باشد.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد یک دستور اجرایی برای محدود کردن سرمایه گذاری در فناوری های حساس در چین تا اواسط آگوست سال جاری میلادی امضا کند.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد یک دستور اجرایی برای محدود کردن سرمایه گذاری در فناوری های حساس در چین تا اواسط آگوست سال جاری میلادی امضا کند.
معاون اول رییس جمهور گفت: باید بسترهای لازم برای سرمایه گذاری مردم در کشور فراهم شود.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظرها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند.
نوید رجایی گفت: یکی از بهترین روش‌های حمایت از تولید آموزش درست سرمایه گذاری به عموم مردم است که البته این کار زمانی فایده دارد که این آموزش توسط افراد خبره انجام شود.
یک کارشناس اقتصادی گفت: برای کمرنگ شدن دلار باید سرمایه گذاری ها را به سمت تولید سوق داد تا هم نوسانات ارز کم شود و هم دلار از خانه ها خارج شده و تولید را افزایش دهد.
یک مدرس حوزه اقتصاد گفت: موانع سرمایه گذاری در کشور باید رفع شود تا سرمایه گذار با توجه به فضای تسهیل شده کسب و کار مبادرت به مشارکت در نظام اقتصادی کشور کند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از مشکلات موجود، حمایت از سرمایه گذاری خارجی در داخل کشور است که باید در سال آینده در دستور کار ستاد قرار گیرد.
رئیس سازمان فضایی با تاکید براینکه باید مشکلات سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فضایی حل شود، گفت: در ۱۰ الی ۱۵ سال گذشته شرکت‌های خوبی شکل گرفته و حوزه دولتی از آن استفاده می‌کند.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذاری سالم در کشور گفت: سال آتی باید سالی باشد که ریسک قاچا بالا برود تا قاچاقچی احساس امنیت نداشته باشد.
خطیبی گفت: چین وارد کننده بزرگ نفت است و زمانی که شریک تجاری و استراتژیک شود رفتارش با ما تغییر می‌کند و در موضع سرمایه گذاری ها فعال‌تر عمل می‌کند.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد، می‌تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد می تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: باید به فعالان اقتصادی که از ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای حمل بار خود استفاده می‌کنند مشوق‌هایی ارائه کرد.
اهواز- استاندار خوزستان، صنایع را یکی از عوامل مهم برای توسعه استان برشمرد و گفت: باید به سمتی برویم که سرمایه گذاری کشورهای دوست در خوزستان انجام شود.
نباید فراموش کنیم که کار فرهنگی هم مهم است؛ آدم باید پولی را بدست آورد که لذتی هم داشته باشد؛ اینکه پول از خرید و فروش دلار بدست بیاید یا از تولید دارو که امتی از آن بهره مند می‌شوند و سود می‌برند. آقای وزیر منظورش این بود؛ سرمایه گذاری در صندوق‌هایی که در عرصه تولید دارو فعالیت می‌کنند.
یک کارشناس انرژی گفت: سرمایه گذاری در توسعه گاز طبیعی یکی از اولویت های کشور است و باید در اولویت های سرمایه گذاری قرار گیرد.
رشت- رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه توسعه استان باید سازگار با محیط زیست باشد، گفت: نباید اجازه داد عده ای به بهانه سرمایه گذاری، سرمایه های استان را به غارت ببرند.
وزیر صمت تاکید کرد: باید سالانه سه هزار مگاوات سرمایه‌گذاری در حوزه برق کشور می‌شده که این طرح ها به پایان نرسیده است؛ در حوزه گاز برنامه ۸۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری داشتیم که انجام نشد لذا به جز مدیریت مصرف کاری نمی توانیم انجام دهیم.
سید علی حسینی با اشاره به اینکه زمان مناسب برای رفع نقاط ضعف و سرمایه‌گذاری در بنادر شمالی کشور فرارسیده است، گفت: ایران باید سهم خود را از حمل و نقل دریای خزر افزایش دهد.
در روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه ۳۳ شرکت بورسی و فرابورسی مجمع برگزار خواهند کرد. این ۳۳ نماد کدام اند؟ و دستور جلسه برگزاری مجمع این نماد‌ها چیست؟
چرا آمریکا باید نیازمند برجام باشد؟ تورمش دو رقمی است؟ نرخ سرمایه گذاری اش منفی است؟ رشد اقتصادی اش متوقف شده؟ چی توی سر شماهاست؟ چی دقیقا؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ