رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی اختصاصی با شبکه سی‌ان‌ان تأیید کرد که واشنگتن در ادامه ارسال مداوم تسلیحات نظامی به کی‌یف تصمیم گرفته ارتش اوکراین را با بمب‌های خوشه‌ای تجهیز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکمه «پایان تماس» در گوشی‌های آیفون در حال حاضر به دور از سایر گزینه‌های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه قرار دارد اما با‌ آی‌اواس ۱۷ که به‌طور رسمی پاییز امسال به روز رسانی می‌شد نماد قرمز به سمت راست حرکت می‌کند.
بایرن مونیخ به صورت رسمی پیشنهادی را برای جذب کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، ارسال کرده است.
باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد که الکساندر نوبل، دروازبان آلمانی این باشگاه، با انتقالی قرضی به اشتوتگارت پیوست.
بروسیا دورتموند رسما اعلام کرد مارسل سابیتزر، هافبک بایرن مونیخ را به خدمت گرفته است.
باشگاه خیرونا رسما اعلام کرد دالی بلیند، مدافع 33ساله هلندی، را به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی 2ساله به خدمت گرفته است.
رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
پس از اعلام رسمی رئیس‌جمهور آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، هم‌حزبی مشهور او گفته در این انتخابات نامزد نمی‌شود و برای پیروزی مجددش، تلاش خواهد کرد.
بایدن گفت: زمانی که چهار سال پیش برای ریاست جمهوری نامزد شدم، گفتم ما در نبردی برای روح آمریکا هستیم؛ و ما هنوز هم هستیم.
رئیس جمهور آمریکا به طور رسمی نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور را اعلام کرد.
مدیر پیشین سی‌آی‌اِی از دست داشتن این نهاد در سرپوش گذاشتن روی گزارش‌های موثق درباره فساد مالی پسر رئیس جمهور این کشور و کمک به پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۰، پرده برداشت.
اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن، با اینکه رسما به تجاوز متهم شده اما روز چهارشنبه در اختیار تیمش خواهد بود و می‌تواند در بازی مقابل بایرن مونیخ به میدان برود.
تلاش مقامات کاخ سفید و دیگر متحدان برای انتخاب سخنگویان عالی رتبه نشان می‌دهد که بایدن قصد دارد رسما نامزدی دوباره خود در انتخابات ریاست جمهوری کشورش را اعلام کند.
بایدن رسما برای قطب شمال سفیر تعیین کرد و نامه تعیین سفیر قطب شمال را به سنا فرستاد.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
سایت رسمی بوندس‌لیگا دقایقی پیش با انتشار یادداشتی به حمایت از سادیو مانه پرداخت و گفت توپ طلای امسال حق این ستاره سنگالی بایرن مونیخ است.
مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص «طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول» را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال قبل از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند.
مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص "طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول" را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال قبل از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.
وبگاه کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا نام «جو بایدن» را در فهرست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در این کشور ثبت کرد.
کاخ سفید به صورت رسمی اعلام کرد که بایدن در نشست مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می‌کند.
باشگاه گل‌گهر سیرجان با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال به برگزاری دیدار هفته اول برابر تراکتور بدون حضور هواداران معترض شده است.
شانزدهمین روز آواربرداری متروپل در آبادان در حالی به انتها نزدیک می‌شود که هنوز ابعاد این فاجعه در حال رشد و تکوین است؛ فاجعه‌ای که امروز بر شمار جان باختگانش افزوده شد و احسان عباس‌پور، فرماندار ویژه شهرستان آبادان در توضیحش گفت: در ادامه عملیات آواربرداری متروپل آبادان دو پیکر دیگر کشف و از زیر آوار بیرون کشیده شد.
باید دید جنجال و کشمکش تازه سرخابی‌ها بر سر یک بازیکن جوان به کجا خواهد کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ