روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که جو بایدن در تلاش است تا پیش از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تنش با ایران را کاهش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که جو بایدن در تلاش است تا پیش از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تنش با ایران را کاهش دهد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که دولت این کشور در نظر دارد که زمینه همکاری راهبردی با دولت ویتنام را گسترش دهد.
دولت بایدن در حال مذاکره بر سر توافق نامه کتبی رسمی با ایران نیست بلکه به دنبال آن چیزی است که به نظر می رسد مجموعه ای از تفاهمات متقابل توافق شده اما نانوشته است که به صورت یک جانبه و شاید با درجاتی از هماهنگی اجرا شود. برخی از این موارد ظاهرا در حال اجرا هستند: وال استریت ژورنال هفته گذشته گزارش داد که ایران "به طور قابل توجهی سرعت انباشت اورانیوم غنی شده با درجه تسلیحات را کاهش داده و مقداری از ذخایر خود را رقیق کرده است".
معاون آموزش همگانی، مهارتی و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور درباره خطرات کاهش سطح املاح در بدن به دنبال بروز گرمازدگی هشدار داد و گفت: تمام واکنش‌های بدن و عملکرد سلول به سلول ما وابسته به سطح سدیم و پتاسیم بدن است که حتی تغییرات اندک در آن، بدن را دچار علائم شدیدی خواهد کرد؛ پس باید مراقب باشیم در جایگزین کردن مایعات همراه با آب، نمک هم مصرف شود.
با ورود به فصل گرما افزایش مصرف برق امری اجتناب‌ناپذیر است و باید به ‌فرهنگ صرفه‌جویی در این زمینه توجه شود. مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران در این باره به تابناک گفت: اگر فرهنگ قناعت و احترام به منابع عمومی در کشور دنبال شود، بخش عظیمی از اسراف برق که سهم قابل توجهی‌ هم در سبد مصرف کشور دارد، کاهش پیدا می‌کند.
نتانیاهو با توافق جدید با ایران مخالف است. به نظر می رسد اظهارات او در یک جلسه محرمانه که جزئیات آن، اغلب به مطبوعات درز می کند راهی برای افزایش غیرمستقیم فشار بر دولت بایدن باشد.
علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت گفت : اصلاح حکمرانی در صنعت با تاکید بر کاهش تصدی‌گری را دنبال می‌کنیم؛ متاسفانه در صنایع معادنی هنوز هم خام فروش هستیم.
سخنران حرم حضرت معصومه گفت: کاش مسئولین ما حجاب را به‌عنوان قانون کشوری بهتر دنبال می‌کردند؛ همان‌طور که الزام به رعایت ماسک را قانونی برای ارائه تسهیلات بانکی واداری قرار می‌دانند؛ رعایت حجاب را نیز یکی از شروط دریافت تسهیلات قرار دهند.
درمان دارویی بیماری میگرن به تنهایی کافی نیست، همچنین در بین درمان‌های غیر دارویی باید به دنبال درمان با تاثیرگذاری بالاتر و هزینه کمتر و کم‌خطر بود. از میان روش‌های غیردارویی فعالیت هوازی منظم، به لحاظ سهولت در اجرا و به کارگیری آن توسط بیماران و نداشتن هزینه اضافی می‌تواند بهترین روش برای کاهش شاخص‌های سردرد میگرنی و بهبود آن باشد.»
رئیس جمهور آمریکا گفت: «این اتفاق (عضویت سوئد در ناتو) خواهد افتاد، به شما قول می‌دهم.»
بایدن اعلام کرده که ایالات متحده همچنان در حال بررسی تامین سیستم‌های موشکی ارتش به اوکراین است.
کمپانی «لاو» با موادی نظیر چوب بامبو، اجزای ساختاری چوبی دارای گواهی FSC و عایق طبیعی متشکل از پشم گوسفند یا کنف، داخل این کمپر را تزئین کرده است. کمپانی «وایلد درایوز» حتی ملافه‌های پارچه‌ای بامبو را به مشتریان این کمپر ارائه می‌کند که تا حد زیادی به تزئینات و اجزای داخل کمپر جلوه زیست محیطی داده باشد؛ بنابراین هر کسی که به دنبال کاهش مصرف کربن در هنگام کمپینگ است، باید در داخل این «ون خاص» احساس راحتی کند.
پپ گواردیولا در شبی که شاید حذف باواریایی‌ها برای هواداران بایرن نیز دور از انتظار نبود با شور و حرارت همیشگی کارش را دنبال کرد.
به گفته این منابع، دولت بایدن بررسی این طرح را در ماه ژانویه (دی - بهمن) آغاز و آن را در ماه فوریه (بهمن - اسفند) با اسرائیل و تروئیکای اروپایی مطرح کرده است.
رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه در لهستان در کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: آمریکا و اروپا به دنبال نابودی روسیه نیستند.
رئیس جمهور آمریکا گفت که واشنگتن خواهان درگیری با چین نیست اما با پکن به صورت همه جانبه رقابت می کند.
با کاهش مصرف لبنیات در جامعه می‌توان کلسیم لازم بدن را با کشک تامین کرد. هروقت اسم میان‌وعده می‌آید، ذهن‌مان به سراغ چیپس و پفک و تنقلات ناسالم می‌رود، حتی در بهترین حالت اگر دنبال خوراکی‌های سالم باشیم، میان وعده‌هایی مثل میوه و آجیل را در برنامه غذایی خود می‌گذاریم، اما کمتر کسی کشک را به عنوان یک میان وعده سالم انتخاب خواهد کرد.
اعتیاد در نوجوانان و جوانان یکی از خطرناک‌ترین مشکلات اجتماعی است که می‌تواند برای جامعه تهدید کننده باشد. باید به دنبال راهکار‌هایی برای کاهش مصرف اعتیاد باشیم.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه سفر رئیس جمهور اوکراین را به آمریکا مورد انتقاد قرار داد.
شاید ترامپ نقطه اوج قطبی شدن سیاسی ایالات متحده بود و بالاخره تب ایجاد شده آغاز به کاهش کرد و با این وجود، سناریوی محتمل‌تر آن است که حتی اگر نفوذ ترامپ در سیاست امریکا در سال آینده کاهش یابد نیز امریکایی‌ها کماکان خود را در فضای سیاسی مشابه آن چه پیش از اعلام نامزدی‌اش در سال ۲۰۱۶ وجود داشت خواهند دید .
عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: برخورد‌های قضایی و انتظامی در وضعیت فعلی آلودگی هوا را کم نمی‌کند و باید به دنبال راهکاری عملی برای کاهش آلودگی هوا در کنار برخورد با ترک فعل‌ها داشته باشیم.
اگرچه طبق دستور رئیس جمهور باید تا پایان شهریور ماه واگذاری خودروسازان تعیین تکلیف می شد اما به نظر می رسد پس از بررسی واقعیات شرکت ها، دولت به دنبال کاهش نفوذ خود به جای واگذاری سهام است.
مصرف قند‌ها و کربوهیدرات‌های ساده مانند قند و شکر، نان‌های سفید و برنج سفید در محیط کار اگرچه در کوتاه مدت به بالارفتن قند خون کمک می‌کند، اما با تحریک ترشح انسولین، ورود گلوکز به سلول را تسریع کرده و در نهایت کاهش قندخون و عوارض ناشی از آن مانند خستگی، خواب آلودگی و کاهش بازده کاری را به دنبال دارد.
«تولسی گابارد» نماینده سابق کنگره و نامزد ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت که جو بایدن از درگیری در اوکراین برای مهندسی «تغییر رژیم در روسیه» و تغذیه مجتمع نظامی-صنعتی استفاده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ