کرباسچی نوشت: اصلا شما بگو کروبی آلزایمر دارد (که ندارد) موضوع گرانی دلار، نوسانات بازارها، شرایط وخیم ارزاق عمومی و گوشت ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومانی و... چه می‌شود؟ مسوولان فعلی باید جواب این مصائب را بدهند. جریانی که مسوولیت دارد و مدیریت کشور را قبضه کرده باید پاسخ بدهد چرا کشور به این شرایط دچار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: واقعیت امر این است که وقتی همه کاندیدا‌های اصلاح‌طلب ردصلاحیت شوند اگر انتخابات تناسبی هم برگزار شود به رقابت داخلی میان خود آقایان تبدیل می‌شود.
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت:حتماً نیروهای سیاسی‌تر، با سابقه تر و توانمند تر در جبهه اصلاحات حضور دارند اما شاید ملاحظاتی برای انتخاب خانم منصوری بعنوان رییس جبهه وجود داشته است.
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت:حتماً نیروهای سیاسی‌تر، با سابقه تر و توانمند تر در جبهه اصلاحات حضور دارند اما شاید ملاحظاتی برای انتخاب خانم منصوری بعنوان رییس جبهه وجود داشته است.
کرباسچی درباره جداسازی‌هایی که شهرداری در دستور کار قرارداده است، می‌گوید: «تعجب می‌کنم؛ مسئله جداسازی و اینطور برخوردهای فیزیکی، بارها در گذشته تجربه شده و در حل مسائل فرهنگی به‌وضوح شکست خورده است.»
مهاجرانی در توئیتی نوشت: دوست قدیمی حضرت کرباسچی! به نظرم یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی را ندارد!
کرباسچی: یک وقتی آقای ظریف گفتند برجام این است که ما مسئله هسته‌ای را پیش ببریم و با سایر کشورها مسائل‌مان را حل کنیم، آن‌زمان خیلی شدید مورد انتقاد گرفتند ولی خُب الآن می‌گوییم مسائل منطقه‌ای را می‌خواهیم حل کنیم تا بعد زمینه فراهم شود تا بتوانیم با آمریکا با دست پرتری کارمان را پیش ببریم. می‌خواهم بگویم در این طرف ما به‌عنوان اصلاح طلب و منتقد نباید فکر کنیم اگر ما بیاییم همه چیز را می‌توانیم دگرگون کنیم، این‌گونه نیست.
اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست. صرف اینکه بازپرس گفته بود من از رفتار و صحبت تو احساس خوبی بهم دست نداد، در هیچ جای قانون نیامده است که اگر بازپرس احساس خوبی به آن دست نداد، بتواند کسی را اینگونه بازداشت کند. به نظرم باید این رفتار‌ها با برخورد‌هایی که هم رئیس دستگاه قضا و هم موافقت رهبری می‌خواهد به جامعه نشان دهد، تناسب پیدا کند.
غلامحسین کرباسچی با انتقاد از نحوه بازداشت الناز محمدی گفت: اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست.
کرباسچی در پاسخ به این سوال که اظهاراتی از این نوع باعث تضعیف جایگاه نمایندگی صرف نظر از آنکه چه شخصیت‌های در داخل پارلمان هستند نمی‌شود، گفت: این دیگر جزو بحث‌های روشن است. اینکه چه کسی می‌خواهد نماینده مجلس باشد و مردم به او اعتماد کنند، از چه موضعی حرف بزند؛ این موارد معلوم است و توضیح نمی‌خواهد. کسی که نماینده است باید به شکلی حرف بزند که موکلین او به او اجازه حضور در مجلس داده‌اند.
غلامحسین کرباسچی، درمورد صحبت‌های اخیر وزیر ارشاد گفت: من خبر ندارم آقای وزیر ارشاد از چه کسی پیگیری کرده است، چون از ما تا به حال نه به صورت کتبی و نه شفاهی درخواستی نکرده است. اگر هم مدرکی بخواهند یک نامه ماموریت، هزینه بلیت برای تهیه گزارش در سقز و نوار صوتی است که الهه محمدی به روزنامه تحویل داده است.
غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی نوشت: در تمام کشور صدها رستوران و کافه پر است از خانم و آقا کنار هم بدون هیچ مشکلی چرا برا سلف قر فرهیختگان دانشگاهی تفکیک جنسیتی با انی همه سرو صدا؟
مدیرمسئول روزنامه هم میهن نوشت به دستور رئیس جمهور برای پیگیری حمله به دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
غلامحسین کرباسچی در توییتی نوشت: بسیار عالیست، کاش تاریخی هم برای ارائه نتیجه اعلام می‌شد.
کاظم موسوی گفت: کرباسچی ۲۵ سال قبل از ریل خارج شده است، اما صدا و سیما به عنوان یک نهاد مقدس و مربوط به نهاد رهبری از وی دعوت می‌کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: به جای دعوت از امثال کرباسچی، باید صدا و سیما از افراد انقلابی و ولایی به عنوان کارشناس استفاده کند.
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی گفت: مفهوم تجزیه طلبی توسط برخی‌ها به درستی درک نشده است، این اتفاقات بیشتر سوار شدن روی موج شعارها و احساسات است.
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی گفت: مفهوم تجزیه طلبی توسط برخی‌ها به درستی درک نشده است، این اتفاقات بیشتر سوار شدن روی موج شعارها و احساسات است.
مدیر مسئول روزنامه هم‌میهن به بازداشت خبرنگار این روزنامه واکنش نشان داد و گفت: الهه محمدی از سوی روزنامه به سقز رفت و مسئولیتی متوجه او نیست.
فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به مرگ مهسا امینی گفت: روالی که اقایان دارند و این نوع برخورد با مردم و این یک جانبه نگری نسبت به همه چیز و نادیده گرفتن کامل طرف مقابل، نتیجه را نشان آنها داده است و من نگران هستم.
عبدالله گنجی و غلامحسین کرباسچی در شبکه خبر تلویزیون در مورد فوت مهسا امینی مناظره کردند که در این برنامه محمد صادق کوشکی، استاد دانشگاه هم به صورت تلفنی نظرات خود را بیان کرد.
غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی نوشت: فاجعه مهسا امینی دلخراش‌تر از آنست که بتوان ازآن گذشت. روزی که ایران عضو رسمی شانگ‌های میشود و نگاه جهان پس ازمذاکرات وین به ایرانست. و حضور بیش از سه میلیون ایرانی درعراق خیره کننده است با دخترجوانی از کردستان چنین رفتاری میشود. #نفوذی‌ها فقط ساختار‌های دفاعی یا اتمی رانشانه رفته اند؟
امروز مطالبی همچون دلالی کارت ملی رونق گرفت/ خبر مهم بانک مرکزی برای بازار ارز چیست؟، برنامه افزایش سرمایه فنورد در چه مرحله‌ای است؟، تحلیل شاخص کل هم وزن، تحلیل شاخص کل بورس، گزارش تصویری از مراسم عرضه اولیه سابیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کرباسچی به عکس دستکاری شده روزنامه دولت در توئیت خبر دیدار روحانی ، خاتمی و سیدحسن خمینی با هشتگ #دروغ #روزنامه_ایران واکنش نشان داد.
کرباسچی گفته های سخنگوی قوه قصاییه در باره محاکمه حمید نوری با هشتگ کنایه آمیز #بدون_شرح بازنشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ