سفر شکست خورده کیسینجر به چین برای نجات دولت آمریکا و همچنین ادامه واکنش‌ها به هتک حرمت قرآن کریم، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین در 30 دقیقه پایانی سوپرکاپ آلمان به ترکیب بایرن مونیخ اضافه شد تا از شکست این تیم جلوگیری کند.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه باید هوش و تلاش مبنای انتخاب افراد از سوی حکمرانان قرار گیرد، گفت: از دست دادن منابع انسانی نخبه، همه عرصه‌های حکمرانی را تهدید می‌کند.
مدیر ورزشی ماینتس با حملات شدید هواداران دورتموند مواجه شده که از دست دادن قهرمانی را تقصیر این تیم می‌دانند. او می‌‌گوید باورش نمی‌شود تیمش به دلیل شرافتمدانه بازی کردن مورد حمله قرار بگیرد.
بعد از 10 سال بایرن مونیخ در آستانه از دست دادن جام بوندسلیگا قرار گرفته است.
دورتموند امیدوار است شالکه در تقابل با بایرن شکست نخورد تا رویای قهرمانی‌اش به حقیقت تبدیل شود.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دیگر همه چیز دست آنها نیست و باید در انتظار امتیاز از دست دادن پرسپولیس باشند.
دیپ‌فیک‌ها با فریب دادن مردم در مورد افراد مشهور و شخصیت‌های سیاسی، کار‌ها و سخنانی را به آن‌ها نسبت می‌دهند که واقعی نیستند. اما اشتباهاتی ساده مانند نبودن انگشت‌های دست یا کیفیت پایین برخی ویدیوها، نشانه واضحی از این است که برخی تصاویر و فیلم‌ها اصلاح شده‌اند.
در آلزایمر چون اولین علامت از دست دادن حافظه است بیشتر به حافظه برمی گردد. زیر پنجاه سال آلزایمر زودرس است و خاص و کم است.
چهار بازیکن بارسلونا فردا در بازی سنگین برابر بیلبائو باید مراقب باشند تا کارت زرد نگیرند چون در این صورت از بازی برابر رئال مادرید محروم خواهند شد.
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید قهرمانی حق سپاهان است و آنها بهانه‌ای هم برای از دست دادن جایگاه فعلی خود ندارند.
سردار فدوی گفت: باید دائم خود را رصد کنیم که چگونه به تکالیف بیشتری عمل کنیم تا بلکه پیروزی‌های بیشتری به دست آوریم؛ دشمن امروز هم مانند ۴۴ سال گذشته اشتباه محاسباتی می‌کند، ولی باز هم دشمنی می‌کند.
اینکه کشور‌هایی مثل امارات و بحرین به‌طور تعمدی اسم خلیج فارس را تحریف کنند، برگرفته از تضاد سیاست با ایران است، ولی اینکه عراق، کشوری که درست یا غلط از آن به‌عنوان یکی از متحدان ایران در منطقه یاد می‌شود، رو به جعل واژه خلیج فارس بیاورد و به‌طور مشهودی در گسترش آن در فضای مجازی کوشش کند، از آن دست اتفاقاتی است که حداقل نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد. درواقع باید واکاوی بیشتری صورت بگیرد تا مشخص شود چرا شهر شیعه‌نشینی مثل بصره که نگاهش نسبت به ایران نگاه متفاوتی با دیگر شهر‌های عرب‌نشین بوده، به تحریف خلیج فارس دامن زده است.
بعد از مصدومیت شدید مانوئل نویر و از دست دادن فصل، بایرن مونیخ به دنبال گزینه جانشین است.
در حاشیه دیدار جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه برای یک دقیقه جو بایدن فراموش کرد دست مکرون را رها کند.
بالاخره تا ساعاتی دیگر اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان محرمی اولین تجربه خود را در این تورنمنت به دست می‌آورد.
لزوم تلاش امریکا به منظور حصول توافق هسته‌ای با ایران آن است که در صورت کناره گیری امریکا از میز مذاکره این پیام به نظام سیاسی ایران منتقل خواهد شد که امریکا به دنبال پیشبرد سیاست تغییر رژیم در ایران است. در آن صورت، نظام سیاسی ایران بیش از پیش متقاعد می‌شود که برای بقا باید به سلاح هسته‌ای دست یابد این وضعیت به مسابقه تسلیحات هسته‌ای دامن خواهد زد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دست دشمن در حوادث اخیر مشهود است و حتماً باید در مقابل آنان موضع گیری شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: زمانی که فضای مجازی یله و رها باشد، دشمنان از آن به نفع خودشان استفاده می‌کنند و حتماً باید فضای مجازی ساماندهی شود.
علیدادی درباره فضای مجازی عنوان کرد: اکنون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که بیشتر میدان آن دست دشمن است، در کشور‌های اطراف ما هر که بخواهد وارد شود باید پول بدهد و سوال این است چطور ایرانی که تحریم است و با آن دشمنی دارند و حتی حاضر نیستند به بدترین بیماری‌های ما دارو بدهند، در این یک مورد تحریم نیستیم .
تصاویری که فعالان شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، نشان می‌دهد جو بایدن پس از سخنرانی در کنفرانس ایدز در نیویورک، سردرگم می‌شود و دست خودش را برای دست دادن دراز می‌کند، در حالی که هیچ کسی روبروی او قرار ندارد. این تصاویر نشان می‌دهد که جو بایدن پس از سخنرانی نمی‌داند باید چه کاری انجام دهد و به کدام طرف برود.
نماینده مردم مشکین شهر گفت: غربی‌ها بیشتر از ایران به مذاکره نیاز دارند ما با تمام قوا به دنبال پایان دادن به مذاکرات با توجه به اهداف مورد نظر هستیم و، اما اگر طرف غربی نخواهد توافق کند گزینه‌های دیگری بر روی میز داریم.
عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: تحرکات دشمن ما از آمادگی برای نبرد بزرگ و پیروزی باز نخواهد داشت. موارد نقض آتش بس از سوی دشمن به مثابه محرکی است تا جبهه ها پویا بماند.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی درگیری با آنتونیو کونته را اتفاقی مرسوم در فوتبال می‌داند.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا در حالی که چند ثانیه قبل با چاک شومر، سناتور دموکرات، دست داده بود، دوباره دستش را جلو آورد و برای لحظاتی در همان حالت ثابت باقی ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ