رئیس‌جمهور آمریکا امروز در اظهاراتی عوام‎فریبانه ادعا کرد: در شورش «واگنر» علیه کرملین دخالتی نداشتیم!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به شورش نافرجام فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، به او توصیه کرد «مراقب باشد که مسموم نشود»!
نخست وزیر روسیه با اشاره به شورش ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، بر لزوم متحد شدن جامعه پیرامون رئیس جمهور روسیه تاکید کرد.
پریگوژین با متهم کردن ارتش روسیه به حمله راکتی به مواضع شبه‌نظامیانش گفته «نیروی اهریمنی فرماندهی ارشد ارتش روسیه» باید متوقف شود و از حرکت به سوی مسکو برای برقراری عدالت خبر داده است.
مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران گفت:شهر دوستدار اوتیسم نیاز به حمایت شورا دارد و حداقل در چهار پهنه می توان یک خانه را برای خانواده های اوتیسم ایجاد کرد.
سخنگوی شورای رقابت گفت: اگر نیاز به تجدیدنظر باشد، باید هزینۀ تمام‌شده و تغییرات نرخ ارز بررسی شود و در فاصلۀ ۲ تا ۳ ماه دیگر دربارۀ قیمت‌ها تصمیم‌گیری شود.
مهلت دو هفته‌ای کمیته تخصصی بررسی حواشی و وضعیت شرکت کنترل ترافیک روز شنبه به پایان می‌رسد و اعضای این کمیته باید روز یکشنبه نتیجه بررسی‌های خود را در صحن علنی شورای شهر ارائه دهند.
بحرانی که بایرن مونیخ در آن گرفتار شده شرایطی به وجود آورده که برخی بازیکنان به صراحت از نارضایتی خود از حضور در این تیم صحبت کنند.
براساس قوانین شهری محتوای همه تابلو‌های تجاری و فرهنگی پایتخت در کمیته تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران باید تایید و سپس اجازه اکران پیدا کند، اما گویا این قانون سفت و سخت، شامل حال این دیوارنگاره نیست و احتمالا درباره محتوای آن در اتاق فکر یا چیزی شبیه به آن در همان سازمان متولی تصمیم‌گیری انجام می‌شود.
براساس احکام تاسیس شورای عالی فضای مجازی و اساسنامه مرکز ملی فضای مجازی دبیر شورا و رئیس مرکز باید ضمن مواجهه فعال با رخدادهای سایبری بر حسن اجرای مصوبات شورا نیز نظارت داشته باشد.
بایرن مونیخ امشب در مرحله یک‌هشتم جام حذفی آلمان مقابل ماینتس قرار می‌گیرد. اما این بازی خاطرات بدی را برای باواریایی‌ها تداعی می‌کند.
عضو شورای شهر تهران گفت:شهرداری تهران باید از گزینشی کردن مصوبات شورا که سلیقه‌ای شدن را رقم خواهد زد پرهیز داشته باشد.
روزنامه اطلاعات نوشت: دولت نباید معمای فیش حقوقی این خانم را حل کند بلکه باید معمای فیش حقوقی بقیه کارمندان و کارگران را حل کند. در کشوری که پراید امروز به قیمت پورشه چند سال پیش عرضه می‌شود ۳۳ میلیون تومان اصلاً حقوق زیادی نیست.
یحیی گل‌محمدی می‌‌گوید تیمش باید پس از این بازی ریکاوری خوبی داشته باشد تا به مصاف گل‌گهر برود.
طبق زمان بندی که شورای شهر به شهرداری ابلاغ کرده است، شهرداری باید در ابتدای دی ماه بودجه را به شورا ارائه دهد و به وجود سررسید این مهلت هنوز لایحه به شورای شهر ارسال نشده است.
استفانی جونز، مربی سابق تیم ملی فوتبال زنان آلمان، از کارگروهی که فدراسیون فوتبال این کشور برای تیم ملی تشکیل داده، انتقاد کرد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس با انتقاد از وضعیت کُند روند اجرای نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: شورای مسکن به ویژه مسئولان متولی باید توجه جدی‌تری به این امر داشته باشند.
عضو شورای شهر تهران گفت: ده‌ها پرونده قطع درخت به کمیسیون ماده ۷۷ رسیده و باید ضعف‌ها در شهرداری برطرف شود و نیاز است که شورا و شهرداری برنامه ریزی جدیدی در این زمینه داشته باشند.
طالبان از یگان ضد شورش زن رونمایی کرد. این زنان معتقدند باید همه زنان به مردم و کشور خود خدمت کنند. در این ویدئو از زنانی که به عنوان پلیس در حکومت پیشین خدمت کرده‌اند، خواسته شده تا دوباره بر سر کارشان برگردند.
طالبان از یگان ضد شورش زن رونمایی کرد. این زنان معتقدند باید همه زنان به مردم و کشور خود خدمت کنند. در این ویدئو از زنانی که به عنوان پلیس در حکومت پیشین خدمت کرده‌اند، خواسته شده تا دوباره بر سر کارشان برگردند.
افرادی که دچار بیماری‌هایی مثل زخم معده، ریفلاکس، بیماری‌های کلیوی یا قلبی و فشار خون هستند، بهتر است از ترشی و شور به میزان کمتری استفاده کنند، اما سایر افراد که بیماری خاصی ندارند می‌توانند از این ماده غذایی در کنار غذا به میزان کم استفاده کنند.
افروغ گفت: اعتراضات اخیر جنبش اجتماعی نیست بلکه خشم شهری و شورش طردشدگان است. این اعتراضات اگر می‌خواهد به حنبش تبدیل شود باید دارای رهبری، سازماندهی، انسجام ایدئولوژیک شود، عقبه داشته و درون زا باشد. این اتفاقات تا به درون گره نخورند، به جنبش عظیم اجتماعی تبدیل نمی‌شوند.
نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه نیازمند شور و نشاط است و صدا و سیما باید برنامه‌ها و سریال‌های شاد را افزایش دهد.
به نظر می‌رسد که فشارها بر یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، افزایش پیدا کرده است و حالا بازیکنان این تیم هم به جمع منتقدان پیوسته‌اند.
شوش- طولانی شدن پروسه واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شوش باعث نارضایتی شهروندان شده است و باید وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل ورود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ