سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید در صورتی که استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی نیاز دارند، باید اطلاع دهند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت هستیم و اگر لازم باشد از استقلال و پرسپولیس هم بازیکن می‌گیریم.
فرزاد آشوبی به بازیکنان پرسپولیس توصیه می‌کند تنها در صورتی که از خارج از کشور پیشنهاد داشتند، این تیم را ترک کنند.
اگر پرسپولیس دبل کند و قهرمان جام حذفی شود اتوماتیک وار قهرمان سوپرجام هم خواهد شد.
کاپیتان اسبق آبی‌پوشان گفت: استقلال در رفسنجان بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و با اینکه با یک گل از حریف عقب بود، ولی توانست ۳ امتیاز با ارزش را کسب کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم بازی راحتی برابر مس کرمان نخواهد داشت اما حضور هواداران می‌تواند به طلایی‌پوشان کمک کند.
مجتبی فریدونی می‌گوید اگر استقلال از آسیا حذف نمی‌شد، وزارت ورزش باید به دلیل مالکیت مشترک یکی از دو باشگاه سرخابی را برای حضور در آسیا انتخاب می‌کرد.
مهسا صابری در گفت و گو با "ورزش سه": اگر سریک در والیبال زنان تیم داری کند حتما در این تیم خواهیم ماند.
حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: اگر بخواهم حدودی بگویم، قیمت بلوک ۱۷ درصدی استقلال ۵۵۰ و پرسپولیس ۶۵۰ میلیارد تومان می‌شود.
استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
اگر خریدارانی با نقدینگی بالای 2هزار میلیارد آماده خرید بلوک 51 درصدی استقلال یا پرسپولیس باشند آینده هر دو باشگاه دستخوش تغییرات بزرگ است.
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با این همه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر ای اف سی محرومیتی را برداشته باشد، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. نگاهی به لیست کمبودهای استقلال و پرسپولیس بیندازید...
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا رفع تعلیق شدند.
رئیس فدراسیون فوتبال از بازگشت دو تیم استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: اگر مشکلات باقی بماند باید از داخل این دو تیم را از حضور در آسیا محروم کنیم.
اگر مشکل خاصی پیش نیاید امیر عرب براقی مسابقه استقلال و پرسپولیس را سوت خواهد زد.
اگر اتفاق خاصی نیفتد، عیسی آل کثیر می‌تواند از هفته دوازدهم و در دربی حساس پایتخت تیمش را برابر استقلال همراهی کند.
اگر در چند ماه آینده این دو باشگاه نتوانند لایسنس حرفه‌ای را دریافت کنند، فصل آینده سر و کارشان با کمیته انضباطی خواهد بود که هیچ بعید نیست منجر به ابطال پروانه حرفه‌ای دو باشگاه شود و آن‌ها را در مسیر سقوط به لیگ دسته سوم قرار دهد.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط شش هفته ابتدایی این تیم و همچنین وضعیت تیم ملی صحبت کرد.
سیرجانی‌ها در دو سال گذشته برای رسیدن به اهداف‌شان به امیر قلعه‌نویی اعتماد کرده و هدایت تیم‌شان را به ژنرال آبی‌ها سپرده‌اند؛ موضوعی که شاید خوشایند برخی‌ها هم نبود، اما حضور قلعه‌نویی در گل‌گهر، این تیم را کاملاً متحول کرد و اگر سال گذشته برخی اتفاقات برای این تیم رخ نمی‌داد، در همان سال اول حضور امیر قلعه‌نویی، گل‌گهر می‌توانست به آنچه که دنبالش بود، برسد.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
صداوسیما برای پرداخت نکردن حق پخش تلویزیونی بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر دست به هر کاری زده است. اما تعرفه فعلی این سازمان نشان می‌دهد که اگر فوتبال پخش نشود این دستگاه عریض و طویل حکومتی ورشکسته خواهد شد! به آماری که فرهیختگان منتشر کرده، دقت کنید. تلویزیون از راه پخش فوتبال درآمدی فوق نجومی دارد
سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ما حتی نظر هم ندادیم و این موضوع به عهده فدراسیون فوتبال است.
گزارش سال ۱۴۰۰ «دیوار» منتشر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ