استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل ۳۰ امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان ملی پوش امید مشغول تمرین زیر نظر رضا عنایتی و دور از هیجانات نقل و انتقالات است.
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
امروز یکی از حساس ترین شهرآوردهای تاریخ برگزار می شود و شما می توانید این مسابقه را در بخش نظرات پیش بینی کنید.
پرسپولیس به دنبال دومین جام فصل و استقلال به دنبال پایان خوش در فینال جام حذفی است
روز چهارشنبه دربی شماره ۱۰۱ بین استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد.
اعطای مجوز حرفه‌ای به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به محل اختلاف بین مسئولان تصمیم‌گیر در فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
هواداران تیم فوتبال تراکتور قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان در لیگ برتر را پاک ندانستند و به این دو تیم اتهام زدند.
پرسپولیسی‌ها به‌تازگی مدعی شده‌اند اگر کسی در پی گرفتن انتقام باشد تیم پرسپولیس است! اشاره آن‌ها به شکست‌های اخیر پرسپولیس در جام حذفی مقابل استقلال است که در ضربات پنالتی حاصل شد
با تساوی غیرمنتظره سپاهان مقابل ملوان، جنگ قهرمانی در عرض ۲۴ ساعت و انجام دو مسابقه سرنوشت‌ساز شکل تازه‌ای به خود گرفت.
برد پرسپولیس در شهرآورد این تیم را به قهرمانی نزدیک کرد یا سپاهان همچنان با فاصله مدعی قهرمانی است؟ آیا استقلال همچنان شانس قهرمانی دارد؟
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه تساوی در دربی به درد استقلال و پرسپولیس نمی‌خورد، گفت: استقلال تیم قابل احترامی است ولی ما هدفی جز پیروزی نداریم.
انتشار اخباری مبنی بر پرداخت طلب استراماچونی واکنش هایی را به دنبال داشت.
روزنامه مارکا اقدام به برپایی یک نظرسنجی کرده تا بهترین تیم برخی از کشورهای دنیا را حدس بزنند.
تیم فوتبال استقلال که در پایان نیم فصل اول در رده چهارم جدول قرار گرفت، پرهزینه‌ترین تیم در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر است.
در خوشبینانه ترین حالت احتمال دارد یکی از تیم‌های پرسپولیس یا استقلال به دسته دوم لیگ قهرمانان قاره سقوط کنند چرا که به طور حتم قدرت‌های متمول عربی در کسب امتیاز امکانات و شرایط حرفه‌ای شرایط بهتری خواهند داشت.
همه منتظر شروع بازی هستند تا ببینند یحیی گل‌محمدی چه چینشی را برای دیدار با استقلال در نظر گرفته است.
غیر از مسائل فنی، روانی و بدنی بازیکنان در این برهه که هر کدام به‌صورت مجزا می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد، یک موضوع دیگر هم اهمیت فراوانی دارد و قابل بررسی است؛ اینکه بازیکنان فعلی پرسپولیس چقدر سابقه حضور در این دربی را دارند، در این مسابقه بزرگ و تاریخی چه کرده‌اند یا اصلاً تجربه رقم زدن اتفاقی خاص در این مسابقه را داشته‌اند یا خیر.
پیشنهاد نهایی سازمان خصوصی‌سازی برای پرسپولیس و استقلال، واگذاری سهام با بلوک 17 درصد یا 51 درصد است.
برگزاری دربی تهران قبل یا بعد از جام‌جهانی معایب و مزایای خاص خودش را دارد اما با توجه به کیفیتی که بازیکنان دو تیم در لیگ بیست و دوم داشته‌اند، در هر دو زمان برگزاری امیدی به بازی جذاب نیست
پرسپولیس و استقلال از نظر ترنسفرمارکت ارزشمندترین تیم‌های فوتبال ایران هستند.
بعد از بن بست در حضور کاوه رضایی در استقلال، مدیران پرسپولیس با مدیربرنامه این بازیکن مذاکراتی کوتاه داشتند.
اگر قضاوت دیگری برای پرسپولیس یا آقای گل‌محمدی انجام بدهم، صحنه دربی هیچ تاثیری در سوتم نخواهد داشت اما با چند نفر سر پل صراط کار دارم، چون به من تهمت زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ