سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم بازی راحتی برابر مس کرمان نخواهد داشت اما حضور هواداران می‌تواند به طلایی‌پوشان کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت استقلال می گوید اعضای نیمکت این تیم را افرادی تشکیل داده اند که می توانند در دقایق پایانی بازی های تیم به میدان بروند.
یک جراح و متخصص چشم، گفت: گل‌مژه برآمدگی کوچک، قرمز و دردناکی است که شبیه جوش بوده و در لبه خارجی یا داخلی پلک به وجود می‌آید و در اثر عفونت باکتریایی غدد چربی پلک ایجاد می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدارش با سرمربیان فرانسه و آرژانتین گفت: به دشان گفتم اگر در فینال توپ دقیقه ۱۲۲ گل می‌شد، نتیجه تغییر می‌کرد!
محمد حسین مرادمند در هفته های پایانی لیگ برتر و جام حذفی سه گل برای استقلال به ثمر رساند و به نظر اگر مصدوم نمی شد، با این روند گل زنی می توانست گل زن ترین مدافع میانی لیگ برتر لقب بگیرد.
اولین شوت رئال در بازی امشب می‌رفت به یک سوپرگل تبدیل شود اما تیر دروازه کار را خراب کرد.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما خوب بازی می کند و باعث می شود من هم گل بزنم.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو و حومه درباره نقد به طرح درهای جداکننده در قطار پاسخ داد و گفت: نصب درهای حائل برای ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان، با طرح‌های مناسبتی، فرهنگی و تبلیغاتی پوشیده شده که این طرح‌ها با توجه به شرایط قابل تغییر است.
کائورو میتوما، وینگر ژاپنی برایتون، با ستایش از آرون وان بیساکا می‌گوید در نیمه‌نهایی جام حذفی درخشش این مدافع یونایتد مانع از گلزنی او و پیروزی برایتون شد.
سرمربی آلومینیوم می‌گوید تیم ذوب‌آهن در نیمه اول باید ده نفره می‌شد اما داور بازیکن این تیم را اخراج نکرده است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل فیورنتینا گفت از فرصت‌های زیاد گلزنی که روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی تیمش از دست داد افسوس می‌خورد.
ستاری با اشاره به شرایط این روزهای مس کرمان و جو شکل گرفته، از انگیزه نارنجی‌پوشان برای دستیابی به پیروزی در آخرین بازی سال خبر می‌دهد.
دروازه‌بان ذوب‌آهن می‌گوید این تیم به دنبال صعود به رتبه‌های بالایی جدول خواهد بود.
کاپیتان دوست داشتنی نفتی‌ها خیلی بدشانس بود که نتوانست گل زیبایی را مقابل پرسپولیس به ثمر برساند.
مهاجم مس کرمان می‌گوید آنها توان پیروزی مقابل گل‌گهر را هم داشتند.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معقتد است که عملکرد تیمش در نیمه دوم بازی برابر کلن بسیار تماشایی بوده است.
سرمربی بایرن مونیخ بخشی از اشتباهات گل مشکوک حریف را مربوط به اشتباه فنی شاگردان خود دانست.
بارسلونا در فصل جاری و در لالیگا تنها در چهار بازی دروازه اش باز شده و با دریافت 6 گل در 16 بازی، با رکورد 36 سال قبل خود برابری کرد.
کمترین آمار گل خورده نیم‌فصل اول لیگ برتر به تیمی اختصاص یافت که در گلزنی بی‌دقت بود.
برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید، زیرا نمی‌توانید پاسخ درست را براحتی پیدا کنید. درست و با دقت به تصویر نگاه کنید.
علیرضا جهانبخش با حضور در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران ایرانی و خارجی حاضر، پاسخ داد.
مهاجم ایرانی تیم پورتو همچنان در حال درخشش است تا شایعات درباره انتقال احتمالی‌اش در پنجره زمستانی افزایش یابد.
کارلو آنچلوتی در پایان بازی با لایپزیش، ضمن تمجید از فدریکو والورده، به شوخی گفت که او باید حداقل 10 گل در فصل جاری بزند و درغیر این صورت، مربیگری را کنار خواهد گذاشت.
پیوستن سرخیو رگیلون به اتلتیکو با واکنش منفی هواداران این باشگاه روبه‌رو شده ولی او نگران اعتراضات نیست. رگیلون در مورد شادی گل در صورت گلزنی به رئال نیز صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ