رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایران که در باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد و کار خود را با این تیم به پایان برد، حالا در مرحله انتخاب تیم جدید است و گفته می‌شود ممکن است به فوتبال ایران بیاید؛ اما با توجه به حضور دو دروازه‌بان ملی‌پوش در استقلال و پرسپولیس احتمالا مقصد او هیچکدام از این دو تیم نباشد.
مدافع پرسپولیس می‌گوید این تیم با مشکلات مالی روبرو است و نباید هیچ بازیکنی دغدغه‌ای به جز فوتبال داشته باشد.
مهاجم جدید استقلال در تمرین روز گذشته شماره لباس خود را پنهان کرد تا حاشیه جدیدی برای او پیش نیاید.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید که جواد نکونام با کادر فنی خوبی که با خود آورده، در استقلال موفق خواهد بود.
مدافع استقلال به نحوه رفتار و خوشحالی دروازه‌بان پرسپولیس در دربی برگشت انتقاد کرد.
برگردیم به عقب به روزهایی که برانکو با پرسپولیس در دومین فصل حضورش نایب قهرمان شد، ولی ماند تا پرسپولیس نوین را شکل بدهد، ساپینتو هم می تواند معمار نوین استقلال باشد
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم‌گیر نباید بی‌طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند؟ این تصمیم‌گیری شائبه‌برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آنها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه می‌شوند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گل های زده عیسی آل کثیر مقابل استقلال و گل گهر نشان دهنده نظم تیمی سرخپوشان است، گفت: پرسپولیس نباید با این دو برد کارش را تمام شده بداند.
ناظر دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: داوران زحمات زیادی می کشند و نباید آنها را متهم به ناعدالتی کنیم.
یحیی گل محمدی در پایان بازی با سپاهان درخواست ویژه ای از بازیکنانش داشت؛ اینکه بازی ها را تمام شده فرض نکنند و اینطور تصور نکنند، شانس قهرمانی به طور کامل از دست رفته است.
نباید انتظار داشت که پس از کسب پیروزی شیرین برابر گل گهر، تغییر چندانی در ترکیب استقلال ایجاد شود.
با پیروزی سپاهان و پرسپولیس، برای اینکه شاگردان ساپینتو همچنان شانس قهرمانی داشته باشند، چاره ای جز پیروزی برابر گل گهر ندارند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تجهیز باشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدئویی گفت: پرسپولیس و استقلال نباید از سایر باشگاه‌ها عقب بیفتند.
حسن روشن، ستاره سابق فوتبال ایران، دوباره از لفظی نامناسب علیه سرمربی فعلی استقلال استفاده کرده است.
پرسپولیس که دربی را خوب آغاز کرده بود، با اصرار بر رفتن به کناره ها گل مساوی را در دقایق آخر زد تا بازی بزرگ نیم فصل را به استقلال نبازد.
در جلسه هماهنگی پیش از بازی شهرآورد ۹۹ اعلام شد که هیچ تماشاگری حق ورود به ورزشگاه را ندارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تعطیلات لیگ به ضرر تمامی تیم‌ها شده است گفت: استقلال و پرسپولیس آمادگی کامل را برای انجام دربی ندارند.
اگر مشکل خاصی پیش نیاید امیر عرب براقی مسابقه استقلال و پرسپولیس را سوت خواهد زد.
سرپرست استقلال قول داد که هواداران از این هفته، تیم متفاوت تری را مشاهده خواهند کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر موفق شد میزبان خود هوادار را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشته و موقعیتش را در صدر جدول تثبیت نماید.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بحث مجوز حرفه‌ای برای ما مهم است و نباید استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیرون باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ