اگر پرسپولیس دبل کند و قهرمان جام حذفی شود اتوماتیک وار قهرمان سوپرجام هم خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
یکی از بهترین و تماشایی ترین دربی های تاریخ _ پرسپولیس در شبی پیروز شد که بهتر از استقلال بازی کرد.
شاید بسیاری از تماشاگران استقلال و پرسپولیس علاقه‌ای به کسب پیروزی با اشتباه داوری به سود تیم‌شان نداشته باشند.
صالح مصطفوی گفت که استقلال در لیگ از پرسپولیس بهتر بود و آنها می توانند قهرمان جام حذفی شوند.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور تنها در یک صورت می تواند شاهد دربی ۱۰۱ پایتخت باشد: پرسپولیس بازی امروز مقابل هوادار را با پیروزی پشت سربگذارد و راهی فینال شود، آنهم بدون تماشاگرانش.
باشگاه پرسپولیس درحالی مجوز فعالیت حرفه‌ای خود را دریافت کرد که احتمال پرونده‌سازی در مالکیت این باشگاه وجود دارد. شاید به همین خاطر است که دو عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با آن مخالفت کردند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: احتمال می دهم پرسپولیس و سپاهان امتیاز از دست بدهند برای همین استقلال باید دو هفته پایانی را با تمرکز پشت سر بگذارد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: احتمال می دهم پرسپولیس و سپاهان امتیاز از دست بدهند برای همین استقلال باید دو هفته پایانی را با تمرکز پشت سر بگذارد.
تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نساجی دیدار می کند و پرسپولیس به مصاف هوادار می رود.
تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نساجی دیدار می کند و پرسپولیس به مصاف هوادار می رود.
بزرگ‌ترین برد هفته بیست‌وهفتم و شاید کل لیگ بیست‌ودوم را پرسپولیس با تک‌گل عیسی آل‌کثیر مقابل استقلال کسب کرد.
این شاید حساسترین دربی سالهای اخیر باشد و حواشی بی پایانی را هم به خود جلب کند.
شاید حتی یک هوادار هم پیدا نکنید که به یک‌باره به جای تشویق تیم محبوبش به هواداری از تیم رقیب بپردازد اما در این مطلب به ۵۶ بازیکنی که هر دو پیراهن قرمز و آبی را به تن داشته‌اند می‌پردازیم.
مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال، موضوعی است که شاید برای قرمزها دردسرساز شود.
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده.
شاید باور نکنید اما تراکتور از زمان ورود پاکو خمس، نتایج بهتری را نسبت به دو مدعی فوتبال ایران کسب کرده است.
شاید یکی از مهمترین داربی های پایتخت در اواخر دهه شصت برگزار شد، نبردی که استقلال نباخت ولی پرسپولیس برد.
مهربانانه‌ترین حالت استقلال و پرسپولیس در شرایطی رقم خورده که یک اتفاق، این دو دسته را شاید فعلا با یکدیگر و در کنار هم قرار داده است. ماجرا از این قرار است که بازیکنان استقلال بعد از قهرمانی در سوپرجام، زمانی که می‌خواستند جام را بالای سر ببرند، به دلیل رخ‌دادن اتفاقات اخیر در ایران، از خوشحالی پرهیز کرده و حتی با حالتی مغموم، با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفتند.
نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد.
سیرجانی‌ها در دو سال گذشته برای رسیدن به اهداف‌شان به امیر قلعه‌نویی اعتماد کرده و هدایت تیم‌شان را به ژنرال آبی‌ها سپرده‌اند؛ موضوعی که شاید خوشایند برخی‌ها هم نبود، اما حضور قلعه‌نویی در گل‌گهر، این تیم را کاملاً متحول کرد و اگر سال گذشته برخی اتفاقات برای این تیم رخ نمی‌داد، در همان سال اول حضور امیر قلعه‌نویی، گل‌گهر می‌توانست به آنچه که دنبالش بود، برسد.
لیگ برتر بیست‌ودوم شاهد پیروزی همه مدعیان قدرتمند به جز سپاهان بود. پرسپولیس در شبی که می‌دانست با توقف در مسجدسلیمان ۱۰نفره در صدر شریک پیدا می‌کند، با دبل لوکادیا کامبک زد. استقلال با سه گل خط آتش خود دوباره احیا شد
پیشکسوت آبی پوشان در واکنش به احتمال بازگشت شیخ دیاباته به لیگ برتر ایران و پیوستن به تیم پرسپولیس، گفت: شاید هم او می‌خواهد کفش طلایش را بگیرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ