حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: اگر بخواهم حدودی بگویم، قیمت بلوک ۱۷ درصدی استقلال ۵۵۰ و پرسپولیس ۶۵۰ میلیارد تومان می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جزئیات تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
۱۲ درصد سهام شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیا ناما در نماد «ناما» به عنوان هشتمین عرضه امسال، به روش حراج در فرابورس عرضه می‌شود. جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب بخوانید.
باشگاه نساجی جزئیات بلیت فروشی بازی با پرسپولیس در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
سازمان سنجش آموزش کشور نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را اعلام گرد.
با توجه به اولویت بندی تحویل خودروهای داخلی، متقاضیان می توانند بعدازظهر امروز با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو از جزئیات تحویل خودرو مطلع شوند.
زمان و محل برگزاری بازی دوستانه دو تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان مشخص شد.
سفیر ایران در چین در خصوص زمان بازگشایی نمایندگی‌های ایران و عربستان گفت: زمان بندی مشخص شده، اما امکان اعلام جزئیاتش وجود ندارد.
دولت روسیه با صدور بیانیه ای زمان و جزئیات سفر قریب الوقوع رئیس جمهور چین به مسکو را اعلام کرد.
سازمان حج و زیارت با فرا رسیدن زمان ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع از صبح چهارشنبه دهم اسفندماه، جزئیات و شرایط ثبت‌نام را اعلام کرد. هزینه سفر حج در دو بخش از زائران دریافت می‌شود که بخش اول این هزینه، ۱۳۰ میلیون تومان تعیین شده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین بیش از هزار شرکت خارجی فعالیت خود در روسیه را متوقف کردند.
وزارت امور خارجه اتریش بدون اشاره به هویت این فرد و جزئیات اتهام وی اعلام کرد که سفیر این کشور از زمان بازداشت این مرد توانسته سه بار در زندان با وی ملاقات کند.
قاسم عسکری‌نسب با اشاره به جزئیات فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار، اعلام کرد: فعالیت این خط کشتیرانی کاهش مدت زمان انتقال کالا از ۴۵ روز به ۲ هفته را در پی داشته است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور جزئیات کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار در ایران را تشریح کرد.
فروش مجدد ربع سکه در بورس کالا در هفته جاری آغاز خواهد شد. در این مرحله ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه عرضه خواهد شد. جزییات و شرایط خرید ربع سکه چگونه است؟
کاربران گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو اوایل دی‌ماه در شبکه‌های اجتماعی به چنین مشکلی اشاره کرده بودند، بااین‌حال، جزئیات دقیق مربوط به آن، ازجمله اینکه آیا اپل درحال‌حاضر مشکل را بررسی می‌کند یا اینکه این مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری است، در آن زمان ناشناخته بود. همچنین یکی از نیرو‌های پشتیبانی اپل اعلام کرده بود که این مشکل به درایور‌ها برمی‌گردد و به‌زودی آپدیتی برای آن منتشر خواهد شد.
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شود، مشخص و منتشر خواهد شد. همچنان هر کد ملی قادر به درخواست سفارش یک خودرو است و محدودیت سابقه خرید از سال ۱۳۹۸ که توسط وزارت صمت اعلام شد نیز به قوت خود باقی است.
صادقی ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شودمی شود.
اسم امیر زمانی دوباره در فضای ورزشی ایران مطرح شد که خبر رسید به همراه وریا غفوری بازداشت شده‌اند. هرچند بعد‌ها مشخص شد او زودتر از وریا غفوری و در جریان اعتراضات شهر اصفهان بازداشت شده است. آن زمان مشخص شد که پای امیر نصرآزادانی در پرونده شهیدشدن سه نفر از نیرو‌های امنیتی در اصفهان به میان کشیده شده و شایعه حکم اعدام او به اتهام محاربه هم به‌همین‌دلیل در فضای مجازی مطرح شد
مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) آغاز و به مدت یک ساعت تا زمان شروع بازی افتتاحیه به طول خواهد کشید. گیرمو لاسو، رئیس جمهور اکوادور گفته که در بازی افتتاحیه مقابل قطر شرکت نخواهد کرد.
زمان حضور بازیکنان تیم ملی ایران در ترکیب امشب مقابل تونس اعلام شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد تا به این ترتیب 29 اردیبهشت 1403 زمان برگزار فینال فصل جدید این مسابقات باشد.
شستا با اتمام سال مالی منتهی به خرداد، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد و علاوه بر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به مجمع فوق العاده نیز می رود. همچنین زمان واریز سود سهامداران نیز مشخص گردید. به جزییات این خبر در این مطلب می پردازیم.
مرکز رسانه قوه قضائیه جزئیات اقدامات باند مخوف قاچاق زنان و دختران را اعلام کرد.
پایگاه خبری گرداب اعلام کرد با مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، ادمین‌های کانال‌های نیمه‌محرمانه، سرائر و سایه‌نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ