سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ما حتی نظر هم ندادیم و این موضوع به عهده فدراسیون فوتبال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تجلیل شد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید جلسه‌ای غیرعلنی درباره موضوع بنزین برگزار و در این زمینه شفاف‌سازی کند.
خردادماه سال جاری، معاون سیاسی وزارت کشور در بخشنامه‌ای تصریح کرده بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.»
«درخواست قالیباف و برخی نمایندگان برای برکنار شدن معاون سیاسی وزیر کشور باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور نباید تسلیم باج‌خواهی عده‌ای شود»؛ این عباراتی است که حسین جلالی عضو جبهه پایداری در پاسخ به پرسش خبرنگار اعتماد درباره رخدادهای اخیر مجلس و انتقاد بسیاری از نمایندگان مستقل و اعضای طیف نو اصولگرا از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور عنوان می‌کند.
دیروز، روز شانس وزیر کشور نبود چراکه در مقابل تعدادی از نمایندگان که به او خیرمقدم گفتند، نمایندگان زیادی که حامی دولت سیزدهم هم بودند با فریاد‌های «دو – دو» - مخالفت - به استقبالش رفتند. نمایندگان به احمد وحیدی تا شنبه مهلت دادند که معاون امنیتی سیاسی خود را برکنار کند، در غیراین‌صورت استیضاحش کلید می‌خورد.
جلسه استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صمت و رای قاطع به برکناری او را می‌توان آغاز پایان دولت نگاه توهمی دانست. دولتی که براساس زیرسوال بردن بدیهیات و اعلام و پیگیری برخی توهمات شکل گرفت. در جلسه استیضاح مجلس، مشخص شد در سایه توهم و جنگ با بدیهیات نمی‌توان به امور خودرو و صنعت و تجارت سامان داد.
انتظار اولیه از تغییر یک وزیر و آمدن فرد دیگر، بهبود وضعیت آن وزارتخانه است. آیا قرار است تغییر بنیادینی در سیاست‌ها و استراتژی‌های یک وزارتخانه ایجاد شود؟ اگر قرار به تغییر استراتژی یک وزارتخانه باشد؛ چرا همان فردی که برکنار شده (یا به دست مجلس یا به دست خود دولت) این کار را نمی‌کند که کار به اینجا‌ها نکشد؟ آیا مشکل سلیقه‌ای رفتار کردن یک نفر و نوع نگاه نفر بعدی به موضوعات و موانع است؟
رشیدی کوچی در توئیتی نوشت: امروز مجلس به ندای ملت لبیک گفت. امیدوارم فردی که برای وزارت صمت معرفی می‌شود شجاعت لازم برای برخورد با مافیای خودرو به نفع مردم را داشته باشد.
سید رضا فاطمی‌امین با رأی عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سمت خود برکنار شد.
سید رضا فاطمی‌امین با رأی عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از سمت خود برکنار شد.
سید رضا فاطمی‌امین با رأی عدم اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از سمت خود برکنار شد.
از زمان روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، نگاه و نظر او به بسیاری از حوزه‌ها از جمله اقتصاد و صنعت زیر ضرب بوده است. او گاه در دیدار با فعالان اقتصادی حامی بخش خصوصی و اقتصاد آزاد است؛ اما این گفته‌ها با عمل کابینه او چندان همسو نیست؛ موضوعی که در نهایت موجب شده است بسیاری از اعضای تیم اقتصادی و صنعتی او به حاشیه رانده یا برکنار شوند یا در لبه پرتگاه قرار گیرند. ضمن اینکه اهداف نیز محقق نشوند. سریال استیضاح وزیر صمت یکی از نشانه‌های واضح وجود مشکل در کابینه دولت سیزدهم است.
دولت سیزدهم در حالی بیستمین ماه فعالیت خود را پشت سر می گذارد که در کارنامه اش ۳ وزیر استعفا داده، یک وزیر با تصمیم رئیس جمهور برکنار شده و پنج وزیر نیز از مجلس کارت زرد دریافت کرده اند.
فرهاد طهماسبی گفت: در دولت سیزدهم، تیم اقتصادی از همان ابتدا ضعیف چیده شد و متاسفانه مجموعه ناکارآمدی در راس کار قرار گرفتند و از طرفی، رییس جمهور هم به جای ترمیم و اصلاح این تیم، حمایت بیش از اندازه از آن‌ها دارد و پشت‌شان قرار گرفت و با این کار، آقای رئیسی از ضعف حمایت می‌کند.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: برخی افراد متخلف و معلوم الحال در مدیریت شرکت‌های تابعه وزارت کار و صندوق‌های بازنشستگی هستند که باید برکنار شوند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: لیسانسه‌های پرستاری و مامایی که در دوران شیوع کرونا زحمت کشیدند اما پس از پایان طرح برکنار شدند، باید اعاده به کار شوند.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که استعفای خود از نمایندگی مجلس را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده است به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور منصوب خواهد شد.
استیضاح یا اصلاح عملکرد وزیر راه‌وشهرسازی روزنه امیدی برای مردم خواهد بود چراکه مجلس، وزیری را که در وعده‌های خود ناصادق بوده استیضاح کرده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: استیضاح فاطمی امین به معنای مقابله با دولت نیست، بلکه یک جراحی سودمند است تا یک مدیر ضعیف و ناکارآمد برکنار شود و به جای او مدیر توانمندی سرکار بیاید.
مجتبی توانگر نماینده تهران در نامه‌ای به رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از اظهارنظر‌های اخیر دبیر این ستاد گفت: برآیند رفتاری ایشان- آگاهانه یا غیرآگاهانه – تسهیل‌کننده ایده خشونت عریان جریان دین‌ستیز خواهد شد و هر یک از گزاره‌های وی بودجه آنان را افرایش می‌دهد.
مجتبی توانگر نماینده تهران در نامه‌ای به رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از اظهارنظر‌های اخیر دبیر این ستاد گفت: برآیند رفتاری ایشان- آگاهانه یا غیرآگاهانه – تسهیل‌کننده ایده خشونت عریان جریان دین‌ستیز خواهد شد و هر یک از گزاره‌های وی بودجه آنان را افرایش می‌دهد.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد.
نماینده مردم فیروز آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است رئیس جمهور خودش وزرای ناکارآمد را برکنار کند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در بیانیه دوم خود برای جلوگیری از دخالت نمایندگان مجلس در انتخابات فدراسیون فوتبال هم دچار اختلاف شدند و سردار آزمون پیام خود را حذف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ