سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت هستیم و اگر لازم باشد از استقلال و پرسپولیس هم بازیکن می‌گیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، هرگونه احتمال جذب بازیکن را محتمل دانست ولی ترجیح داد از بازیکنی نام نبرد.
شواهد نشان از تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی جدید در فاصله کوتاه تا لیگ دارد؛ موضوعی که دست باشگاه‌ها را برای جذب بازیکن جدید باز می‌کند.
شواهد نشان از تغییر در قوانین نقل و انتقالاتی جدید در فاصله کوتاه تا لیگ دارد؛ موضوعی که دست باشگاه‌ها را برای جذب بازیکن جدید باز می‌کند.
در حالی که بیشتر خبرنگاران معتبر اروپایی اخبار مربوط به جذب احتمالی طارمی توسط میلان را پوشش می‌دادند، در نهایت اختلاف قیمت بین دو باشگاه باعث شد تا یکی از بزرگترین انتقالهای تاریخ برای یک بازیکن ایرانی به وقوع نپیوندد.
پرسپولیس به احتمال فراوان در روز‌های آینده دو بازیکن خارجی جذب می‌کند.
یک رسانه هلندی از تمایل باشگاه‌های ترکیه به جذب علیرضا جهانبخش بازیکن تیم فاینورد خبر داد.
رودریگو، مهاجم برزیلی رئال مادرید از احتمال جذب کیلیان امباپه در نقل و انتقالات تابستانی هیجان زده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس احتمال جذب بازیکن از استقلال را ضعیف و کم دانست.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید از ملاقات احتمالی خود با کارلو آنچلوتی برای جذب یک بازیکن برزیلی خبر داد.
احتمالا در نقل و انتقالات تابستانی ارقام نجومی برای جذب برخی بازیکنان توسط باشگاه‌های متمول هزینه خواهد شد.
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است. این در حالی است که او با پورتو قرارداد دارد و سرمربی این تیم مخالف جدایی این بازیکن است.
مربی تیم فوتسال واین آلبالی اسپانیا با بیان اینکه بازیکن ایرانی این تیم هنوز در حال سازگاری با شرایط جدید است، گفت: لیگ ایران را زیر نظر داریم و هر احتمالی برای جذب یک ایرانی دیگر باز است.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کنند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواهان جذب یکی از این نفرات است.
سرمربی سابق تراکتور و حال حاضر سوچی روسیه، احتمال جذب بازیکن ایرانی برای تیمش را رد نکرد.
سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پتانسیل بازیکنان جوان در ایران دیوانه کننده است، از احتمال جذب یک بازیکن ایرانی برای تیم سوچی روسیه خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اقدامات جذب مربیان خارجی آغاز شده است، به چند بازیکن ملی پوش نسبت به احتمال دعوت نشدن در اردوی بعدی هشدار داد.
سرمربی تیم والیبال پیکان از احتمال جذب دو بازیکن خارجی توسط این تیم خبر داد.
بازیکنی که به احتمال زیاد مسئولان باشگاه استقلال به سمت جذب او پیش خواهند رفت امید نورافکن است. این بازیکن اکنون در باشگاه سپاهان بازی می‌کند و گفته می‌شود از شرایط خودش در این باشگاه چندان راضی نیست و هیچ بعید نیست که در نیم فصل مسئولان باشگاه استقلال خواستار معاوضه این بازیکن با یکی از بازیکنان خود شوند
بعد از جذب مهاجم هلندی، این بازیکن برابر فولاد خوزستان نتوانست به دلیل شرایط بدنی در لیست سرخپوشان حاضر شود، اما احتمالا مقابل آلومینیوم فرصت حضور در لیست را در اراک به دست بیاورد.
بعد از جذب مهاجم هلندی، این بازیکن برابر فولاد خوزستان نتوانست به دلیل شرایط بدنی در لیست سرخپوشان حاضر شود اما احتمالا مقابل آلومینیوم فرصت حضور در لیست را در اراک به دست بیاورد.
توماس توخل، سرمربی چلسی، در پاسخ به سوالی در مورد جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، تایید کرد که تا پایان نقل و انتقالات، بازیکن جدید جذب خواهند کرد.
ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان تهران نسبت به شایعه جذب شرزود تمیروف واکنش نشان داد.
در صورت ثبت‌ نشدن قرارداد خریدهای جدید بارسلونا تا روز شنبه، دو ستاره‌ که امسال تابستان جذب شدند ممکن است به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ