اگر در چند ماه آینده این دو باشگاه نتوانند لایسنس حرفه‌ای را دریافت کنند، فصل آینده سر و کارشان با کمیته انضباطی خواهد بود که هیچ بعید نیست منجر به ابطال پروانه حرفه‌ای دو باشگاه شود و آن‌ها را در مسیر سقوط به لیگ دسته سوم قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باتوجه به بارش‌های رگباری، اطراف سنگ‌ها سست شده و احتمال ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی متصور است.
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال سقوط سنگ از کوه و آبگرفتگی معابر هشدار داد.
برخی منابع از پیشروی نیروهای شبه  نظامی واکنش سریع در خارطوم پایتخت سودان خبر می‌دهند.
رئیس دادگاه ورزش کاتالونیا ادعایی درباره آینده احتمالی پرونده نگریرا که باشگاه بارسا با آن درگیر است مطرح کرده و هواداران بلوگرانا را به شدت نگران کرده است.
دبیرکل ناتو می‌گوید که احتمال شهر راهبردی «باخموت» طی چند روز آینده سقوط خواهد کرد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گرمتر شدن هوای استان و احتمال سقوط بهمن در مناطق برفی به دلیل ذوب برف خبرداد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از استان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری و احتمال وقوع سیلاب خبرداد.‌
احتمال سقوط بهمن در مناطق کوهستانی تهران
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: شاهد بارش برف قابل توجهی در استان تهران بودیم. همچنین هواشناسی درباره سقوط بهمن در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی استان تهران هشدار‌های لازم را داده است.
تهران- مدیرعامل هلال احمر استان تهران در خصوص احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات این استان هشدار داد.
در پی هشدار هواشناسی، از دوشنبه تا سه‌‎شنبه احتمال بارش شدید برف و باران و سقوط بهمن در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال فارس، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و ایلام وجود دارد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیل و سقوط بهمن در ۹ استان کشور خبر داد.
ویل ایتالیایی از احتمال هر چند کم سقوط یوونتوس به سری بی فوتبال ایتالیا خبر داد.
پس از کسر 15 امتیاز از یوونتوس که باعث سقوط این تیم به رده دهم سری آ شد، حالا احتمال کسر 15 امتیاز دیگر و سقوط این تیم به قعر جدول نیز قوت گرفته است.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
در خوشبینانه ترین حالت احتمال دارد یکی از تیم‌های پرسپولیس یا استقلال به دسته دوم لیگ قهرمانان قاره سقوط کنند چرا که به طور حتم قدرت‌های متمول عربی در کسب امتیاز امکانات و شرایط حرفه‌ای شرایط بهتری خواهند داشت.
شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است.
داریوش مصطفوی درباره ادامه کار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و شرایط سرخابی‌ها برای کسب این مجوز، توضیحاتی ارائه داد.
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در ۱۹ استان و وزش باد شدید در ۱۶ استان هشدار داد.
جلسه مهدی تاج با رییس کمیته صدور مجوز ای اف سی در حالی به انجام رسید که هشدارهای لازم درباره آینده دو باشگاه سرخابی پایتخت به رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
موعد تسویه حساب با آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال فرا رسیده است.
در حساس‌ترین بازی امروز از هفته پنجم تیم‌های هودار و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ