سیرجانی‌ها در دو سال گذشته برای رسیدن به اهداف‌شان به امیر قلعه‌نویی اعتماد کرده و هدایت تیم‌شان را به ژنرال آبی‌ها سپرده‌اند؛ موضوعی که شاید خوشایند برخی‌ها هم نبود، اما حضور قلعه‌نویی در گل‌گهر، این تیم را کاملاً متحول کرد و اگر سال گذشته برخی اتفاقات برای این تیم رخ نمی‌داد، در همان سال اول حضور امیر قلعه‌نویی، گل‌گهر می‌توانست به آنچه که دنبالش بود، برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر قلعه‌نویی در مورد وضعیت سیدمجید حسینی و علی کریمی با سرمربی کایسری صحبت کرد.
سرمربی تیم ملی با انتشار یک استوری به تمجید از اهالی رسانه پرداخته است.
سرمربی تیم ملی در یک بازی خیرخواهانه در شرق تهران شرکت کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا را تماشا کنند.
مجله ورلد ساکر در شماره جدید خود به حضور قلعه‌نویی در تیم ملی ایران اشاره کرده است.
علی دایی در مراسم ختم خواهر امیر قلعه‌نویی حضور داشت.
علی علیزاده برای اولین مرتبه با تصمیم امیر قلعه‌نویی در فهرست تیم ملی قرار گرفته است.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
علی علیزاده پس از 6 مسابقه بار دیگر فرصت حضور در ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی را پیدا کرد.
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
تیم ملی فوتبال ایران پس از سال‌ها دوره جدید خود را با امیر قلعه‌نویی به عنوان یک مربی ایرانی آغاز کرده است.
پس از ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۰۷ فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا علی دایی را به عنوان جانشین امیر قلعه‌نویی معرفی کند. دایی در شرایطی سرمربی تیم ملی شد که خودش کمی قبل از انتخابش گفته هر کسی که لابی قوی‌تری داشته باشد سرمربی تیم ملی می‌شود.
در بین تیم های مدعی در آسیا، امیر قلعه نویی بیشترین تغییرات را در ترکیب تیمش داشته است.
امیرقلعه‌نویی در ابتدای کنفرانس خبری خود با یک سوال جنجالی مواجه شد و پاسخ جالبی به مخالف خود داد‌.
مصدومیت، عاملی است که باعث شده علی کریمی از اردوی اخیر تیم ملی با سرمربی جدید دور بماند.
تیم ملی فوتبال ایران قرار است بعد از بازی با روسیه یکدیار تدارکاتی دیگر هم برگزار کند.
امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شده است.
امیر قلعه‌نویی در مصاف برابر پیکان علی علیزاده را به دلیل مصدومیت و سهرابیان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.
پس از خروج علی علیزاده از ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی بلافاصله گل دوم شاگردان امیر قلعه‌نویی به ثمر رسید.
یکی از به یادماندنی‌ترین قاب‌های ثبت شده از امید نورافکن پس از پیوستن به سپاهان، گلی است که در دقیقه 95 از میان پاهای غفوری و در ادامه غلامی وارد دروازه استقلال کرد.
یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر مصاف دوباره امیر قلعه‌نویی در نقش جهان مقابل تیم سابقش سپاهان است.
در طول تمام اتفاقات یک مصاف پرحاشیه دیگر برابر استقلال امیر قلعه‌نویی دست به سینه روی صندلی خود در نیمکت تکیه زده بود و ناراحتی و عصبانیت از وجودش فوران می‌کرد.
یکی از مهم‌ترین مهره‌های امیر قلعه‌نویی که این مربی حساب ویژه‌ای روی او و توانایی‌هایش باز کرده علی علیزاده هافبک جنگنده و متعصب گل‌گهری‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ