ورزشکاران و دوستداران محیط زیست با همکاری فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اقدام به پاکسازی بخش‌هایی از ارتفاعات توچال تهران کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی اظهارداشت: این توله‌ها در مرکز نگهداری یوزپلنگ‌های شاهرود شرایط خوبی دارند. وی افزود: هم تغذیه هم وضعیت نگهداری از این دو توله خوب است و در حال حال حاضر هیچ خطری جان آن‌ها را تهدید نمی‌کند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: در خصوص مشکلات نیروگاه حرارتی برای فولاد شادگان مقرر شد تا محیط زیست و آب و برق نتیجه مطالعات خود را تا ماه آینده مطرح کنند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: در خصوص مشکلات نیروگاه حرارتی برای فولاد شادگان مقرر شد تا محیط زیست و آب و برق نتیجه مطالعات خود را تا ماه آینده مطرح کنند.
یکی از کنشگران و فعالان محیط‌زیست ضمن بررسی عوامل دخیل در خشک شدن آب «چشمه علی» شهر ری می‌گوید: «هرچند علل مختلفی در بروز این اتفاق نقش داشته‌اند، اما «مدیریت نادرست» یکی از اصلی‌ترین آنهاست. وزارت نیرو آنطور که انتظار می‌رفت، نتوانسته ظرفیت آبی کشور را مدیریت کند.»
اداره محیط زیست ریودوژانیرو لیستی از تخلفات نیمار در ساخت و تجهیز ویلای شخصی‌اش منتشر کرده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و بسیجی برای حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه کانون این غبار‌ها منشأ داخلی ندارد و از کشور همسایه است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ روز غبارآلود در استان داشتیم که یک روز در وضعیت بحرانی بوده است.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان خواستار ارائه طرح جامع و تخصصی با دیدگاه زیست محیطی و با محوریت حفظ حیات وحش و به ویژه تردد یوزهای توران شاهرود در محور عباس آباد - میامی شد.
حسن اکبری - معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره آخرین وضعیت «ایران» - یوز ماده ایرانی در اسارت - اظهار کرد: هنوز سونوگرافی برای «ایران» انجام نشده است چراکه نظر تیم دامپزشکی بر طی کردن روند طبیعی بوده است. بدین جهت به طور قطعی نمی‌دانیم که باردار است یا خیر؟ او گفت: اگر ایران حامله باشد که احتمال آن وجود دارد، همه چیز آماده است.
به گزارش ایسنا، سلاجقه در همایش زبان و محیط زیست اظهار کرد: زبان فارسی در گذشته نیز فراگیر بوده است و باید به ظرفیت جهانی شدن برسد. نقد من به فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی این است که در کتاب مهندسی محیط زیست و کشاورزی و منابع طبیعی برخی واژه‌های غیرمحیطی زیستی آورده شده است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در کاشت نهال گفت: باید سردمدار نجات دنیا از آلودگی‌ها و ضرر و زیان ناشی از تخریب محیط زیست باشیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌شک محیط زیست به عنوان یک استراتژی، بخشی از ارکان حکمرانی محسوب می‌شود، گفت: برای این حوزه نیز بیش از هر چیز لازم است فرهنگ‌سازی و سرمایه‌گذاری شود.
از روز گذشته خبر‌هایی حاکی از باردار بودن قطعی "ایران" در حال انتشار است، اما سازمان محیط زیست فقط جفتگیری موفق او را تایید می‌کند.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش گفت: متأسفانه ۲ زرافه در باغ وحش صفادشت تلف شده‌اند و علت این موضوع کامل در دست بررسی است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش علت فوت یوز ایرانی در توران را اعلام کرد.
کاویان تصریح کرد: از دی ماه ۱۳۸۵ تاکنون بعد از اینکه گله غربی تک درنای خود را به تالاب فریدون کنار فرستاد باعث شد مجامع مختلف بین‌المللی هم به ما کمک کنند و مرکز بلژیک نیز این همکاری را با ما داشته است.
علی سلاجقه، رییس سازمان محیط زیست گفت: شک ندارم که مشکل آلودگی هوای تهران از سوخت خودروهاست.
اصفهان-مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: با توجه به مازاد ظرفیت تولید برق در کشور، وزارت نیرو برق مورد نیاز اصفهان را از شبکه سراسری جایگزین و به مدت ۲ ماه نیروگاه شهید منتظری را خاموش کند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: باید بتوانیم از فرصت همکاری‌ها و تبادلات بین‌المللی در حوزه محیط زیست و از ظرفیت بومی و دانش بنیان برای توسعه و ارتقا محیط زیست کشور استفاده کنیم.
معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: آورده تالاب شادگان از رودخانه جراحی است که عنوان می‌شود این رودخانه به دلیل پایین بودن تراز آب، آب ندارد. همه تلاش ما این است که حداقل آبی وارد تالاب بین‌المللی شادگان شود و آب را در این تالاب رهاسازی کنیم. هر چند اکنون روزانه میزان آبی وارد تالاب می‌شود، اما این آب، تنها مقداری از نیاز آبی تالاب است.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ریشه یابی علل افزایش آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسعه نامتوازن شهر و بارگذاری بیشتر از ظرفیت اکولوژیک که منجر به مصرف بالای انرژی و منابع فسیلی می‌شود، حضور بی شمار واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و معدنی، افزایش کانون‌های گرد و غبار و افزایش تردد وسایل نقلیه، رشد ترافیک و کیفیت سوخت در خودرو‌های سنگین از جمله دلایل اصلی افزایش انواع آلودگی‌ها در تهران هستند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر استفاده این سازمان از تمام ظرفیت های قانونی برای اجرای قانون هوای پاک تاکید کرد.
مدیرکل دفتر حفاظت و احیا تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جامعه‌ای که خواهان دست‌یابی به توسعه پایدار است باید برای بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل زنان برنامه داشته باشد.
میثم مرادی فعال محیط زیستی ساکن اندیمشک چندسالی است که با دوستانش در محرم و صفر فعالیت‌های جالب توجهی درباره محیط زیست دارند. از نذر نهال و کتاب بگیرید، تا فرهنگ‌سازی درباره پسماند و...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ