از روز گذشته خبر‌هایی حاکی از باردار بودن قطعی "ایران" در حال انتشار است، اما سازمان محیط زیست فقط جفتگیری موفق او را تایید می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزشکاران و دوستداران محیط زیست با همکاری فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اقدام به پاکسازی بخش‌هایی از ارتفاعات توچال تهران کردند.
محمدرضا علیمرادی اظهار کرد: با شروع بارش‌های فصلی و ایجاد جریان‌های آبی در جنوب استان علاوه بر خطر بروز سیلاب در منطقه، موجب جابه‌جایی تمساح پوزه‌کوتاه یا همان گاندو‌ها بین آبگیر‌ها و هوتک‌ها می‌شود که مردم باید به‌شدت مراقب حمله آن‌ها باشند.
غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی اظهارداشت: این توله‌ها در مرکز نگهداری یوزپلنگ‌های شاهرود شرایط خوبی دارند. وی افزود: هم تغذیه هم وضعیت نگهداری از این دو توله خوب است و در حال حال حاضر هیچ خطری جان آن‌ها را تهدید نمی‌کند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: در خصوص مشکلات نیروگاه حرارتی برای فولاد شادگان مقرر شد تا محیط زیست و آب و برق نتیجه مطالعات خود را تا ماه آینده مطرح کنند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: در خصوص مشکلات نیروگاه حرارتی برای فولاد شادگان مقرر شد تا محیط زیست و آب و برق نتیجه مطالعات خود را تا ماه آینده مطرح کنند.
«محمدعلی یکتانیک» فعال محیط زیست از مکان‌های مخصوصی در نقاط دیگر دنیا مثال می‌آورد که برای این ورزش در نظر گرفته شده است: متاسفانه استفاده از طبیعت در ایران هم مجانی است و هم بی‌صاحب» و این در حالی است که ما در ایران با یک اکوسیستم شکننده طرف هستیم که این اکوسیستم با آفرود به سرعت از بین می‌رود.
اداره محیط زیست ریودوژانیرو لیستی از تخلفات نیمار در ساخت و تجهیز ویلای شخصی‌اش منتشر کرده است.
در بازی دیشب آلمان-کلمبیا ، برنامه ویژه سه جیمی جامپ که در واقع فعال محیط زیستی بودند، به جایی نرسید.
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند نیروهای پلیس این کشور با فعالان محیط زیست و معترضان به احداث خط ریلی بین این کشور و ایتالیا درگیر شده و شماری نیز زخمی شدند.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پی محدودیت آبرسانی در برخی مناطق شهر با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست از استقرار تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت خبر داد.
دامغان- رئیس اداره حفاظت محیط زیست دامغان از وقوع یک حادثه حمله خرس به یک چوپان در منطقه دیباج از توابع این شهرستان خبر داد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه کانون این غبار‌ها منشأ داخلی ندارد و از کشور همسایه است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ روز غبارآلود در استان داشتیم که یک روز در وضعیت بحرانی بوده است.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان خواستار ارائه طرح جامع و تخصصی با دیدگاه زیست محیطی و با محوریت حفظ حیات وحش و به ویژه تردد یوزهای توران شاهرود در محور عباس آباد - میامی شد.
حسن اکبری - معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره آخرین وضعیت «ایران» - یوز ماده ایرانی در اسارت - اظهار کرد: هنوز سونوگرافی برای «ایران» انجام نشده است چراکه نظر تیم دامپزشکی بر طی کردن روند طبیعی بوده است. بدین جهت به طور قطعی نمی‌دانیم که باردار است یا خیر؟ او گفت: اگر ایران حامله باشد که احتمال آن وجود دارد، همه چیز آماده است.
اعتراضات خیابانی در واکنش به قتل یک فعال محیط زیست به دست پلیس آمریکا، به خشونت کشیده شد!
پلیس آلمان با فعالان اقلیمی که معترض به گسترش فعالیت یک معدن زغال سنگ در آلمان بودند، درگیر و دست به باتوم شد.
معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: با توجه به سرد شدن هوا، پوشیده شدن طبیعت از برف و کاهش طعمه احتمال ورود گونه هایی نظیر گرگ، شغال و روباه به مناطق مسکونی برای تامین طعمه زیاد است.
گروه «شورش در برابر انقراض»، این اقدام فعالان محیط زیستی را اعتراضی به مواجهه با افزایش دمای کره زمین عنوان کرده‌اند. به گفته این گروه گرمایش زمین آب و هوای بی‌ثبات و عواقب جدی را برای تمام کره زمین به دنبال خواهد داشت.
دو جوان معترض به فعالیت های زیست محیطی درحالی روی تابلوی نقاشی کلود مونه پوره سیب زمینی ریختند که چنین اقدامی از نظر هنردوستان سخیف شمرده می شود.
فعالان محیط زیست در برلین در اعتراض به فقر و سرما و تغییرات آب و هوا روی اثر چند میلیون دلاری کلود مونه پوره سیب زمینی پاشیدند.
رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از شبکه بهداشت و درمان کاشمر مبنی بر حمله و گزش یک قلاده شغال به چند تن از اهالی روستای قوژد، کارشناسان دامپزشکی با همکاری اداره محیط زیست این شهرستان؛ اقدام به نمونه‌گیری از شغال کشته شده توسط اهالی کردند.
جانشین اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: در روزهای گذشته یک قلاده گرگاس به چند نفر از اهالی روستای درفک سبزوار حمله برده که در این حادثه ۳ نفر در داخل روستا و یک نفر در باغی مجاور روستا زخمی شده‌اند.
جانشین اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: تصور مردم روستا و آنچه که در اخبار انعکاس یافته بود این بود که این حمله را گله گرگ‌ها انجام داده اند در صورتی که اگر گله گرگ به روستائیان حمله کرده بودند هیچ یک از افراد آسیب دیده، جان سالم به در نمی‌بردند از این رو حمله گرگ به داخل روستا تکذیب می‌شود و در این حادثه در مجموع ۳ نفر در داخل روستا و یک نفر در باغی مجاور روستا با حمله یک قلاده گرگاس زخمی شده‌اند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه و آنطور که شهود روایت کرده اند، در زمانی که مأموران قصد انتقال محیطبان نجفی از مجتمع قضائی کرمانشاه به زندان را داشتند، یکی از اقوام مقتول به سرباز زندان که محیطبان را همراهی می‌کرد، حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند. در همین زمان، پدر مقتول هم با سلاح گرم که احتمالاً کلاشینکف بوده به سمت محیطبان نجفی تیراندازی و او را به قتل می‌رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ