سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش گفت: متأسفانه ۲ زرافه در باغ وحش صفادشت تلف شده‌اند و علت این موضوع کامل در دست بررسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود_فعال محیط زیست از مشاهده یک یوزپلنگ مادر همراه با دو توله اش در پارک ملی توران شاهرود خبر داد .
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از تشکیل کارگروه ویژه حفاظت از محیط زیست در آموزش و پرورش و افزوده شدن ۲ واحد دانشگاهی برای همه دانشجویان در زمینه محیط زیست خبر داد.
بندرترکمن-رئیس و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌ ترکمن از تحویل ۲ بهله پرنده شکاری نابالغ به محیط زیست بندرترکمن خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به دستگیری ۲ مدیر سازمان محیط زیست در ماه‌های گذشته گفت: نحوه دستگیری این دو مدیر درست نبود و متاسفانه حرمت افراد حفظ نشد؛ کسانی که دستگیر شده بودند، در حال حاضر آزاد و در شغل خود مشغول هستند.
رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: سازمان محیط زیست هم به تبعیت از چارچوب دولت بر این مسائل نظارت جامع دارد، بحثی که مطرح شد در خصوص یک دستگاه شبهه‌هایی ایجاد شده بود ۲ نفر از مدیران میانی ما را احضار کردند و پرونده تشکیل دادند و هیچ جرمی تا الان نبوده است.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره مدیران بازداشتی محیط زیست گفت: ۲ نفر متهم در این زمینه هستند که اتهامشان اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست املش با بیان اینکه در کرکس مصری رفتار زادآوری نیز مشاهده و ثبت شده است، تصریح کرد: این پرندگان به سمت تابستان‌گذرانی سیر می‌کنند.
اهواز- بنا بر اعلام مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور، شاخص کیفی هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» قرار گرفته است.
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان از مشاهده و تصویر برداری دو قلاده پلنگ در دیباج دامغان خبر داد.
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان، گفت: در دومین روز فروردین ماه سال جاری از شکارچیان غیرمجاز منطقه تپال شاهرود دو اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.
قم- رئیس سازمان محیط زیست گفت: به دلیل عدم تخصیص حقابه ها و تغییرات اقلیمی، ۲ میلیون هکتار از تالاب‌های کشور در حال تبدیل شدن به منشأ برداشت گرد و غبار هستند.
قم-رئیس سازمان محیط زیست گفت:به دلیل عدم تخصیص حقابه ها و تغییرات اقلیمی، ۲میلیون هکتار از تالاب‌های کشور در حال تبدیل شدن به منشأ برداشت گرد و غبار هستند.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش سازمان محیط زیست از شناسایی دو قلاده یوز در محدوده پارک ملی توران خبر داد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای نجات از مشکلات مربوط به منابع طبیعی کشور باید سازمان منابع طبیعی از زیر مجموعه وزارت کشاورزی آزاد و به همراه سازمان محیط زیست تبدیل به وزارتخانه شود.
سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران درباره‌ آلودگی هوای تهران طی ۲ روز آینده هشدار داد و اعلام کرد: شهروندان از ورزش و تردد غیر ضروری در هوای باز بپرهیزند.
مشگین‌شهر- رئیس اداره محیط زیست مشگین‌شهر گفت: ۲ بهله عقاب طلایی که توسط دوستداران محیط زیست به اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر تحویل داده شده بود، در منطقه حفاظت شده انزان رهاسازی شد.
اصفهان-مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: با توجه به مازاد ظرفیت تولید برق در کشور، وزارت نیرو برق مورد نیاز اصفهان را از شبکه سراسری جایگزین و به مدت ۲ ماه نیروگاه شهید منتظری را خاموش کند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان از کشف ۲ راس آهو که در منزلی در حوزه استحفاظی شهرستان دشتستان نگهداری می‌شد، خبر داد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نکته قابل تأمل این است که در طبیعت توران، زایمان یوزپلنگ غالباً در اوایل بهار انجام می‌شود، زیرا دمای هوا و سایر شرایط طبیعی برای رشد و نمو توله‌ها مناسب است، اما زایمان یوز در نیمه دوم پاییز در طبیعت توران پدیده‌ای نادر است.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست آخرین وضعیت دو قلاده توله یوز تازه متولد شده در مجموعه حفاظت شده توران را تشریح کرد.
تفاهم نامه بین سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق با صندوق ملی محیط زیست امروز (۲ آذرماه) در حاشیه نمایشگاه محیط زیست منعقد شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: یاسین یاری، محیطبان جوان منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر در پی بروز سانحه سقوط از صخره، حین انجام ماموریت و در حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده لشگردر به جرگه شهدای محیطبان پیوست.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران از نصب المان و دیوارنگاره شهری در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با اکران مضامین جام جهانی خبر داد.
گروهی از محققان با همکاری ۲ پژوهشگر ایرانی روشی نوین برای فیلم های بسته بندی حافظ محیط زیست ابداع کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ