میثم مرادی فعال محیط زیستی ساکن اندیمشک چندسالی است که با دوستانش در محرم و صفر فعالیت‌های جالب توجهی درباره محیط زیست دارند. از نذر نهال و کتاب بگیرید، تا فرهنگ‌سازی درباره پسماند و...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست معاونت سیاسی و قضائی سازمان بازرسی از استقرار هیأت‌های بازرسی در کنسولگری‌های نجف و کربلا و رصدنحوه خدمات رسانی این دفاتر نمایندگی وزارت خارجه در ایام اربعین خبر داد.
رئیس مجلس ملی ویتنام در نشست دوجانبه هیأت‌های ایران و ویتنام، با بیان اینکه بازار ویتنام به روی کالاهای ایرانی باز است، گفت: ویتنام برای نقش مهم ایران در منطقه اهمیت بسیاری قائل است.
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی به ریاست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزار شد.
مذاکرات وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در سطح هیأت‌های بلندپایه برای تقویت روابط دوجانبه برگزار شد.
آنچه از مضامین مداحی‌های جدید در بسیاری از هیات‌ها برمی آید، نوع نگرش به نهضت عاشورا و تاثیر گذاری تفاسیر افرادی، چون شهید بهشتی، شهید مطهری، علی شریعتی و ... به موضوعاتی، چون عدالت، آزادی، مبارزه فقر و فساد، و امثالهم است که نگرش رسمی مداحان از اسلام را دچار چالش کرده است.
نذری دادن از رسوم ماه محرم است که برخی افراد در هیئت‌ها، مساجد و حتی منازل خود به صورت گروهی به طبخ غذا‌های نذری مشغول می‌شوند تا این غذا‌ها را بین عزاداران توزیع کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در کنار عزاداران حسینی (ع) و در تسهیل تردد و نظم بخشیدن به هیئت‌های عزاداری حضوری پررنگ خواهد داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رؤسای هیأت‌های پارلمانی مجمع مجالس آسیایی گفت: مجمع مجالس آسیایی ساختار خود را تقویت و روابط میان مجالس را توسعه دهد.
رئیس ائتلاف الفتح عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خواهان اخراج تمام هیأت‌ها و نیروهای سوئدی از این کشور شد.
منابع محلی از سفر هیأت‌های دو جنبش حماس و جهاد اسلامی و کمیته امور پیگری دولتی در نوار غزه برای دیدار با مقامات مصری و انجام رایزنی‌های داخلی عازم قاهره شدند.
هیأت‌های نمایندگی اتحادیه اروپا در قدس ضمن ابراز نگرانی نسبت به تخریب گسترده املاک و خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی، خواستار توقف هرچه سریع‌تر این تخریب‌ها و توقف شهرک‌سازی شدند.
هیأت های مذاکره‌کننده سعودی و عمانی با «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در صنعا دیدار و گفتگو کردند.
هیأت های مذاکره‌کننده سعودی و عمانی با «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در صنعا دیدار و گفتگو کردند.
رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد که تغییر مدیر و روسای هیئت‌ها هزینه دارد، اما او این کار را می‌کند و هزینه‌اش را هم می‌دهد تا کشتی پیش برود.
وزیر جهاد در حکمی «احمد احمدی طالشیان» را به سمت نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری منصوب کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که هیئت رئیسه می تواند انتخاب نمایندگان در نهادها، هیأت‌ها، مجامع و شوراها را به صورت‌ الکترونیکی انجام دهد.
رهبر انقلاب فرمودند: من به شما جوان‌های عزیز توصیه میکنم قدر هیئت‌هایتان را بدانید. من همیشه به جوان‌ها می‌گویم قدر جوانی‌تان را بدانید.
رهبر معظم انقلاب، جوانان را به قدر دانستن دوران جوانی و اهتمام ویژه به هیئت‌های حسینی توصیه کردند و گفتند: هیئت‌ها هم باید یاد اهل‌بیت را زنده نگه دارند هم مرکز و پایگاه تبیین حقایق باشند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اعضا هیأت‌های بازرسی خود باید به احسن وجه متصف به اوصاف، معیارها و شاخص‌های مورد ارزیابی باشند.
یک مقام ارشد اتحادیه اروپا گفته که مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین امروز به اتمام می‌رسد.
ساعت ۲۲:۴۰ دیشب در تماس با سامانه ۱۱۵ اصفهان اعلام کردند که یک خودروی ۲۰۶ با عابران برخورد کرده است.
سخنگوی سازمان اورژانس از برخورد یک خودرو ۲۰۶ با عزاداران یکی از هیئت‌های مذهبی اصفهان و جان باختن دو نفر در پی این حادثه خبر داد.
هیأت‌های مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین دیدار کردند.
بهتر است هیات‌ها از هم اکنون در تدارک تدابیر لازم برای برپایی عزاداری با ملاحظات مورد تاکید وزارت بهداشت باشند. استفاده از فضاهای باز همچون ورزشگاه‌ها در شب‌های عزاداری جزو اقداماتی است که می‌تواند در دستور کار قرار گیرد و اقداماتی دیگری از این دست که در محرم پیشین نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام شد، از سوی هیات امنای هیات‌های مذهبی خیلی سفت و سخت اجرا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ