رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌شک محیط زیست به عنوان یک استراتژی، بخشی از ارکان حکمرانی محسوب می‌شود، گفت: برای این حوزه نیز بیش از هر چیز لازم است فرهنگ‌سازی و سرمایه‌گذاری شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این موجود استثنایی ساکن بخش‌هایی از کشورهای کامرون و گینه استوایی است. جدای از شکار و تخریب محیط‌زیست تهدید دیگری که برای حیات این شگفتی دنیای قورباغه‌ها وجود دارد، علاقه روزافزون مردم به نگهداری آن به عنوان حیوانی خانگی است.
سمنان- طی حکمی از سوی مدیرکل محیط زیست استان سمنان علی اکبر قربانلو به عنوان رئیس جدید پارک ملی توران منصوب شد.
در حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پدرام جدی به عنوان سرپرست دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
رئیس هیأت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: به موجب یک تفاهمنامه، شرکت سنگ آهن مرکزی می‌تواند از منابع صندوق به عنوان سرمایه اهرمی برای پروژه‌های محیط زیستی خود استفاده کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد حقابه هیرمند عنوان کرد: رایزنی‌ها در حال انجام است و طرف مقابل نرمش از خود نشان داده است تا این روند از طریق دیپلماسی پیموده شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد: رایزنی‌ها در حال انجام است و طرف مقابل نرمش از خود نشان داده است تا این روند از طریق دیپلماسی پیموده شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: دومین پویش مردمی محیط زیست استان تهران با عنوان پویش مهربانی با حیات وحش امروز در منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند آغاز شد.
اهواز- رئیس سازمان حفاظت و محیط زیست کشور با صدور حکمی «میرشکار» را به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست خوزستان منصوب کرد.
طی حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، حامد طالبی به عنوان سرپرست دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
پدرام جدی شهریور سال گذشته با حکمی از سوی علی سلاجقه، به عنوان مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان اینکه تمامی تالاب‌های خوزستان به استثنای تالاب هورالعظیم بیش از ۹۰ درصد آبگرفتگی دارند، گفت: وزارت نیرو به تامین حق‌آبه تالاب هورالعظیم به عنوان یک اولویت نگاه نمی‌کند و در حال حاضر آب را پشت دریچه سدها برای تامین آب مصارف کشاورزی در تابستان و پاییز نگهداری می‌کند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر عنوان کرد: بر اساس عکسی که از این حیوان گرفته شده بود و رد پای به جا مانده مشخص شد حیوان گرگاس نیست و آنچه شهرداری ادعا نموده که اقدام به زنده‌گیری آن کرده، اصلا گرگاس نبوده بلکه یک قلاده شغال بود؛ ضمن اینکه اصلا زنده‌گیری نشده و همچنان رهاست.
سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از فرونشست زمین به عنوان زلزله خاموش یا سرطان زمین یاد کرد و گفت: بر اساس آمار در جنوب، مرکز و دشت‌های غرب و جنوب غرب استان تهران شاهد بیشترین فرونشست زمین هستیم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به هیچ عنوان طرح «تغییر استاندارد‌های شاخص آلودگی هوا» و هیچ پیشنهادی درباره بحث آلایندگی‌ها از سوی سازمان محیط زیست مطرح نشده است. ما تنها در حال انجام و پیگیری اقدامات علمی این موضوع هستیم.
شهردار منطقه ۶ تهران از کسب عنوان اولین ایستگاه دوستدار محیط زیست و تجهیز آن به نیروگاه خورشیدی خبر داد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش منتشر شده اخیر از سوی کارشناسان مستقل سازمان ملل، اثر تحریم‌ها در آلودگی هوای ایران بسیار زیاد بوده است که از موارد مطرح شده در این گزارش می‌توان به کیفیت سوخت و سیستم حمل و نقل اشاره کرد.
معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: آورده تالاب شادگان از رودخانه جراحی است که عنوان می‌شود این رودخانه به دلیل پایین بودن تراز آب، آب ندارد. همه تلاش ما این است که حداقل آبی وارد تالاب بین‌المللی شادگان شود و آب را در این تالاب رهاسازی کنیم. هر چند اکنون روزانه میزان آبی وارد تالاب می‌شود، اما این آب، تنها مقداری از نیاز آبی تالاب است.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ریشه یابی علل افزایش آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسعه نامتوازن شهر و بارگذاری بیشتر از ظرفیت اکولوژیک که منجر به مصرف بالای انرژی و منابع فسیلی می‌شود، حضور بی شمار واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و معدنی، افزایش کانون‌های گرد و غبار و افزایش تردد وسایل نقلیه، رشد ترافیک و کیفیت سوخت در خودرو‌های سنگین از جمله دلایل اصلی افزایش انواع آلودگی‌ها در تهران هستند.
سوسک‌ها برای حفظ محیط زیست در جزیره بسیار مهم هستند، زیرا آن‌ها به عنوان بازیافت کنندگان حیاتی مواد مغذی عمل می‌کنند و تجزیه کننده‌ها را تسریع می‌کنند و برای گونه‌های دیگر غذا فراهم می‌کنند.
شهردار تهران طی حکمی حسین نظری را به عنوان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران منصوب کرد.
طبیعتگردان مدعی حفظ محیط زیست با ترغیب اینفلوئنسرهای سفر موجب تخریب حوضچه‌های آهکی آبشار اسکلیم در سوادکوه شده‌اند و از بنرهای هشداردهنده به عنوان زیرانداز استفاده می‌کنند!
سلاجقه در صحبت‌های خود درباره شایعه استعفای خود از ریاست سازمان حفاظت محیط زیست که در چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده است، تاکید کرد: فعلا در خدمت مردم شریف هستیم. در مسئولیت‌ها حواشی وجود دارد، اما وضعیت خاصی اتفاق نیفتاده و ان‌شاءالله به عنوان یک خادم کوچک در خدمت مردم هستم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست را به عنوان رئیس ستاد اربعین منصوب کرد.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: خیابان ولیعصر یکی از خیابان‌های ارزشمند تهران محسوب می‌شود و احتمالا مبلغی هم قوه قضائیه به عنوان جریمه برای مالک متخلف تعیین خواهد کرد و مجموعه حقوقی شهرداری تهران و منطقه یک پیگیر این مسئله هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ