مدیرکل دفتر حفاظت و احیا تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جامعه‌ای که خواهان دست‌یابی به توسعه پایدار است باید برای بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل زنان برنامه داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- رئیس اداره حفاظت احیای تالاب‌های گیلان با تاکید بر لزوم برنامه محوری در حفظ و احیای تالاب‌های استان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش قراولان حفاظت از تالاب‌ها هستند.
وزیر خارجه امریکا درباره برجام گفت: هم اکنون مذاکرات احیای برجام و هسته‌ای وجود ندارد / قطعا هرتوافقی با ایران باید اهداف امنیتی ما را حفظ کند و منافع ما را برآورده سازد.
در شرایطی که عملا برجام قابل احیا نیست، این نوع ارتباط، حد مقدوری است که ایران و امریکا به آن دست یافته اند. اما اسرائیل ناراحت است، چون اسرائیل به دنبال سیاست فشار حداکثری است تا ایران وادار شود برنامه هسته‌ای را به طور کامل کنار بگذارد. این سیاست از تحریم همه جانبه تا اقدام محدود نظامی را در بر می‌گیرد. وقتی اسرائیل می‌بیند که ایران در حال حفظ برنامه هسته‌ای است، قطعا رضایت نخواهد داشت.
سیاست‌های توسعه طلبانه غرب برای حفظ و احیای جهان تک قطبی و تشدید رقابت‌های جهانی با رویکردهای نظامی و امنیتی، اهمیت و حساسیت عضویت و نقش آفرینی سازمان شانگ‌های را چندین برابر کرده است.
مدیرکل حفظ و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی گفت: با مصوبه شورای پول و اعتبار، تسهیلات بانکی برای مرمت بناهای تاریخی ابلاغ شد.
مدیرکل دفتر حفظ و احیای بناها و بافت های تاریخی گفت: در سال پیش رو امیدواریم بتوانیم سهم پروژه‌های مشارکتی میراث فرهنگی را افزایش دهیم.
«رافائل گروسی» با تاکید بر اینکه امکان احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در آینده نزدیک بسیار ضعیف است، بر لزوم حفظ تعامل با تهران تاکید کرد و گفت همکاری سازنده با ایران به نفع همه است.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جامعه باید به این سمت هدایت شود که حفظ محیط زیست و منابع طبیعی تضمین کننده امنیت غذایی است.
در راستای احیای حقوق عامه و حفظ محیط زیست، با دستور دادستان تهران طرح پاکسازی و جمع آوری واحدهای غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله و پسماند در منطقه هرندی، اجرا شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به احیای روابط ایران و عربستان، گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران حفظ ثبات و امنیت در منطقه و خلیج فارس بدون دخالت خارجی بوده و خواهد بود.
رشت - استاندار گیلان با اشاره به گذشت پنج دهه از احیای تالاب انزلی و بی نتیجه بودن اجرای این طرح گفت: کوتاهی و قصور متولیان امر احیا و حفظ تالاب‌های گیلان پذیرفتنی نیست.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد، پروردگار او را در جهان این گونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد.
حضرت آیت الله خامنه ای، با اشاره به دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت توسط سردار سلیمانی، بیان داشتند: کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود.
ایشان با اشاره به برخی صفات شخصی سردار از جمله شجاعت، ایمان، مسئولیت پذیری، خطرپذیری، هوش، عقلانیت، پیش قدم بودن در کارهای بر زمین مانده، و حرکت بدون تردید و توقف گفتند: اخلاص شهید از همه این ویژگی ها برتر بود و همین باعث شد پروردگار او را در دنیا اینگونه محل احترام و تمجید و تجلیل قرار دهد
حضرت آیت الله خامنه ای، با اشاره به دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت توسط سردار سلیمانی، بیان داشتند: کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود.
پرسپولیس چهار امتیاز از دو بازی قبلی از دست داده اما همچنان صدرنشین است. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که با ادامه این روند باز هم صدرنشینی و پیشتازی به سوی قهرمانی در دسترس باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون اساسی بالاترین سند برای احیا و پاسخ به حقوق مردم است و اولین حق مردم حفظ کرامت آنهاست.
مشهد ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد از ایجاد کارگروه تخصصی حفظ و احیای آثار تاریخی در اداره این شهرستان خبر داد.
مشهد ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد از ایجاد کارگروه تخصصی حفظ و احیا آثار تاریخی در اداره این شهرستان خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از احیای درختان چنار کهنسال آسیب دیده در این منطقه خبر داد و گفت: درختان سرمایه‌های ارزشمند منطقه هستند و حفظ آنها در الویت کاری قرار دارد.
با حکمی از سوی معاون میراث‌فرهنگی کشور، فاطمه داوری به عنوان مدیر اداره‌کل حفظ و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی منصوب شد.
اولیانوف گفت: توپ اکنون در زمین دولت آمریکاست و ایران پیشنهاد کرده است که در جریان اصلاح پیش‌نویس احیای توافق هسته‌ای، تضمین‌های مربوط به حفظ توافق در آینده تقویت شود.
اولیانوف گفت: توپ اکنون در زمین دولت آمریکاست و ایران پیشنهاد کرده است که در جریان اصلاح پیش‌نویس احیای توافق هسته‌ای، تضمین‌های مربوط به حفظ توافق در آینده تقویت شود.
«گسترش و توسعه پیوندهای نظامی عرب-اسرائیلی احتمالا رهبری ایران را متقاعد خواهد ساخت تا برنامه اتمی خود را در سطوح پیشرفته کنونی حفظ کند و در آینده از مزایای امنیتی آن بهره‌مند شود. اگر تهران این ارزیابی را داشته باشد که با، یا بدونِ یک توافق اتمی، همکاری نظامی منطقه ای جهت مقابله با توانمندی های این کشور رو به افزایش خواهد بود، احتمالا به این جمع بندی می رسد که احیای برجام عملا حامل خطرها و ریسک های امنیتی گسترده تری برای این کشور است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ