امیرحسین اسفندیار در قهرمانی آسیا دوباره به فکر اوج گیری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس آذر قزوین روزهای سختی را تحمل می کند؛ اعضای این تیم امیدوارند هرچه سریع تر از کابوس امتیاز منفی رهایی یابند.
بازیکن جدید تیم فوتبال الهلال از لیگ عربستان با عنوان «فوق العاده» نام برد و گفت: در زمان مناسبی تصمیم خوبی گرفته ام و به باشگاه درستی آمده ام.
اسماعیل شریفات، بازیکنی که از استقلال شهره شد، با وجود ترک اردوی آبی‌پوشان همچنان شغل خود در سطح اول فوتبال ایران را حفظ کرده است.
تیبو کورتوا قصد دارد سال های بیشتری در رئال باشد و با لباس این تیم از فوتبال خداحافظی کند.
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه سابر که در مسابقات اخیر قهرمانی جهان ناکام ماند با بیان اینکه نتوانستم از تمام ظرفیتم استفاده کنم تاکید کرد که به واسطه حضور متوالی در میادین خسته است.
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه سابر که در مسابقات اخیر قهرمانی جهان ناکام ماند با بیان اینکه نتوانستم از تمام ظرفیتم استفاده کنم تاکید کرد که به واسطه حضور متوالی در میادین خسته است.
مدافع تازه وارد تیم فوتبال سپاهان می‌گوید برای قهرمانی باید از هفته ابتدایی بدون اشتباه عمل کنند.
امیل اسمیت-رو، ستاره جوان آرسنال تاکید کرد که می‌خواهد دوباره خودش را به میکل آرتتا ثابت کند.
بازیکن جوانی که حتی به بازوبند کاپیتانی استقلال رسیده بود اکنون مسیر تازه و دشواری را انتخاب کرده است.
مدافع ملی‌پوش سابق پرسپوليس به بازگشت دوباره به این تیم نزدیک شده و مذاکرات نهایی را پشت سر می‌گذارد.
شبکه اسکای ایتالیا می‌گوید سزار آسپیلیکوئتا در حال مذاکره با چلسی برای ترک این تیم است و او در یک قدمی پیوستن به اینتر قرار دارد.
روزنامه آلمانی بیلد در یادداشتی از یورگن کلوپ خواست برای پایان دادن به کابوس هانسی فلیک در تیم ملی آلمان، لیورپول را ترک کرده و سکان هدایت مانشافت را به عهده بگیرد.
سنگین وزن کشتی فرنگی ایران گفت: به لحاظ وزنی نسبت به دوره قبلی مسابقات جهانی شرایط بهتری دارم و در تلاشم تا نقره سال گذشته را به طلا تبدیل کنم.
رکورد دار دوهای سرعت دختران جوان کشورمان پیش از اولین حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: می‌خواهم بهترینِ خودم باشم و آینده را روشن می‌بینم.
فرار کردم تا به آرامش برسم، اما انگار تمام چیز‌هایی که در ذهن خود پرورانده بودم تنها یک رؤیا بود. فرزاد با من قرار ازدواج گذاشته بود؛ او برایم از لباس عروسی و خانه‌ای که می‌خواست اجاره کند، صحبت می‌کرد، اما همه این وعده‌های توخالی برای فریب من بود.
هافبک نساجی برای پایان هفته های کابوس‌وار تیمش لحظه شماری می‌کند.
به نظر می‌رسد جواد کریمی دوباره پس از یک سال جایگاه خود را پس گرفته است.
شاهدان ماجرا در این تحقیقات ادعا کردند صدای شلیک گلوله‌ها را شنیده‌اند بلافاصله پدر خانواده را دیده‌اند که از خانه بیرون آمده و نزد آن‌ها ادعا کرده است همسر و دو پسر ۹ساله و۱۷ساله را کشته و محل جنایت را ترک کرده است.
لوپن روبه‌روی در‌های آسانسور ایستاد و رویش را برگرداند و گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب است؟ شنیده‌ام که امانوئل مکرون شب‌ها کابوس می‌بیند. چون فکر می‌کند که ممکن است من جانشین او شوم. چه چیزی بهتر از این که کابوس‌های شبانه یک رئیس‌جمهور باشید؟ من به شما می‌گویم که هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.» در ادامه لوپن به سمت زیرزمین می‌رود. او زنی است می‌خواهد جمهوری فرانسه را متحول کند.
مارکوس رشفورد تنها ساعتی بعد از خبر روزنامه‌های انگلیسی، با یک استوری رسمی این اخبار را تکذیب کرد.
اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۱ ساله تیم ملی ایران و باشگاه هال سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو مصدومیت سنگین و طولانی مدت در این فصل، در هفته‌های گذشته برای سیتی به میدان رفت.
پائولو دیبالا برخلاف اخبار مایوس کننده‌ای که پس از مصدومیت پیرامون او وجود داشت سرانجام خود را به رقابت‌های جام جهانی قطر رساند.
بعد از به پایان رساندن کابوس کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد او بدون گزینه نخواهد بود و دست کم پنج باشگاه می‌توانند مقصد بعدی این ستاره پرتغالی باشند.
بعد از به پایان رساندن کابوس کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد او بدون گزینه نخواهد بود و دست کم پنج باشگاه می‌توانند مقصد بعدی این ستاره پرتغالی باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ