اسماعیل شریفات، بازیکنی که از استقلال شهره شد، با وجود ترک اردوی آبی‌پوشان همچنان شغل خود در سطح اول فوتبال ایران را حفظ کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رکورد دار دوهای سرعت دختران جوان کشورمان پیش از اولین حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: می‌خواهم بهترینِ خودم باشم و آینده را روشن می‌بینم.
ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، پس از به دست آوردن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر چندان هیجان زده نیست.
حقیقی فصل گذشته یک رکورد ویژه برابر استقلال داشت و در نهایت در ضربات پنالتی باعث حذف آنها شد؛ او بار دیگر در آزادی مقابل آبی‌ها قرار خواهد گرفت و نساجی امیدوار است با تکرار اتفاقات فصل گذشته، یک بار دیگر شانس لمس جام نصیب‌شان شود.
کارلوس باربوسا داکروز، سرمربی سابق اسپورتینگ، با اشاره به آمار بالای پنالتی‌های اعلام شده به سود پورتو می‌گوید گویا پورتو به لطف مهدی طارمی به دنبال ثبت رکورد گینس پنالتی گرفتن است.
ارسلان مطهری با زدن یک گل دیگر در دربی به رکورد علی جباری و غلامحسین مظلومی می‌رسد.
برای سی و چهارمین دربی متوالی، یک داور ایرانی جدال پرسپولیس و استقلال را قضاوت خواهد کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل لستر از عملکرد ارلینگ هالند که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد و گفت تعویض‌های او در اواخر بازی کار سیتی را دشوار کرده بود.
روزنامه رکورد در شماره امروز خود مدعی شد که باشگاه الهلال عربستان قصد دارد مهدی طارمی را در تابستان پیش رو جذب کند.
روزنامه رکورد در شماره امروز خود مدعی شد که باشگاه الهلال عربستان قصد دارد مهدی طارمی را در تابستان پیش رو جذب کند.
علیرضا بیرانوند درحالی به صدمین کلین شیت خود در لیگ برتر دست پیدا کرد که تعداد بازی‌های کمتری نسبت به گلرهایی که به این رکورد رسیده‌اند انجام داده است.
ایوانووا که یکی از اینفلوئنسر‌های شبکه‌های اجتماعی است، تزریق پرکننده‌ها را با فکر اینکه شبیه عروسک‌های براتز شود، از سال ۲۰۱۸ شروع کرده است و همچنان در حال انجام این تزریق‌ها به لب، فک و گونه‌های خود است. او اخیرا به طرفدارهایش که حسابی نگران شکاف برداشتن لب‌هایش شده‌اند، گفته برای تزریق‌های بیشتر در گونه‌هایش، ۱۶۰۰پوند دیگر خرج کرده است.
لیونل مسی به‌دنبال شکستن رکورد کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپاست و به همین خاطر فعلا می‌خواهد به حضورش در پاری سن ژرمن و فوتبال اروپا ادامه دهد.
مهاجری نوشت: نتیجه برخورد با رسانه‌ها را بار‌ها تجربه کرده‌ایم. قاضی مرتضوی در سال ۱۳۷۸ ده‌ها روزنامه و مجله را تعطیل کرد و در یک رکورد گینسی! در یک روز ۱۸ روزنامه را بست. بعدش چه شد؟ روزنامه‌های #مااصولگرا‌ها تیراژشان تکان خورد؟ با اطلاع می‌گویم: نه. حتی یک نسخه.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت:به طور متوسط هر ده روز یک زن به وسیله پلیس آمریکا کشته می‌شوند؛ کشوری که رکورد دار زندانی زن در دنیا است می‌خواهد مدعی زندگی زن در دنیا باشد.
علیرضا بیرانوند می‌گوید قصد دارد تا 40 سالگی فوتبال خود را ادامه دهد و دو جام جهانی دیگر را بازی کند.
کاپیتان تیم ملی ایران می‌خواهد در کنار افزایش رکورد تعداد بازی در جام جهانی، به یک اتفاق تاریخی هم برسد.
در دیدار افتتاحیه جام جهانی المعز علی به دنبال شکستن رکورد بهترین گلزن تاریخ قطر است و اکوادور نیز نمی‌خواهد روند کلین‌شیت‌های متوالی‌اش قطع شود.
مهدی رجب‌زاده تیمی ساخته که حالا به جز صدرنشینی در جدول لیگ یک، بهترین خط دفاع و‌ حمله را در اختیار دارد.
مهدی رجب‌زاده تیمی ساخته که حالا به جز صدرنشینی در جدول لیگ یک، بهترین خط دفاع و‌ حمله را در اختیار دارد.
دارنده مدال طلای پرتاب پارالمپیک توکیو می‌گوید: در مسابقات جهانی مراکش به دنبال این است که بهترین خودش باشد و ضمن ارتقاء رکوردش در توکیو، به مدال طلا برسد.
سپاهان برنده دوئل حساس و بزرگ مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم بود و رکورد تاریخی استقلال و مجیدی در همان هفته اول شکسته شد.
سپاهان برنده دوئل حساس و بزرگ مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم بود و رکورد تاریخی استقلال و مجیدی در همان هفته اول شکسته شد.
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران درخواست جالبی از مردم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ