لوپن روبه‌روی در‌های آسانسور ایستاد و رویش را برگرداند و گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب است؟ شنیده‌ام که امانوئل مکرون شب‌ها کابوس می‌بیند. چون فکر می‌کند که ممکن است من جانشین او شوم. چه چیزی بهتر از این که کابوس‌های شبانه یک رئیس‌جمهور باشید؟ من به شما می‌گویم که هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.» در ادامه لوپن به سمت زیرزمین می‌رود. او زنی است می‌خواهد جمهوری فرانسه را متحول کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو جنبش جهاد اسلامی و حماس به یورش چند باره نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی واکنش نشان دادند.
روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس با بازیکن شفیلد یونایتد درگیر شد.
نتیجه مطالعه‌ای تازه در چین تخمین زده که مرگ و میر ناشی از حملات قلبی در طول موج گرمای شدید و چند روزه می‌تواند تا ۷۴ درصد افزایش یابد. مطالعه دیگری در ایالات متحده نشان داد که حتی نوسانات معمول دما می‌تواند عملکرد کلیه، سطح کلسترول و شمارش خون را به طور نامحسوس تغییر می‌دهد. پزشکان نمی‌توانند به راحتی این تاثیرات را از بین ببرند.
مدافع راست پرسپولیس که در اولین فصل حضور در جمع سرخپوشان امیدوارکننده ظاهر شده بود، اکنون برای لیگ بعدی آمادگی خود را به رخ کشید.
طبق گفته صلیب سرخ بیش از ۶۰۰ آنتی ژن شناخته شده دیگر وجود دارد و فقدان یا وجود آنها باعث ایجاد "گروه های خونی نادر" می شود.
بازی آرسنال و منچستریونایتد حتی در آمریکا هم یک جنگ تمام عیار است.
در همان حال که هر دو طرف دعوا روی موتور نشسته بودند بین آن‌ها درگیری لفظی صورت گرفت: «درگیری بین ما زیاد طولانی نشد. من خیلی سریع گاز موتور را گرفتم و از مهلکه دعوا دور شدم. آن موتور سوار ناشناس هم گاز داد و دور شد. چند متر جلوتر من متوجه شدم که احمد روی شانه‌های من افتاده است. متوجه شدم بیهوش است. وقتی از موتور پیاده شدم او غرق در خون روی زمین افتاد. تازه آن زمان متوجه شدم ضربه عمیقی با چاقو به سینه احمد زده بودند. سپس او را به بیمارستان منتقل کردم که دیگر بی‌فایده بود.»
یک آلمانی که در انگلیس بازی می‌کرد و یک انگلیسی که در آلمان بازی می‌کرد، در اسپانیا به هم خواهند رسید.
حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد شهدای مظلوم هفتم تیر بیانیه‌ای صادر کرد.
یکی از راه‌های انتقال بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو تماس با خون و ترشحات و لاشه دام آلوده در هنگام ذبح یا دوره زمانی کوتاهی پس از ذبح است. ذبح کنندگان، قصابان، کارگران کشتارگاه‌ها، دامداران، چوپانان، دامپزشکان و زنان خانه‌دار به دنبال تماس با دام تازه ذبح شده یا گوشت آلوده در معرض خطر ابتلاء به این بیماری هستند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی پوشان فصل سختی را پشت سر گذاشته و تغییرات زیادی را انجام دادند اما تاثیری نداشت، گفت: استقلال به خون تازه نیاز دارد و باید تحولات کلی در این تیم صورت بگیرد.
پس از آن که به شرکت کنندگان بادام دادیم، آنها را در فواصل هر 30 دقیقه یکبار بررسی کردیم تا ببینیم که بدن چگونه به مصرف بادام پاسخ می دهد. پس از آن یک گام جلوتر رفتیم و نظارت مداوم بر سطح گلوکز شرکت کنندگان را آغاز کردیم.
گردان‌های القسام با اشاره به شهادت یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تاکید کرد که خون شهدای فلسطینی تبدیل به آتشی می‌شود که رژیم صهیونیستی را خواهد سوزاند.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای به شهادت سه تن از فرماندهان ارشد گردان‌های القدس توسط ارتش رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
«حازم قاسم» با بیان اینکه شهید خضر عدنان نماد مقاومت ملت فلسطین است، تأکید کرد که شهادت او انگیزه و شتاب جدیدی به مقاومت علیه رژیم اشغالگر خواهد بخشید.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر نساجی به ماندن در لیگ برتر بیش از گذشته امیدوار شد.
ترخون یکی از منابع مهم شناخته شده‌ی روتین است. ترخون تازه تا ۳/۰ درصد اسانس دارد که حاوی ۶۰ تا ۷۰ درصد متیل کاویکول و مقداری پارامتوکسی سینامیک آلدهید است. دیگر ترکیبات اسانس شامل آلفاپینن، بتاپینن، کامفن، لیمونن، ژرانیول و اوژنول می‌باشد.
وقتی صحبت از حیوانات می‌شود، رنگ خون آن‌ها عمدتاً بر اساس وجود یا عدم وجود ترکیبات حامل اکسیژن در بدن است. گونه‌های مختلف بسته به محل زندگی‌شان حاوی مقادیر و انواع مختلفی از این ترکیبات خواهند بود - برای مثال برخی از حیوانات دریایی مانند چتر دریایی به هموگلوبین زیادی نیاز ندارند، زیرا اکسیژن را از آب اطراف خود جذب می‌کنند. با این حال، رژیم غذایی در تعیین رنگ خون حیوان نیز نقش دارد - برخی از گونه‌هایی که از گیاهان تغذیه می‌کنند ممکن است در عوض مایعات زرد یا سبز تولید کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، گفت: خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت.
اگرچه وجود خون در ادرار نشانه خوبی نیست و در صورت مشاهده باید حتما به پزشک مراجعه کرد، گاه ممکن است به دلیل مصرف برخی مواد غذایی مانند توت سیاه، لبو و... رنگ ادرار کمی پررنگ‌تر از حد معمول باشد.
سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: برسد به برخی از این آقایان و خانم‌ها که در موضوع کشف حجاب غیر قانونی در برخی شهر‌ها مواضع شخصی و تهدید آمیز میگیرند اولا مانند همه شما قلباً نگران و خون به دل میخورم؛ ثانیاً اگر عده‌ای گمان میکنند امری را درست میکنند در واقع به جای اصلاح ابرو چشم ماجرا را کورکرده و می‌کنید. من حزب اللهی غلط می‌کنم، فعالیت ضدمدنی انجام دهم ولو در ماجرای حجاب و تازه تهدید هم می‌کند بر این رفتار چه کسی را تهدید میکنی؟
بر اساس نتیجه مطالعه‌ای تازه انجام شده که در قالب مقاله‌ای در نشریه Nutrition Reviews منتشر شده مصرف عسل خام از یک منبع گل ممکن است کنترل قند خون را بهبود بخشد و سطح کلسترول را در چارچوب یک رژیم غذایی سالم کاهش دهد.
یک روزنامه قطری خواهان برکناری «فیلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر شد.
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنتی گفت: از گندم در کتاب‌های معتبر و در دسترس طب سنتی، به عنوان مولد خون صالح نام برده شده است؛ خونی که از نظر کمیت و کیفیت مناسب حال تمامی اعضای بدن است؛ بنابراین نان گرم و تازه خون‌ساز و اشتهاآور است. آرد گندم کامل، مزاج و طبیعتی گرم و‌تر دارد و غذایی پرطرفدار است به شکلی که سرانه مصرف گندم برای هر ایرانی حدود ۱۶۰ کیلوگرم در سال، دو و نیم برابر متوسط جهانی، است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ