مدافع تازه وارد تیم فوتبال سپاهان می‌گوید برای قهرمانی باید از هفته ابتدایی بدون اشتباه عمل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیل اسمیت-رو، ستاره جوان آرسنال تاکید کرد که می‌خواهد دوباره خودش را به میکل آرتتا ثابت کند.
مدافع جوان نساجی قائمشهر بعد از جدایی از این تیم، مدعی است در ادامه تصمیمی خواهد گرفت که بار دیگر بتواند نظر سرمربی تیم ملی را جلب کند.
پسر جوان در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش اعتراف کرد و گفت: خواهرم مدتی بود که به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود و بار‌ها بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و از او می‌خواستم که مواد را ترک کند، اما بی‌فایده بود تا اینکه چندی قبل متوجه رابطه خواهرم با یک مرد موادفروش شدم و همین باعث شد تا از او کینه بگیرم.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان در مراسم چهل و دومین سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی، گفت: خانمی که روسری‌اش را بر می‌دارد می‌گوید می‌خواهم با ظلم مبارزه کنم. باید به سؤالات نسل جوان پاسخ بدهیم و پاسخی نداریم. باید دقت کنیم که با بگیر و ببند و داغ و درفش کار پیش نمی‌رود. آن نهی از منکری در اسلام به رسمیت شناخته می‌شود که سازنده باشد.
شبکه ESPN می‌گوید با وجود تکذیب‌های اخیر، آردا گولر، ستاره جوان فوتبال ترکیه، به رئال ماردید منتقل می‌شود چرا که فلورنتینو پرز شخصا خواهان رئالی شدن او است.
رکورد دار دوهای سرعت دختران جوان کشورمان پیش از اولین حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: می‌خواهم بهترینِ خودم باشم و آینده را روشن می‌بینم.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
«احمدآقا رفت و بعد از چند دقیقه آمد و با خنده گفت: "جواب این سوال را باید خودت از امام بشنوی. " خدمت امام شرفیاب شدم و موضوع را مطرح کردم. امام فرمودند: "چرا می‌خواهی به آنجا بروی؟ مگر قرار است هزار سال با آمریکا رابطه نداشته باشیم؟ آنجا سفارت آمریکاست، بالاخره آن‌ها روزی سر عقل می‌آیند و روابط برقرار می‌شود. "»
یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی در برابر هوادار و صعود به دیدار پایانی جام حذفی به ریکاردو ساپنیتو طعنه زد.
به نظر می‌رسد جواد کریمی دوباره پس از یک سال جایگاه خود را پس گرفته است.
جناب رییس‌جمهور. اکنون که همه غنایم جنگ تقسیم شده و به من فقط درد و رنج آن رسیده، از شما می‌خواهم تانکی را که در سال ۱۳۶۱ در پلیس‌راه جاده اهواز خرمشهر زدم، به خودم واگذار کنید. من در ذره‌ای از این خاک شریک نیستم، و آن تانک هم متعلق به این کشور نبود. تانک متجاوزی بود از کشور بیگانه که کیلومتر‌ها از خط مرزی پیش آمده بود؛ شهر و زندگی مرا اشغال کرده بود و من آن را زدم. همه کسانی که آن شب در آن درگیری شرکت داشتند، شهادت کتبی داده‌اند که خودم و به تنهایی آن تانک را زدم.
مرد جوان گفت: مدتی بود با دختر جوانی آشنا شده بودم که شقایق به این ماجرا پی برد. سر همین موضوع مدام با هم درگیر بودیم. شقایق زن دوم من بود و گمان می‌کرد می‌خواهم زن سوم بگیرم به همین خاطر مدام تماس‌های تلفنی مرا چک می‌کرد.
اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ما اصلا در نظام جمهوری اسلامی، نظام سرکوب نداریم. نظام روشنگری داریم می‌گوید: لذا شما می‌بینید در نهایت آزادی شما هرچه می‌خواهید می‌پرسید و من هرچه می‌خواهم جواب می‌دهم.
مجتبی حسینی با وجود اشتباهات فردی هفته‌های گذشته همچنان با اعتماد به نفرات جوان خود به دنبال عملکرد خوب در 6 هفته پایانی است.
پدربزرگ خوش‌لهجه آذری در گفتگو با احسان علیخانی گفت: می‌خواهم یک شعر برای آقای رئیسی بخونم. علیخانی در جواب او گفت: اون رو ولش کن، عاشقانه بخون./خبرفوری
اصولگرایان در تاکتیکی جدید از وحدت حزبی منصرف‌شده‌اند و می‌خواهند نهاد‌های مردمی را به نفع خودشان سازماندهی کنند. مانیفست اصولگرایی- انقلابی به تمرکز و توجه به نهاد‌ها و گروه‌های مردم نهاد رسیده است. خواه نامش همان باشد که الهیان می‌گوید و «حکمرانی مردم پایه» را هدف قرار دهد یا به قول قالیباف «حکمرانی نو» در دستورکار باشد. در زمانه عسرت رای باید هر رای را غنیمت شمرد حتی اگر به این قیمت که اصولگرایان از زنان سخن بگویند و با واژه‌هایی همچون ان. جی. او که تا دیروز نهاد جاسوسی بود و نامش اسم مکروه، آشتی کنند.
فکرکنید که مخاطب جوان امروزی دوباره بنشیند و همین برنامه تکراری با آدمهای تکراری و رویکرد تکراری را ببیند. از همین الان حتی می‌توان دیالوگ‌ها و جملات رد و بدل شده در برنامه را حدس زد و یا حمایت از کدام سینما و مخالفت با کدام فیلم‌ها. پازل جشنواره فجر عجیب و غریب امسال با این برنامه سینمایی مخصوص به آن کامل شد و از همین الان می‌توان گفت چه نتایجی در پی خواهد داشت. بهروز افخمی گفته می‌خواهم دوباره دُن‌کیشوت بازی دربیاورم، باید گفت بله راحت باش آقای افخمی، متاسفانه چیزی که در تلویزیون زیاد است پول بیت المال برای دُن‌کیشوت بازی شما.
بازیکن سپاهان امیدوار است جواب اعتماد مورایس را به بهترین شکل ممکن بدهد.
جوان اول سپاهان امیدوار است همانند بازی رفت مقابل استقلال بازی کند و مورد اعتماد مورایس قرار بگیرد.
سرخی روبرتو از گفتگوی متنی یک طرفه خود با لیونل مسی پرده برداشت.
تاج یادآور شد: می‌دانم بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من اطمینان می‌دهم فدراسیون و هیئت رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.
رئیس قوه قضاییه امید مردم و بالاخص جوانان به آینده را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و در همین راستا گفت: جوان هموطن ما می‌خواهد بداند چشم‌انداز آینده‌اش چیست؟ لذا ما نیز باید بررسی کنیم که چه مواردی به تقویت امید جوانان نسبت به آینده کمک می‌کند و آن‌ها را در دستور کار قرار دهیم.
کی‌روش: من فقط جواد نکونام را می‌خواهم
سرنا ویلیامز در این باره اظهارداشت: می‌خواهم زندگی متفاوتی را تجربه کنم، مثلا مادر باشم و نسخه متفاوتی از سرنا را کشف کنم. از نظر فنی هنوز جوان هستم، اما می‌خواهم زندگی شخصی خودم را هم داشته باشم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ