رکورد دار دوهای سرعت دختران جوان کشورمان پیش از اولین حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: می‌خواهم بهترینِ خودم باشم و آینده را روشن می‌بینم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیز کواکمان، کارشناس هلندی، معتقد است که علیرضا جهانبخش شایستگی حضور در ترکیب فاینورد را دارد.
تونی کروس تایید کرد که می‌خواهد مانند زین الدین زیدان شود و در حال حاضر آشکارا درباره زمان بازنشستگی‌اش صحبت می‌کند.
شبکه ESPN می‌گوید با وجود تکذیب‌های اخیر، آردا گولر، ستاره جوان فوتبال ترکیه، به رئال ماردید منتقل می‌شود چرا که فلورنتینو پرز شخصا خواهان رئالی شدن او است.
رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن رد خبر تمرین تیم ملی زنان در آشپزخانه این فدراسیون، گفت: بودجه مورد نیاز ما برای سال جاری ۱۳۶ میلیارد تومان است.
سیدحسین حسینی انگیزه زیادی برای دربی پایتخت دارد، او اگر مثل دربی‌های 93 و 96 عمل کند، تیمش را به جام قهرمانی خواهد رساند.
احمد ایراندوست در جدیدترین استوری‌های خود در اینستاگرام ویدیویی از دیدار با رائفی پور منتشر کرده و در آن می‌گوید درباره «استاد رائفی پور» اشتباه می‌کرده و نظرات ایشان «کوبنده» است. ایراندوست در ادامه می‌گوید: «او هم مثل خود من منتقد است و من از محضر برادر عزیزم رائفی پور معذرت می‌خواهم.»
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید دارد که تیمش روز آینده با تمام قوا و برای کسب سه امتیاز به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که بتواند مانند کریم بنزما و لوکا مودریچ تجربه چند قهرمانی در اروپا را به دست آورد.
مطهرنیا گفت: سفر امیرعبداللهیان به مسکو و اینکه می‌خواهد دوباره برجام به وسیله روس‌هایی احیا شود که این اتفاق می‌تواند از نظر بازار انرژی برای آن‌ها بحران باشد، نمی‌تواند اثرگذاری معنادار در حوزه عمل داشته باشد.
فؤاد انور، ستاره سابق تیم ملی عربستان، جدایی هروه رنار را عجیب و غیرقابل‌قبول توصیف کرد و تأکید کرد این تیم به مربی بزرگی در سطح زین‌الدین زیدان و کارلو آنچلوتی نیاز دارد.
فواد انور، ستاره سابق تیم ملی عربستان، جدایی هروه رنار را عجیب و غیرقابل قبول توصیف کرد و تاکید کرد این تیم به مربی بزرگی در سطح زین‌الدین زیدان و کارلو آنچلوتی نیاز دارد.
داریوش شجاعیان می‌گوید با حضور ساکت الهامی در هوادار، این تیم نیم نگاهی به قهرمانی جام حذفی خواهد داشت.
اولیویه ژیرو، ستاره میلان، می‌گوید هنوز قصد خداحافظی از تیم ملی کشورش را ندارد.
پیروز قربانی، مربی سابق شهرداری آستارا می‌گوید با اتفاقات پیش آمده در حال حاضر می‌خواهد در فوتبال پایه کار کند.
وسلی اسنایدر از اینکه منچستریونایتد قصد دارد ووت وخهورست را جانشین رونالدو کند، ابراز تعجب کرد.
ولودیمیر زلنسکی در سخنرانی شبانه خود از کیف گفت روسیه می‌خواهد با موج ممتد حملات پهپادی اوکراین را فرسوده کند: «ما باید مطمئن شویم ما که این هدف تروریست‌ها مثل دیگر برنامه‌هایشان شکست بخورد.»
ولید رکراکی، سرمربی مراکش، رویای قهرمانی در جام جهانی را در سر دارد.
ادن هازارد در رئال ناکام بزرگ است ولی امیدوار است در جام جهانی و با تیم ملی بلژیک مثل سابق خوش بدرخشد.
فیفا از ما می‌خواهد که خانم‌ها در بخش آقایان هم قضاوت کنند. باید راهکاری پیدا کنیم تا خانم‌ها در رده‌های پایین تر فوتبال مثل نوجوانان و جوانان قضاوت کنند.
رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برخی از مسئولان دلسوز در دولت به من می‌گفتند؛ با این همه مشکلات در کشور مثل نبود واکسن، سرُم و کسری بودجه ۴۸۰ میلیارد تومانی می‌خواهی چه کار کنی؟
جیووانی سیمئونه از پیوستن به ناپولی خوشحال است و می‌خواهد مثل دیه‌گو مارادونا برای این تیم بدرخشد و محبوب هواداران شود.
سرمربی اسبق استقلال به بیان خاطره جالبی از دروازه‌بان و کاپیتان تیمش در آن مقطع پرداخت.
سرمربی اسبق استقلال به بیان خاطره جالبی از دروازه‌بان و کاپیتان تیمش در آن مقطع پرداخت.
استقلال یک بار دیگر به برگزاری بازی با سپاهان بدون تماشاچی اعتراض کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ