روزنامه آلمانی بیلد در یادداشتی از یورگن کلوپ خواست برای پایان دادن به کابوس هانسی فلیک در تیم ملی آلمان، لیورپول را ترک کرده و سکان هدایت مانشافت را به عهده بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ قصد ندارد به راحتی اجازه خروج سه ستاره خود را که باشگاههای عربستانی خواهان جذب‌شان هستند را بدهد.
الان دیگر مثل گذشته نیست که میوه‌ها فصل خاصی داشته باشند. برای همین در اکثر فصول سال همه میوه‌ها پیدا می‌شود. پرتقال هم از آن دست میوه‌هایی است که تقریبا در هر فصلی می‌توان آن را تهیه کرد.
در حالی که تقریباً همه سبزیجات در ارتقای سلامت کلی بدن نقش دارند، سبزیجاتی نیز هستند که به طور ویژه در کاهش وزن، نقش چشمگیری دارند. کالری کم، فیبر و آب زیاد موجود در این سبزیجات به قدری در ایجاد حس سیری مؤثرند که می‌توان آن‌ها را جایگزین میان‌وعده‌های پرکالری کرد.
تحقیقات زیادی به بررسی تاثیر نور صفحه نمایش‌ها بر کیفیت خواب و سلامتی پرداخته‌اند. بخش عمده‌ای از این مطالعه بر تاثیر قرار گرفتن در معرض نور بر ریتم‌شبانه روزی متمرکز بوده است و نشان داده که اختلال‌هایی که در پی قرار گرفتن در معرض نور به وجود می‌آیند باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان، بیماری‌های قلبی و چاقی می‌شوند.
اگر قرار است جلسه شورای عالی تشکیل شود باید برای یافتن پاسخ این سؤال باشد که چرا با اینهمه صرف بودجه، بکار گرفتن نیرو، اختصاص دادن اینهمه ساختمان و تجهیزات، ایجاد آنهمه سازمان و تشکیلات و انجام آنهمه تبلیغات دینی، امروز کار جمهوری اسلامی به جائی رسیده که نیازمند بازنگری در آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز است؟
لطف‌الله دژکام، نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به درپیش بودن سالروز وفات بنیانگذار انقلاب و نظام اسلامی ایران، تاکید کرد که انقلاب و تأسیس نظام اسلامی، نتیجه تفکرات، اعتقادات، ایمان و باور امام بود و برای ادامه دادن راه ایشان باید این ایمان و باور را تقویت کرد.
آخرین باری که برای چکاپ به یک پزشک مراجعه کردید چه زمانی بود؟ اصلاً جزو افرادی هستید که به خودتان اهمیت می‌دهید یا اینکه در گروهی قرار می‌گیرید که تا زمان بیماری به پزشک مراجعه نمی‌کنید؟
دکتر بهنام نورزاده در کتاب جدید خود بایدها و نبایدهای قراردادهای حقوقی در ورزش را تبیین کرده است.
گاهی هنگام پخت غذا پیش می‌آید که غذا بیش از آنچه می‌خواهید شیرین می‌شود. برای رفع شیرینی زیاد غذا می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.
سرمربی آلومینیوم می‌گوید تیم ذوب‌آهن در نیمه اول باید ده نفره می‌شد اما داور بازیکن این تیم را اخراج نکرده است.
آیت الله جوادی آملی بیان داشتند: بر خلاف آنچه ما خیال می‌کنیم مردم عرفی اند، مردم متفکر و فقهی هستند! لذا اگر مردم ببینند در یک فضای زنده نفس می‌کشند که در آنجا نه اختلاسی هست، نه نجومی، نه گرانی و نه تبعیض، به قانون احترام می‌گذارند، به فکر دیگران احترام می‌گذارند، هر چند شاید خود آن عقیده را قبول نداشته باشند!
انجیر در بالاترین سطح فهرست محتوای قند میوه قرار دارد. دو عدد انجیر متوسط ۱۶ گرم شکر دارند. اگر می‌خواهید مصرف قند خود را محدود کنید، انجیر را برش بزنید و آن را با پنیر بز به عنوان یک میان وعده غنی از پروتئین میل کنید. می‌توانید از انجیر برای تهیه سس برای گوشت‌هایی مانند مرغ نیز استفاده کنید.
نوشیدنی‌های شیرین و شربت‌ها جزء اصلی سفره افطار هستند، اما اگر نیاز به کاهش وزن دارید، باید از آن‌ها دوری کنید. سعی کنید برای افطار یک خرما به همراه آب میل کنید. نوشیدن آب می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، زیرا به بدن فرصت می‌دهد تا ذخایر چربی را سریع‌تر آزاد کند و عمل چربی‌سوزی با سرعت بیشتری صورت گیرد.
مجری صداوسیما به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر علاقه‌مندید که چهار بچه داشته باشید برای شما به صرفه‌تر است که چهارقلو به دنیا بیارید.
با ترک کردن سیگار می توانید گام بلندی به سمت سلامت خود و دور کردن عزیزانتان از دود سیگار و افزایش عمر بردارید اما هوس و یا اصرار به استعمال دخانیات می تواند بسیار قدرتمند باشد.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن منظم آب پرتقال با کاهش ۴۷ درصدی خطر مشکلات حافظه ناشی از افزایش سن مرتبط است.
سیدعلی خمینی گفت: ملتی که از پس هزاران سال، فرهنگ غنی خودش را حفظ کرده، مگر ما حفظ کرده‌ایم و امثال ما حفظ کرده‌اند؟! ۱۴۰۰ سال می‌گذرد، چه کسی اسلام را در این سرزمین حفظ کرده است؟ ما اسلام را در این سرزمین حفظ کرده ایم؟! همین ملت بزرگ اسلام را حفظ کرده و همین مردم بزرگ اگر یک وقتی احساس کردند نیازمند هستند عالمان دینی را پرورش بدهند.
به طور رو کلی اگر قدرت یادآوری‌تان کاهش یافته به طور کامل ناامید نشوید. حافظه یک فرآیند فعال است نه یک فرآیند منفعل. این وضعیت یک افسانه قدیمی را تضعیف می‌کند که سلامت مغز تنها یک محصول ژنتیکی است و ما واقعا کاری نمی‌توانیم در مورد آن انجام دهیم. کمی توجه بیش‌تر و لذت بردن از رویداد‌های خاص می‌تواند به شما کمک کند تا لحظات کوچک و بزرگ زندگی را به خاطر بسپارید.
«هوراسیو دی لا ایگلسیا»، نویسنده ارشد مطالعه، می‌گوید: «بدن ما یک ساعت شبانه روزی طبیعی دارد که به ما می‌گوید چه زمانی در شب بخوابیم. اگر در طول روز که خورشید بیرون می‌آید به اندازه کافی در معرض نور قرار نگیرید، ساعت بدن شما به تعویق می‌افتد و شروع خواب شبانه را به عقب می‌اندازد.»
یک متخصص تغذیه مصرف ماهی‌های چرب سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ و پروتئین، روی، منیزیم، سلنیوم، آهن و ید را در کاهش تنگی نفس و اثرات زیان بار ترکیبات التهاب آور مفید دانست.
دانشمندان معتقدند سطح هورمون گرسنگی در افراد لاغری که وزن زیادی از دست داده‌اند، بالاتر است؛ به همین دلیل، میل‌شان به غذا‌های بی‌ارزش بیشتر است و در نتیجه بدن سلول‌های چربی بیشتری برای افزایش سطح هورمون‌ها جمع می‌کند. همچنین متخصصان تصور می‌کنند کاهش وزن چشمگیر به کاهش سطح هورمون‌های بی‌اشت‌هایی که گرسنگی را سرکوب می‌کنند، منجر می‌شود.
قدر مسلم هیچ ایرانی وطن‌پرستی سوختن و کشتن وآتش زدن و بحران آفریدن و امنیت و ثبات کشور به خطر انداختن را تائید نمی‌کند، اما نشنیدن صدای جامعه و عدم درک درد‌ها و آلام آنان و عدم مدارا و تحمل و شکیب برای شنیدن صدای مخالف و اعتراض به غفلت‌ها و ندانم کاری‌ها را نیز بر نمی‌تابد.
پوتین گفت: «مخلص کلام اینکه اگر شما نیاز دارید و اگر برایتان دشوار است تحریم‌های اعمال‌شده علیه نورداستریم ۲ را که معادل ۵۵ میلیارد متر مکعب گاز در سال خواهد بود بردارید. فقط دکمه را فشار دهید و همه چیز مرتب می‌شود.»
مالک باشگاه نساجی مازندران نسبت به اشتباهات داوری علیه تیمش واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ