مدافع ملی‌پوش سابق پرسپوليس به بازگشت دوباره به این تیم نزدیک شده و مذاکرات نهایی را پشت سر می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرحسین اسفندیار در قهرمانی آسیا دوباره به فکر اوج گیری است.
کارلوس کی‌روش می‌گوید سرمایه‌گذاری فوتبال قطر باعث شد تا او هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: هم‌قسم شده‌ایم که سهمیه المپیک پاریس را به دست آوریم و هدف‌مان در قهرمانی آسیا گرفتن امتیاز خوب و مدال طلا است.
رکورد دار دوهای سرعت دختران جوان کشورمان پیش از اولین حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: می‌خواهم بهترینِ خودم باشم و آینده را روشن می‌بینم.
دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس افزود: هواداران و بازیکنان ما لیاقت این قهرمانی را داشتند. بازیکنان ما با همه توان جنگیدند و ذهن بزرگی داشتند که به این افتخار رسیدند. از این قهرمانی و اینکه هواداران ما خوشحال هستند لذت می‌برم.
علیرضا بیرانوند پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌گویم این قهرمانی برایم کوچک است ولی می‌خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم.
سرمربی تیم ملی قطر بعد از قرعه کشی اعلام کرد تیمش در بین بهترین های آسیا قرار دارد و برای عنوان قهرمانی مجدد تلاش می کند.
بانوی طلایی رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا گفت که می‌خواهد در سال جاری در رقابت‌های جهانی خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کند.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران با کسب سومین پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا، در یک قدمی سکو قرار گرفت.
دارنده مدال برنز وزن 61 کیلوی کشتی آسیا می‌گوید به دنبال تغییر سبک کشتی خود نیست و فقط می‌خواهد ریسک مبارزه‌اش را کم کرده و کمتر امتیاز از دست دهد.
این وضعیت مرا ناراحت کرد. یکی از اهداف من برای سرمربیگری استقلال این بود که تیم را در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری کنم و برای موفقیت و قهرمانی در این مسابقات بجنگیم. با این رویا زندگی می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.
بازیکن سابق تیم ملی و مربی فعلی ذوب آهن می گوید سبک امیر قلعه نویی با کی روش متفاوت است و برای دیدن شرایط ایده آل ملی پوشان باید زمان بگذرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این پرسش که آیا می تواند تفکر خود را در تیم ملی القا کند گفت: ما یک نگرش داریم و یک نتیجه و برنامه. ما از نظر نگرش می‌خواهیم تغییر سبک بدهیم و این مدل بازی سبک من است و هر کجا بوده‌ام اجرا کرده‌ام حتی در گل‌گهر.
یورگن کلینزمن می‌گوید هدفش با کره علاوه بر قهرمانی آسیا، صعود به یک چهارم و نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۶ است.
یورگن کلینزمن اولین صحبتهای خود بعد از پذیرش هدایت تیم ملی کره‌جنوبی را انجام داد.
صمد مرفاوی می‌گوید تیم فوتبال جوانان ایران با شرایط فنی بسیار خوبی راهی رقابت‌های قهرمانی زیر 20 سال آسیا می‌شود.
دارنده مدال برنز مسابقات بوکس قهرمانی آسیا گفت: ثوری می‌خواهد با تیم ملی جوانان به اسپانیا برود، اما کاش می‌توانست در اردن کنار تیم باشد.
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری گفت: تیم‌ها با قدرت در قهرمانی آسیا حاضر شده‌اند و رقابت‌های سختی در این دوره داریم.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: می‌خواهیم با عنوان قهرمانی در آسیا به ایران برگردیم و در کویت تاریخ‌سازی کنیم.
کاپیتان سرشناس تیم ملی فوتسال ایران برای کسب قهرمانی این دوره جام ملت های آسیا، انگیزه های خاصی دارد.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: با تیم 13 نفره در قهرمانی آسیا حاضر نخواهیم شد و نمی‌خواهم توریست به این مسابقات اعزام کنم.
عرفان قربانی یکی از بازیکنانی است که تیم ملی جوانان امید زیادی با درخشش او در رقابت‌های مقدماتی آسیا دارد.
پیشکسوت فوتسال ایران می‌گوید کادر فنی تیم ملی نباید احساسی دست به جوان‌گرایی بزند، چراکه هدف اصلی قهرمانی آسیا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ