ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه سابر که در مسابقات اخیر قهرمانی جهان ناکام ماند با بیان اینکه نتوانستم از تمام ظرفیتم استفاده کنم تاکید کرد که به واسطه حضور متوالی در میادین خسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه سابر که در مسابقات اخیر قهرمانی جهان ناکام ماند با بیان اینکه نتوانستم از تمام ظرفیتم استفاده کنم تاکید کرد که به واسطه حضور متوالی در میادین خسته است.
تیم ملی انگلیس با برتری 1-0 مقابل دانمارک به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کرد.
اگر دلتان می‌خواهد مدت کوتاهی از هیاهوی شهر دور شوید و آرامش را به روح و جانتان بازگردانید، حتماً سری به مسیر کوهنوردی بام تهران بزنید. در این مسیر می‌توانید در دل کوه یک چای معطر بنوشید، تله کابین سوار شوید، بیلیارد بازی کنید، اسکی بازی کنید و یا حتی با دوستانتان به اتاق فرار بروید!
زیدآبادی گفت: هرچند لاریجانی امروز قدرت مستقیم ندارد، ولی آن‌قدر هم از محوریت قدرت دور نیست که برای جریان‌های تندرو خطری به شمار نیاید.
فولاد این هفته در سیرجان تقابل سختی با گل‌گهر خواهد داشت و به دنبال ادامه روند مثبت خود در لیگ برتر و‌ البته انتقام شکست در دور رفت است.
مهاجم برزیلی بعد از انتقاداتی که متوجه خود می‌دید، با گل دیدنی‌اش برابر ملوان توانست فشارها‌ را از خود دور کند.
حسن جعفری، بازیکن باتجربه مس رفسنجان، معتقد است اشتباهات داوری این تیم را از جمع مدعیان قهرمانی دور کرده است.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نوشت: اگرچه در مصاحبه یادشده بر «قابل تقدیر» بودن بیانیه وزارت کشور تاکید شده بود، ولی با توجه به شناختی که از آقای وحیدی برادر مومن و فداکار خویش دارم و طی چند دهه اخیر بار‌ها شاهد اقدامات ایثارگرانه ایشان بوده‌ام، اشاره به این نکته که بیانیه یادشده «دوپهلو به نظر می‌رسد»! شایسته نبود، ضمن آن که دور از انصاف نیز بود. بایسته آن بود و خداپسندانه نیز، که تلاش ایشان و همکاران محترمشان را پاس می‌داشتم. از این روی، خاضعانه از ایشان و همکاران محترمشان پوزش می‌خواهم و امید آن که خدای مهربان نیز عذرم را بپذیرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از متولیان سازمان بوستان‌ها می‌خواهم متناسب با قوانین و به دور از سلیقه اقدام به بررسی عوارض کرده و حق‌الناسی بر گردن مردم نگذارد.
هافبک ملوان امیدوار است استقلال را از رقابت‌های جام حذفی کنار بزنند و به دور بعدی مسابقات راه پیدا کنند.
اشکان دژاگه این روزها به بهترین شکل ممکن وظایف مدنظر همبازی قدیمی خودش در تیم ملی و العربی قطر را انجام می‌دهد.
سرمربی جوان و موفق فوتبال ایران معتقد است تیم ملی برای اولین بار به دور حذفی جام جهانی صعود خواهد کرد.
تبریز - سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان گفت: می‌خواهیم دور برگشت مسابقات را باقدرت شروع کنیم تا برای بازی‌های آینده انگیزه بیشتری داشته باشیم.
گرگ برهالتر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ولز ابراز امیدواری کرد تیمش از دور گروهی به مرحله بعد صعود کند.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران افزود: جام جهانی یکی از بزرگترین رویداد‌های فوتبالی است و ما می‌خواهیم این بار به دور بعدی صعود کنیم.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ایران گذاشتند تا بتوانند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند.
آینتراخت فرانکفورت با جبران شکست دور رفت مقابل اسپورتینگ لیسبون، به عنوان یکی دیگر از تیم های آلمانی به دور حذفی UCL صعود کرد.
استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، تاکید کرد صعود به دور بعد لیگ قهرمانان اولین هدف فصل این تیم است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمن با ایجاد فتنه و آشوب گری در کشور ما می‌خواهد کاری کند که ایران از رسیدن به قله‌های پیشرفت باز بماند.
اگر می‌خواهیم یک سیستم غذایی منطقه‌ای کارآمد بسازیم که به ویژه با عمیق‌تر شدن تغییرات آب و هوایی ما را از تجارت کشاورزی دور کند باید روی آن چه مهم است متمرکز بمانیم: نه نجات بازیگران در سیستم غذایی فعلی بلکه بر روی تغذیه مردم. این امر می‌تواند به معنای سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و جنگل‌ها باشد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه نسل بانشاطی می‌خواهیم گفت: نسلی که منزوی و دور از مسائل اجتماعی است به درد نمی‌خورد؛ تا امروز هم انقلاب اسلامی بر دوش کسانی بوده است که تحول خواه و با نشاط بودند.
جواد نکونام، سرمربی فولاد ابراز امیدواری کرد که این باشگاه دو بازیکن دیگر در نقل و انتقالات جذب کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید پس از پایان قراردادش با این باشگاه می‌خواهد مدتی را دور از فوتبال سپری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ