به نظر می‌رسد جواد کریمی دوباره پس از یک سال جایگاه خود را پس گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن جدید تیم فوتبال الهلال از لیگ عربستان با عنوان «فوق العاده» نام برد و گفت: در زمان مناسبی تصمیم خوبی گرفته ام و به باشگاه درستی آمده ام.
اسماعیل شریفات، بازیکنی که از استقلال شهره شد، با وجود ترک اردوی آبی‌پوشان همچنان شغل خود در سطح اول فوتبال ایران را حفظ کرده است.
امیرحسین اسفندیار در قهرمانی آسیا دوباره به فکر اوج گیری است.
آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، قبول کرده که در همین تابستان از این باشگاه جدا شود.
تیبو کورتوا قصد دارد سال های بیشتری در رئال باشد و با لباس این تیم از فوتبال خداحافظی کند.
خوسلو، مهاجم جدید رئال مادرید، از بازگشت به سانتیاگو برنابئو خوشحال است و درباره گفتگو با کارلو آنچلوتی و اهدافش صحبت می‌کند.
ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، قصد دارد برای تقویت خط حمله تیمش هری کین را جذب کند و او را بهترین جانشین برای کیلیان امباپه می داند.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
لوپن روبه‌روی در‌های آسانسور ایستاد و رویش را برگرداند و گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب است؟ شنیده‌ام که امانوئل مکرون شب‌ها کابوس می‌بیند. چون فکر می‌کند که ممکن است من جانشین او شوم. چه چیزی بهتر از این که کابوس‌های شبانه یک رئیس‌جمهور باشید؟ من به شما می‌گویم که هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.» در ادامه لوپن به سمت زیرزمین می‌رود. او زنی است می‌خواهد جمهوری فرانسه را متحول کند.
تعداد زیادی از مربیان لیگ برتر در آرزوی جانشینی امیر قلعه‌نویی هستند.
اینتر قصد دارد ساموئل اومتیتی را در تابستان آتی جانشین میلان اشکرینیار کند. مدافع اسلواک فصل بعد برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
در هفته‌های اخیر حداقل در دو رویداد مهم، رهبر کره شمالی همراه با دخترش حضور یافته است و رسانه‌های این کشور در اشاره به او از ادبیاتی استفاده کرده‌اند که عموماً برای رهبر این کشور استفاده می‌شود. آیا ممکن است که کیم جونگ اون از همین حالا به دنبال معرفی جانشین خود باشد؟
مربی دوومیدانی گفت: اگر می‌خواهیم مدال المپیک را تکرار کنیم باید بودجه ورزش نسبت به افزایش قیمت دلار، بیشتر شود.
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد باشگاه تاتنهام جانشین آنتونیو کونته را انتخاب کرده و مائوریتزیو ساری بعد از او هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت.
درحالیکه از توماس توخل به عنوان جانشین احتمالی آنتونیو کونته در تاتنهام یاد می‌شود شبکه سی‌بی‌اس می‌گوید این باشگاه انگلیسی مربی سابقش مائوریسیو پوچتینو را ترجیح می‌دهد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: بیش از دو سوم ارتش اسرائیل در کرانه باختری زمین‌گیر شده‌اند و منشأ همه این شکست‌ها را انقلاب اسلامی می‌دانند، لذا حداقل کاری که می‌توانند کنند رجزخوانی است.
وسلی اسنایدر از اینکه منچستریونایتد قصد دارد ووت وخهورست را جانشین رونالدو کند، ابراز تعجب کرد.
مدیران باشگاه صنعت نفت به دنبال مذاکره با گزینه خارجی برای حضور در آبادان هستند.
اریک چوپو موتینگ، ستاره کامرونی بایرن مونیخ، شب درخشانی را برابر اینتر سپری کرد.
مشهد ـ جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در جنگ نرم تشخیص خودی و ناخودی بسیار سخت است، در این جنگ دشمن می‌خواهد سبک زندگی را تغییر دهد.
جانشین گرانقیمت مانه این روزها به فرمی که لیورپولی‌ها دوست دارند نزدیک شده است.
جانشین گرانقیمت مانه این روزها به فرمی که لیورپولی‌ها دوست دارند نزدیک شده است.
رضایی گفت: اگر پلیس ایران می‌خواست در تجمعات صرفاً نظامی عمل کند جور دیگری رفتار می‌کرد، اما در کشور آزادی بیان برای اعتراض است، اما برخی از افراد از این اعتراضات سوءاستفاده می‌کنند و هنجار‌های جامعه را برهم می‌زنند.
هواداران انگلیس از اتحادیه فوتبال این کشور می‌خواهند که توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، را جانشین گرت ساوت‌گیت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ