مارکوس رشفورد تنها ساعتی بعد از خبر روزنامه‌های انگلیسی، با یک استوری رسمی این اخبار را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن جدید تیم فوتبال الهلال از لیگ عربستان با عنوان «فوق العاده» نام برد و گفت: در زمان مناسبی تصمیم خوبی گرفته ام و به باشگاه درستی آمده ام.
اسماعیل شریفات، بازیکنی که از استقلال شهره شد، با وجود ترک اردوی آبی‌پوشان همچنان شغل خود در سطح اول فوتبال ایران را حفظ کرده است.
امیرحسین اسفندیار در قهرمانی آسیا دوباره به فکر اوج گیری است.
تیبو کورتوا قصد دارد سال های بیشتری در رئال باشد و با لباس این تیم از فوتبال خداحافظی کند.
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه سابر که در مسابقات اخیر قهرمانی جهان ناکام ماند با بیان اینکه نتوانستم از تمام ظرفیتم استفاده کنم تاکید کرد که به واسطه حضور متوالی در میادین خسته است.
ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه سابر که در مسابقات اخیر قهرمانی جهان ناکام ماند با بیان اینکه نتوانستم از تمام ظرفیتم استفاده کنم تاکید کرد که به واسطه حضور متوالی در میادین خسته است.
اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همه رزمندگان به فرمان حضرت امام و مقام معظم رهبری پای این انقلاب و اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند. به خاطر اینکه بعد از ۱۴ قرن، باید بگوییم یک حکومت اسلامی هنوز به آن صورتی که می‌خواهیم نشده است. چون اگر حکومت اسلامی به معنای واقعی باشد، دیگر رشوه و نامردی و امثال این‌ها نیست.
یک روزنامه انگلیسی مدعی است منچستریونایتد برای راحت شدن خیالش بابت جذب هری کین قصد دارد حتی پیش از پایان فصل پیشنهاد خود را به تاتنهام ارائه بدهد.
محمد دانشگر یکی از بازیکنان کلیدی تیم فوتبال سپاهان به شمار می‌رود، که مورایس حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.
آیت الله جوادی آملی بیان داشتند: بر خلاف آنچه ما خیال می‌کنیم مردم عرفی اند، مردم متفکر و فقهی هستند! لذا اگر مردم ببینند در یک فضای زنده نفس می‌کشند که در آنجا نه اختلاسی هست، نه نجومی، نه گرانی و نه تبعیض، به قانون احترام می‌گذارند، به فکر دیگران احترام می‌گذارند، هر چند شاید خود آن عقیده را قبول نداشته باشند!
از اینکه دستگیر شده است، تعجب می‌کند. به خیال خودش، نقشه‌شان خیلی زیرکانه و حرفه‌ای بود. اصلا تصور نمی‌کرد که بازداشت شود. می‌خواست از شر شوهرش خلاص شود. برای این کار خواستگار دخترش را پیدا کرد و از او یک قاتل ساخت. قاتلی که قصد داشت سه جنایت دیگر هم در پرونده‌اش ثبت کند.
سرمربی کاریزماتیک لاتزیو می‌خواهد با آرامش خیال در این باشگاه بماند.
به گفته این عضو تیم سابق مذاکره‌کننده، درخواست غرامت از آمریکا بابت خروج آمریکا از برجام، طرح ناکام تیم فعلی بود و حالا می‌خواهند آن را منتسب به دولت قبل کنند و با جعل نقل‌قول و حتی طرح خیالی آن در جلسه هیات دولت، شکست خود در اجرای این خواسته را به دولت سابق ربط دهند.
گیوم بالاگه، خبرنگار مشهور اسپانیایی، می‌گوید لیونل مسی پیش از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی از این باشگاه تضمین‌هایی می‌خواهد تا خیالش از بابت سطح تیم در فصل‌های آینده راحت بشود.
یک نماینده مجلس گفت: دولت اشتباهات بزرگ و زیادی انجام داده است یکی از اشتباهاتش این بوده که در ارتباط با استفاده از نیرو‌های توانمند و متخصص کشور، کوتاهی کرد و بخش زیادی از این نیرو‌ها را کنار گذاشت. جریانی که به اصرار می‌خواست این دولت بر سر کار بیاید، امور کشور را به دست گرفت و سایر افراد را خصوصا در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها از صحنه خارج کرد.
شهرداری ارومیه در ادامه روند فوق العاده خود به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یافت.
اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور می‌گوید: قبلاً می‌گفتیم مردم نان و پنیر یا ماست و خیار و گوجه فرنگی استفاده کنند، اما الان می‌بینیم که یک کیلو پیاز در حدود ۳۰ هزار تومان است. سوال من این است که یک کارمند و کارگر چطور از پسِ این هزینه‌ها بربیاید؟
سبزیجات و میوه‌هایی مانند بروکلی، کرفس، کاهو، انواع توت، خیار، سیب، گوجه‌فرنگی و کدو سبز نمونه‌هایی از مواد غذایی با کالری کم، فیبر بالا و اثر ترمیک بالا هستند که می‌توانند به فرآیند کالری منفی در تغذیه منجر شوند. برای مثال ۱۰۰ گرم کرفس دارای ۱۶ کالری است و بدن برای هضم این مقدار کرفس، به بیش از ۱۶ کالری احتیاج دارد.
«حال که به نظر می‌رسد دولت می‌خواهد این بستر را از بین ببرد، این خیل بیکارانی که حاصل از این موضوع هستند، به یک باره برای دولت تبدیل مشکل خواهند شد و در کنار سایرینی که بیکار هستند، می‌توانند اعتراضات بعدی را کلید بزنند، به دلیل اینکه دیگر شغل مناسبی برای ادامه زندگی خود ندارند. علاوه بر بیکاری که محدودیت اینترنت باعث آن خواهد شد، موج ناامیدی و عدم بهبود شرایط نیز باعث می‌شود که این وضعیت دشوار جامعه وخیم‌تر شود.»
حسین علایی گفت: این دیدگاه وجود دارد که روسیه از ابتدای حمله به اوکراین به دنبال کشاندن پای ایران به آن جنگ بود، تا هم تنها نماند و هم فشار‌های تحریم بر ایران افزوده شود و هم خیالش از حل شدن مسئله هسته‌ای ایران راحت شود و هم سیاست خارجی ایران را به گروگان بگیرد.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اشرار عالم دست به دست هم داده‌اند تا به خیال خام خود انقلاب اسلامی را از مسیر خارج سازند.
رئیسی در بازگشت به کشور، با حضور در جمع مردم گفت: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکات‌ می‌توانند ملت را متوقف کنند. ما که بارها اعلام کردیم، اگر کسی سخن حقی و هر کسی حرفی داشته باشد، حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش، بهم ریختن امنیت کشور و مردم، نه؛ این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
رییسی: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.
می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ