فردا تمامی قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند و مراکز معاینه فنی باز هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش مراکز معاینه فنی فعال در روزهای جمعه و همچنین تغییر ساعت مراکز خبر داد.
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در کشور و شهر تهران را تشریح کرد
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۶ مرکز معاینه فنی در روز عید سعید فطر و یازده مرکز در روز بعد از آن در پایتخت خبر داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۱۷ مرکز معاینه فنی در روز عید سعید فطر و روز بعد از آن در پایتخت خبر داد.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی از افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران و افزایش ظرفیت اینترنتی مراکز خبر داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: کیفیت خدمات معاینه فنی و دقت و صحت انجام کار در مراکز معاینه فنی شهر تهران ممتاز و برجسته است.
از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روز‌های تعطیل حتماً جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ساعت کاری مرکز معاینه فنی آبشناسان و فعالیت این مرکز در دو شیفت کاری از ساعت ۷ صبح الی ۱۸ و ۱۸ الی ۴ صبح در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مرکز بیهقی به صورت شبانه روزی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
مالکی گفت: علاوه بر فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران، در این روز فرخنده به رسم تکریم از اسماء متبرک حضرت علی (ع) به سه نفر از آقایان مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران با نام علی، امیر و امیر علی به قید قرعه کشی امتیاز سه مرتبه معاینه فنی رایگان (مراجعه نخست) اهداء خواهد شد.
افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو در تهران
روز شنبه تردد همه قطارهای مترو و اتوبوس‌های تندرو مشابه روزهای عادی خواهد بود و مراکز معاینه فنی باز است.
فردا تمامی قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند و مراکز معاینه فنی باز هستند.
معاون بهره‌برداری ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با تشریح وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی در 9 ماهه سال۱۴۰۱ گفت: یک میلیون و ۲۶۹ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر مراجعه کرده‌اند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از علل بی اعتبار شدن معاینه فنی خبر داد.
فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران در روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه اعلام شد.
در روز چهارشنبه مورخ ۱۳ مهرماه مراکز معاینه فنی بیهقی، شهید آبشناسان، الغدیر، سراج، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحد‌های سیار هنگام و کلاهدوز از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۴ فعال هستند.
ستاد معاینه فنی خودروهای تهران جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.
ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باعنایت به افزایش تقاضای سفر در ماه پایانی فصل تابستان و افزایش مراجعات خودرو‌ها به مراکز معاینه فنی جهت کنترل وضعیت ایمنی، این ستاد جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.
ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو در تهران افزایش یافت
تمام مراکز معاینه فنی شهر تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مورخ ۱۶ و ۱۷ مرداد تعطیل اند.
تعطیلی مراکز معاینه فنی تهران در تاسوعا و عاشورا
برآیند ورود پول حقیقی از ۱۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ روند رو به رشد و مثبتی را طی نموده است به نحوی که در معاملات امروز شاهد ورود بی سابقه ۵۱۹ میلیارد تومان پول از طرف حقیقی‌ها به بازار بوده ایم. مچنین ارزش معاملات خرد بازار به میزان ۵۸۳۲ میلیارد تومان بوده است که در نوع خودش جالب می‌باشد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
یک حقوقدان بازار سرمایه از اعمال یک تغییر برای سهامداران حقیقی و حقوقی جهت حضور در مجامع خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ