رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اظهار کرد: این اتوبوس از بیرجند به مقصد مشهد در حال تردد بود و هم اکنون حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان برگزاری عملیات نظامی ارتش، ۲۳ تروریست «الشباب» در جنوب سومالی کشته شدند.
پلیس سنگال اعلام کرد: بر اثر تصادف یک اتوبوس در شمال سنگال، ۲۳ نفر جان خود را از دست دادند.
دستاورد سفر نخست وزیر ژاپن به یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس، امضای ۲۳ توافقنامه همکاری بود.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، عنوان کرد: این حادثه ۲۳ نفر مصدوم داشت، که نجاتگران پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه، مصدومین را به مراکز درمانی انتقال دادند.
لیست ۲۳ نفره منچستر سیتی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.
دو ستاره حاضر در اردوی تیم ملی، بخشی از جذابیت‌های بازار تابستانی فوتبال ایران خواهند بود.
در نتیجه آتش‌سوزی یک ساختمان دولتی در قاهره، ۲۳ نفر مصدوم شدند و یک نفر هم برای نجات جانش از طبقه پنجم به پایین پرید.
فومن- رئیس جمعیت هلال احمر فومن از فوت یک نفر در واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور ماسوله خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۳ نفر مصدوم شدند.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ باند جرایم سازمان یافته از جمله سارقین به عنف و مسلح، مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در این استان متلاشی شدند.
کرمان- رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مقرر شد جمعه ۲۳ ماه رمضان به عنوان روز قدس اعلام شود.
جعفر میعادفر درباره حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در کشور از اول تا ۲۳ اسفند امسال اظهار کرد: تا ساعت ۱۰ صبح روز ۲۳ اسفند تعداد ۳۷۳ نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری مصدوم شده‌اند که از این تعداد ۵۶ نفر در بیمارستان‌ها بستری شدند و ۵ نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.
رئیس سازمان اورژانس گفت: از ابتدای اسفندماه تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب، ۲۵۶۲ نفر در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شده‌اند.
رشت- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مصدومیت ۲۳ نفر در پی حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۲۳ نفر مصدوم شدند.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه بامداد جمعه، خروج از جاده اتوبوس کرمانشاه - مشهد در حوالی روستای جزن دامغان، ۲۳ مصدوم بر جای گذاشت، تاکید کرد: حادثه دیدگان به بیمارستان منتقل شدند و در حال درمان هستند.
سمنان- رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان از بروز حادثه برای یک اتوبوس مسافربری خبر داد و گفت: این حادثه ۲۳ مصدوم برجای گذاشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای استفاده از بازیکنان مصدوم خود عجله نمی‌کند.
گفتنی است روز چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) بخش‌هایی از باقیمانده ساختمان متروپل آبادان هنگام انجام عملیات تخریب توسط پیمانکار، فرو ریخت که به گفته مسئولین این عملیات یک کشته و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.
سخنگوی اورژانس از انتقال ۲۳ مصدوم از ایلام به تهران خبر داد.
سخنگوی اورژانس از انتقال ۲۳ مصدوم از ایلام به تهران خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ