مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید در تامین اتوبوس برای تردد در شهرهای جدید خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی دلایل عدم مشارکت جهاد اسلامی را  در نشست رهبران گروه‌های فلسطینی در قاهره تشریح کرد.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: حدود ۵۰۰ هزار نفر در برنامه من شهردارم شرکت و پروژه‌های محلات خود را انتخاب کرده‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی از مشارکت خود در رزمایش «شیر آفریقایی» در مراکش برای نخستین بار خبر داد.
وزارت خارجه عراق از مشارکت وزیر خارجه این کشور در مراسم تحلیف رئیس جمهور ترکیه خبر داد.
با انعقاد توافق‌نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ساخت توربین‌ها و توربوکمپرسورهای مورد نیاز مناطق نفت‌خیز جنوب از سوی شرکت‌های دانش بنیان، بومی‌سازی می‌شود.
سران گروه- ۷ از طالبان خواستند تا گام‌هایی را برای مشارکت در گفت‌وگوهای ملی معتبر، فراگیر و تحت رهبری افغان‌ها به منظور تضمین فراگیری سیاسی بردارند.
مردم ترکیه همواره در انتخابات مشارکت بالایی داشته‌اند به طوری که میزان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۴ میلادی ۷۴.۱ درصد و انتخابات همزمان مجلس و ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ میلادی نیز ۸۶.۲ درصد بود.
هادی یوسف پور آذری گفت: به‌زودی سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها تهیه و ارائه خواهد شد و شرکت مصمم است از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی در امر توسعه صنعت فرودگاهی بهره‌مند شود.
ده‌هاشرکت فعال در حوزه فناوری رژیم صهیونیستی از مشارکت کارمندان خود در اعتصاب خبر دادند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بابت مشارکت در طرح ها و زیرساخت های فرهنگی شهرستان قدردانی کرد.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: ایران از مشارکت شرکت های روسی در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و ترانزیت استقبال می‌کند
معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت:در طرح من شهردارم تا امروز بیش از ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان  شرکت کرده‌اند.
عمانی ها از صبح امروز به شیوه جدید در انتخابات شوراهای شهر شرکت کرده اند.
رزمایش هوایی با عنوان «طویق ۳» با شرکت ۱۰ کشور، در عربستان سعودی آغاز شده است.
سرپرست هیئت باستان‌شناسی محوطه کهنه‌قلعه گفت: انتظار می‌رود وزارت راه و شرکت ملّی گاز برای جبران مافات ناشی از آسیب به این محوطه ، برای حفظ این اثر ملی مشارکت کنند.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ طلبکار هستیم که تزریق آن به پروژه‌های توسعه‌ای شرکت مترو تاثیرگذار است.
رئیس جمهور عراق نامه السیسی مبنی بر دعوت رسمی برای مشارکت در نشست سران کشورها در زمینه تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ را دریافت کرد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: بخش اول پول اوراق مشارکت سال ۱۴۰۰ برای رفع نواقص خطوط مترو این هفته آزاد می‌شود.
شرکت ملی صنایع مس ایران به‌منظور خدمات‌رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین و مشارکت در برگزاری آیین پیاده‌روی مراسم اربعین اقدام به برپایی 3 موکب کرده است.
شرکت ملی صنایع مس ایران رسیدن تولید یک میلیون تن کاتد را از طریق ایجاد مشارکت با شرکت‌های صندوق بازنشستگی مس و اتکا به جوانان با تجربه و علمی داخلی آغاز کرد.
معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک شهر از فروش ۸۰ هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی این بانک در راستای تامین مالی پروژه های شهری خبر داد.​
کامیابی پژوپارس‌سوارها، ستاره کشاورزان در حال افول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ