شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای طرح ایمن سازی خیابان هلال احمر، گفت: اجرای این طرح باعث تردد ایمن عابر پیاده اتوبوس و موتورسیکلت‌های عبوری از مسیر شرق به غرب خیابان هلال احمر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران گفت: در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، شاهد ۹ درصد کاهش تصادفات فوتی راکبان موتورسیکلت‌ها در پایتخت بودیم.
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش ۱۵ درصدی تصادفات موتور سواران طی سال گذشته در پایتخت خبر داد.
شهرداری منطقه ۱۳ اقدامات سال ۱۴۰۱ این منطقه را تشریح کرد و گفت: ایمن سازی شبکه معابر، آشکارسازی گذرگاه ها و علایم ترافیکی، اصلاحات هندسی، علت اصلی کاهش میزان تصادفات منجر به فوت است.
میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه ۳۵۰ کیلومتر از ۹۰۰ کیلومتر جاده های شهرستان خاکی است، گفت: پایش راه‌های فرعی و خاکی روستایی با هدف کاهش تصادفات در دستور کار قرار دارد.
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲، میزان فوتی و جرحی تصادفات رانندگی در محورهای خوزستان بیش از ۲۵ درصد کاهش یافت.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در روزهای اخیر گفت: مردم عزیز زمان بازگشت از سفر را مدیریت کنند.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای استان در جریان سفرهای نوروزی امسال خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با وجود افزایش ۳۸ درصدی ترددها در سطح محورهای استان در حوزه درون شهری ۵۰ درصد و در حوزه پلیس راه ۷۸ درصد کاهش فوتی ناشی از تصادفات داشته‌ایم.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه کاهش تصادفات با کاهش در تلفات و کاهش مصدومان درآمیخته می‌شود، گفت: تلاش برای انضباط با کاهش تصادفات درآمیخته می‌شود
هفدهمین همایش سراسری مدیران راهور فراجا با حضور جمعی از مسئولان کشوری و انتظامی برگزار شد.
همزمان باسالگردپیروزی انقلاب اسلامی باحضور فرمانده کل انتظامی کشورورئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ،10باب قرارگاه وپاسگاه پلیس راه دراستان‌های سراسرکشورطی ارتباط ویدئویی افتتاح شد.
وزیر صمت با اشاره به اینکه خوشبختانه از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات به ۱.۴ رسیده، گفت: بر اساس آمار سال ۹۹، در هر ۱۰۰ تصادف ۴.۴ فوتی و در سال ۱۴۰۰ این عدد به یک رسیده است.
جلسه کارگروه کاهش تلفات جاده ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و تصمیماتی مهم برای برنامه ریزی در جهت کاهش تلفات جاده ای در نوروز اتخاذ شد.
شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق شد تا با تولید آسفالت هوشمند ضمن ارتقا کیفیت جاده‌ها، به کاهش سطح تصادفات کمک کند.
رئیس پلیس راهور و رئیس جمعیت هلال‌احمر پیرامون پیشگیری، کنترل و امدادرسانی در حوادث ترافیکی و همچنین اجرای طرح امداد نوروزی در جاده‌های کشور، دیدار و گفت‌وگو کردند.
شهردار منطقه ۱۷ تهران از کاهش ۴۷ درصدی آمار تصادفات منجر به فوت در این منطقه نسبت به سال قبل از آن خبر داد و گفت: طبق رتبه بندی، منطقه ۱۷ رتبه یک را در کاهش تصادفات داشته است.
تفاهم نامه سه جانبه مذکور باحضور وزیرراه وشهرسازی،فرمانده نیروی انتظامی ومعاون علمی وفناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری درحاشیه ششمین نمایشگاه حمل ونقل و لجستیک به امضا خواهد رسید.
فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش تصادفات مانند سال گذشته باشیم.
مدیر گروه مطالعات حمل و نقل و ترافیک مرکز مطالعات کاهش ۶۰ درصدی تلفات تصادفات در پایتخت با اجرای طرح ایمنی ترافیک خبر داد.
معاون آموزش جمعیت هلال احمر از همکاری این جمعیت با پلیس راهور برای آموزش همگانی مردم جهت کاهش تصادفات خبر داد.
رئیس پلیس راهور از ثبت ۱۳.۵ میلیارد تردد در تابستان ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ترددها در کشور در ایام تابستان بیش از ۳۵ درصد افزایش داشته است.
وزیر راه و شهرسازی گفت:در ایام اربعین با وجود جابجایی و حجم بسیار زیاد زائران تصادفات جاده ای کاهش چشم گیرداشته است.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: از روز پنجشنبه مورخ ۲۴ شهریور ماه لغایت شنبه پیش‌بینی می‌شود که محور مهران به ایلام یعنی از جنوب به شمال این محور را یک طرفه کنیم تا بار ترافیکی مسیر خالی شود.
رئیس پلیس راهور فراجا ضمن گلایه از عدم حضور دولت قبل در هیچکدام از جلسات شورای عالی ترافیک، گفت: چرا ۸ سال در دولت بودید و برای کاهش تصادفات هیچ اقدامی نکردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ