شبکه اجتماعی«ایکس» (توئیتر سابق) هزینه های حقوقی و شکایت افرادی را که به دلیل پست یا لایک کردن محتوایی خاص در این پلتفرم با رفتاری ناعادلانه از سوی کارفرمایشان روبرو شده اند، می پردازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روش ‌هایی برای خنک ‌کردن فضاها وجود دارد که قرن‌ ها مورد استفاده قرار گرفته‌ اند. کاری که من انجام دادم این بود که آن روش ها را با یکدیگر ترکیب کردم اقدامی که کارساز بود. سقف های بلند و پنجره ها در این مدرسه به تخلیه گرمای محبوس شده در کلاس های درس کمک می کنند. ماسه سنگ به کار برده شده در ساخت این سازه کار را از نظر هزینه نیز معقول ساخت. ماسه سنگ باعث خروج گرما از سازه و هم چنین حفظ خنکی آن در شب می شود.
ماسک گفته است که تمام عواید حاصل از این مبارزه صرف امور خیریه برای کهنه‌سربازان خواهد شد!
میلیاردر آمریکاییِ مالک شرکت توییتر می‌گوید که آمریکا با تامین بمب خوشه‌ای برای اوکراین، خودش را «به خفت کشاند»!
ماجرا از آنجا آغاز شد که براساس توییت ایلان ماسک، حساب‌های تأییدنشده یا عادی تو‌ییتر روزانه فقط می‌توانند ۶۰۰ پست را مشاهده کنند و این میزان برای حساب‌های تأییدنشده «جدید» ۳۰۰ پست در روز است. کاربرانی که هزینه سرویس توییتر بلو را پرداخت کرده‌اند و تیک آبی دارند، قادر خواهند بود تا ۶۰۰۰ پست در روز را مشاهده کنند!
ایلان ماسک، بعد از دعوت مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک به مبارزه در قفس، این مبارزه را جدی گرفته و با استخدام یک مربی حرفه‌ای در حال تلاش و تمرین است.
مالک شریعتی نیاسر گفت: دریافتی نمایندگانی که از مجلس حقوق می‌گیرند، بین ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. البته بنده حقوق هیات علمی می‌گیرم و مابه‌التفاوت را مجلس می‌دهد. اگر قرار بود یک بخشدار هم، هزینه اجاره دفتر، خودرو، چند کارمند و سایر هزینه‌های کارش را نقدا بگیرد، بسیار بیشتر از هزینه نمایندگی می‌شد.
مالک شریعتی نیاسر گفت: دریافتی نمایندگانی که از مجلس حقوق می‌گیرند، بین ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان است. البته بنده حقوق هیات علمی می‌گیرم و مابه‌التفاوت را مجلس می‌دهد. اگر قرار بود یک بخشدار هم، هزینه اجاره دفتر، خودرو، چند کارمند و سایر هزینه‌های کارش را نقدا بگیرد، بسیار بیشتر از هزینه نمایندگی می‌شد.
آووکادو یکی از مرطوب‌کننده‌ترین و احیاکننده‌ترین ترکیبات طبیعی را در خود دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت یک ماسک صورت خانگی باشد.
معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینه آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینۀ آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
این ماسک از طیف متفاوتی از طول موج‌های نور استفاده می‌کنند تا به پوست نفوذ کند و در سطح مولکولی آن تغییراتی به وجود آورد. ماسک ال ای‌دی پوستی شفاف‌تر و صاف‌تر را نوید می‌دهد.
باقی ماندن تیم مونتزا در سری آ برای سیلویو برلوسکونی، مالک جنجالی این تیم، 45 میلیون یورو هزینه در برداشت.
ایلان ماسک با گذشت نزدیک به شش ماه از زمان تصاحب توییتر، در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که روی یک کاناپه در طبقه هفتم کتابخانه شرکتی که به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده و توسط سگش اداره می‌شود، می‌خوابد.
مارک کوکوریا، مدافع چلسی، می‌گوید آبی‌های لندن با توجه به هزینه‌های نجومی و خریدهای بزرگی که داشته‌اند باید موفق شوند و در صورت ناکامی هیچ بهانه‌ای از آنها پذیرفته نمی‌شود.
شرکت متا مالک فیس‌بوک روز یکشنبه اعلام کرد در حال آزمایش یک سرویس اشتراک ماهانه به نام متا وریفاید با هزینه ۱۱.۹۹ دلار است.
دلایل مشخصی برای تصمیم جدید توییتر از سوی مدیران آن ذکر نشده است؛ اما واضح است که این شرکت روز‌های چندان خوشی را از لحاظ مالی سپری نمی‌کند و می‌خواهد با کاهش هزینه ارسال پیامک، کاربران بیشتری را هم به استفاده از اشتراک پولی خود ترغیب نماید. طبق داده‌های منتشر شده در اواخر سال ۲۰۲۱، تنها ۲.۶ درصد از افراد، احراز هویت دو مرحله‌ای توییتر را فعال کرده بودند که ۷۴ درصد از آن‌ها، کد تایید را از طریق پیامک دریافت می‌کردند.
گیتس در مورد اینکه اولویت‌هایش با یکی از ثروتمندترین مردان روی زمین متفاوت است، اظهار داشت که ترجیح می‌دهد به تولید واکسن‌های نجات‌دهنده زندگی افراد بپردازد تا اینکه برای رفتن به مریخ هزینه کند.
پروژه نوسازی ورزشگاه اولدترافورد با توجه به تغییرات مالکیتی احتمالی یونایتد فعلا متوقف شده است.
تیک آبی پیش از این مختص حساب‌های سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آن‌ها را تائید می‌کرد. اما تیک آبی اکنون به عنوان گزینه سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شده است تا همزمان با خروج آگهی دهندگان از توییتر، به افزایش درآمد این شرکت شبکه اجتماعی کمک کند.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر در پیامی در این شبکه اجتماعی اعلام کرد فرایند تایید کاربران و طرح تیک آبی را تغییر می دهد و هزینه اشتراک در طرح عضویت تیک آبی ماهانه ۵تا۲۰ دلار خواهدبود.
ایلان ماسک می‌گوید به دلیل توهین سفیر بد دهن و بی تربیت سابق اوکراین در آلمان دیگر هزینه اینترنت ماهواره اوکراین را نمی‌دهد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با توجه عدم همکاری داوطلبانه مالک ویلا در تخریب ویلای مذکور، تخریب با هزینه شرکت آب منطقه‌ای استان به عنوان دستگاه متولی در حوزه مقابله با تصرفات بستر رودخانه انجام شد.
دلالان کارآزموده و زبردست، تراکتور را رها نمی‌کنند و مالک خصوصی این تیم نیز پس از چندصد میلیارد هزینه در تیم محبوب تبریزی، متوجه بازارگرمی آنها نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ