پروژه نوسازی ورزشگاه اولدترافورد با توجه به تغییرات مالکیتی احتمالی یونایتد فعلا متوقف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
النصر عربستان برای برگزاری دو بازی دوستانه بزرگ دیگر راهی ژاپن شده است.
آندرس اینیستا برای ادامه فوتبال خود با یک دورراهی بزرگ مواجه است.
کانگوروها تنها پستانداران بزرگی هستند که عمدتاً با پریدن روی دو پا حرکت می‌کنند. این شکل از حرکت برای دانشمندان جذاب است. جانیس و همکارانش می گویند که بسیاری از تحقیقات تا کنون بر روی کانگوروهای جثه بزرگتر متمرکز شده است و در درک ما از همتایان با جثه کوچکتر شکاف ایجاد کرده است.
مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم
تاتنهام بعد از یک بازی فاجعه‌بار به استادیوم اختصاصی‌اش بر می‌گردد و میزبان یکی از رقبای بزرگش در راه رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان، منچستریونایتد، خواهد بود.
جنجالی تین مناظره روزهای اخیر مربوط به یک مناظره اقتصادی است که اخیرا از تلویزیون پخش شده است. مناظره میان دو چهره شناخته شده یکی موسی غنی نژاد اقتصاد دان برجسته ایرانی که به عنوان پدر معنوی بخش بزرگی از اقتصاددانان معتقد به بازار آزاد مطرح است و دیگری نیز مسعود درخشان که درسخوانده مدرسه اقتصاد لندن است و رشته ای با عنوان معارف اسلامی و اقتصاد را در دانشگاه امام صادق (ع) راه اندازی کرده است.‌
دیروز هر دو تیم اینتر و میلان نشان دادند که قصد پا پس کشیدن در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارند. آنها به رم و لاتزیو به عنوان رقبای مستقیم خود هشدار بزرگی دادند.
سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج گفت: کسانی که اهل تقوی نیستند خداوند آن‌ها را جز حیوانات دانسته است حیواناتی که روی دو پا راه می‌روند این صورت انسانی یک نعمت بزرگ برای انسان است.
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
MQ-۹ Reaper یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ است که توسط پیمانکار نظامی جنرال اتمیکس ساخته شده است. از راه دور توسط یک تیم دو نفره، متشکل از یک خلبان و یک خدمه هوایی که حسگر‌ها را کار می‌کند و سلاح‌ها را هدایت می‌کند، اداره می‌شود.
طبعا زمانی کلمه رجل شامل هر دو جنس خواهد شد که قدرت زنان و مطالبات آنان در جامعه زیاد شود. پس این اصل تفسیرپذیر است و قابلیت انطباق با خواست جامعه را دارد. اختلاف اصلی درباره آن دسته از قوانین اساسی که اجرا می‌شود در این بخش است. ولی تفسیر اصول و قواعدی دارد، به عبارت دیگر مرجع تفسیر نمی‌تواند هر برداشتی را به صرف اینکه در حوزه صلاحیت اوست، تفسیر بنامد. تفاسیر حقوقی باید به گونه‌ای معتبر و موجه باشد که بخش بزرگی از جامعه حقوق‌دانان کشور با آن همراهی کنند. تفسیر‌های دلبخواه و به سود قدرت یا یک گروه، مصداق تفسیر به رای و سوءاستفاده از حق است و پذیرفتنی نیست.
برای جانشینی لیونل مسی در آدیداس و رقابت با کیلیان امباپه به عنوان پرچمدار نایکی، دو گزینه بزرگ مدنظر هستند اما شانس ستاره رئال مادرید بیشتر است.
ستاره سابق آرسنال معتقد است که اگر آرتتا طی دورانی که ژسوس مصدوم است، فقط به داشتن ادی انکتیا بسنده کند، با شوک بزرگی روبرو خواهد شد.
تیم منتخب کشتی آزاد ایران با چهار کشتی‌گیر و دو مربی امروز راهی رقابتهای جام جایزه بزرگ قرقیزستان خواهد شد تا در آخرین میدان رسمی سال میلادی حضور یابد.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
کریستیانو رونالدو با کاروان پرتغال به لیسبون برنگشت و در قطر ماند. برخی شایعات حکایت از خداحافظی او از فوتبال دارند که می تواند شوک بزرگ دیگری به فوتبال دنیا باشد.
حساس‌ترین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام‌جهانی، کارلوس کی‌روش را بر سر دو راهی قرار داده که کدام بازیکنان و کدام روش بازی را برای این دیدار انتخاب کند.
آمریکا امروز (سه‌شنبه) مصادف با هشتم نوامبر (۱۷ آبان) با انتخابات سرنوشت‌ساز دو مجلس کنگره روبروست؛ سنا و مجلس نمایندگان. در این انتخابات که عنوان آن "انتخابات میان‌دوره‌ای" است و زمان آن دو سال پس از انتخابات ریاست جمهوری می‌باشد، یک سوم کرسی‌های سنا و تمام کرسی‌های مجلس نمایندگان به رای گذاشته می‌شوند.
پدیده لیگ پانزدهم پرسپوليس اکنون بعد از هفت سال شرایط پرابهامی را تجربه می‌کند.
ناهید کیانی با غلبه بر جید جونز بریتانیایی و قهرمان دو دوره المپیک، به مرحله یک چهارم نهایی گرندپری تکواندو پاریس راه پیدا کرد.
در گذشته بیش از ۴۳ واحد کارخانه سنگبری بزرگ در محدوده ناحیه ۳ که شامل پایین بزرگراه بعثت و بیشتر در کوچه‌های اول و دوم وجود داشت که بیشترشان یا تعطیل شده‌اند یا تغییرکاربری داده‌اند یا اینکه به شکل نمایشگاهی انواع سنگ‌های ساختمانی را می‌فروشند. شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری نیز به دنبال ساماندهی اصولی صنایع سنگ در مناطق همجوار از جمله ۱۲، ۱۵، ۲۰ و... است و قرار شده که نقاط پیشنهادی برای انتقال آن‌ها معرفی شود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با چالش‌های بسیاری در اولین حضورش روی نیمکت این تیم در لیگ برتر روبرو است.
در توضیح این فهرست، به دو کشور ایران و فرانسه اشاره شده است که در کنار نماینده مشهورشان، یک فیلم موفق دیگر نیز داشته اند که به ناچار از نامزدی اسکار جا مانده اند، فرانسه فیلم برنده نخل طلای کن «تیتان» را به فیلم برنده شیرطلای ونیز «رویداد» و ایران نیز فیلم برنده جایزه بزرگ کن «قهرمان» را به فیلم برنده جایزه جشنواره لندن «جاده خاکی» ترجیح داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ