آووکادو یکی از مرطوب‌کننده‌ترین و احیاکننده‌ترین ترکیبات طبیعی را در خود دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت یک ماسک صورت خانگی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماسک گفته است که تمام عواید حاصل از این مبارزه صرف امور خیریه برای کهنه‌سربازان خواهد شد!
شبکه اجتماعی«ایکس» (توئیتر سابق) هزینه های حقوقی و شکایت افرادی را که به دلیل پست یا لایک کردن محتوایی خاص در این پلتفرم با رفتاری ناعادلانه از سوی کارفرمایشان روبرو شده اند، می پردازد.
میلیاردر آمریکاییِ مالک شرکت توییتر می‌گوید که آمریکا با تامین بمب خوشه‌ای برای اوکراین، خودش را «به خفت کشاند»!
ماست حاوی آب است که البته خیلی‌ها راغب به مصرف آن نیستند. این در حالی است که این مایع حاوی پروتئین، ویتامین ب ۱۲ و فسفر است. پس ماست را با آب موجود در آن مخلوط کنید و از حرارت دادن آن با غذا‌ها نیز اجتناب نمایید، چون باکتری‌های مفید موجود در آن، در اثر حرارت از بین می‌روند.
ایلان ماسک، بعد از دعوت مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک به مبارزه در قفس، این مبارزه را جدی گرفته و با استخدام یک مربی حرفه‌ای در حال تلاش و تمرین است.
پروبیوتیک‌ها باکتری‌های مفیدی مانند لاکتوباسیلوس و بیفیدوباکتریوم هستند که به هضم منظم غذا کمک کرده و باعث کاهش نفخ می‌شوند. پروبیوتیک از در غذاهای تخمیر شده‌ای مانند کلم ترش و ماست یافت می‎شود.
هِشام بن حَکَم از بزرگترین متکلمین شیعه و از اصحاب امام صادق (ع) بود. جایگاه او در نزد امام صادق (ع) تا حدی است که حضرت در مورد او می‌فرمایند «هشام بن حکم مراقب و نگهبان حق ما و مؤید صدق ما و نابودکننده نظر‌های باطل دشمنان ماست. کسی که از او پیروی کند، از ما پیروی کرده است و کسی که با او مخالفت کند با ما مخالفت ورزیده است».
درست است که عرق کردن یک امر طبیعی و گاهی اوقات مفید برای بدن ماست، اما در بیشتر مواقع تعریق زیاد برای بدن مضر هم شناخته شده است. می‌دانید که تعریق زیاد علاوه بر ایجاد بوی بد در بدن باعث لاغری و کم آبی بدن و در نتیجه خشک شدن زیاد پوست می شود.
کلسیم تنها برای استخوان‌ها مفید نیست بلکه برای ارتقای سلامت اعصاب، قلب و ماهیچه‌ها نیز مفید می‌باشد. محصولات لبنیاتی مانند شیر و ماست نیز از منابع مهم این ماده معدنی هستند و همچنین در سبزیجات با رنگ تیره، غلات غنی شده و ماهی نیز کلسیم یافت می‌شود. حداقل سه وعده در روز ازاین منابع کلسیم دار استفاده کنید.
این ماسک از طیف متفاوتی از طول موج‌های نور استفاده می‌کنند تا به پوست نفوذ کند و در سطح مولکولی آن تغییراتی به وجود آورد. ماسک ال ای‌دی پوستی شفاف‌تر و صاف‌تر را نوید می‌دهد.
ایلان ماسک با گذشت نزدیک به شش ماه از زمان تصاحب توییتر، در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که روی یک کاناپه در طبقه هفتم کتابخانه شرکتی که به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده و توسط سگش اداره می‌شود، می‌خوابد.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
راشاتودی اعلام کرد طی چند روز اخیر ایلان ماسک ۲۰۰ نفر از مدیران رده بالا و کارمندان توئیتر را اخراج کرده است.
مدیر اجرایی شرکت اسپیس ایکس زمان تقریبی حضور انسان ها بر روی کره ماه را پیش بینی کرد.
ماست یک غذای سالم و مفید است که حتی می‌تواند برای صبحانه غذای کاملی باشد. اگر به اندام خود اهمیت زیادی می‌دهید، این غذا تاثیر زیادی در لاغری و کاهش وزن دارد.
معاون روابط عمومی رسانه و امور بین الملل باشگاه مس رفسنجان می‌گوید برکناری مجید زین‌الدینی از مدیریت باشگاه به صورت غیرقانونی انجام شده است.
مالک شرکت تولید کننده البسه تیم ملی در جام جهانی توضیحاتی را در خصوص کیفیت و دوخت لباس‌ها ارائه داد.
طبق اعلام مجید ساعدی‌فر، مالک برند مجید قرار است پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز شنبه ۳۰ مهر برگزار شود.
مالک برند مجید توضیحاتی درمورد البسه جدید تیم ملی فوتبال کشورمان ارائه کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اعلام کرد: عامل قتل مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی مالک و متهم اصلی پرونده متروپل صبح امروز در مخفیگاه خود در شهرستان کارون دستگیر شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اعلام کرد: عامل قتل مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی مالک و متهم اصلی پرونده متروپل صبح امروز در مخفیگاه خود در شهرستان کارون دستگیر شد.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشوردرباره نبش قبر مجید عبدالباقی برادر مالک متروپل، گفت: نبش قبر برادر مالک متروپل ارتباطی به ما ندارد، زیرا به صورت غیرمجاز، غیرقانونی و غیرشرعی اتفاق افتاده و مکاتبه‌ای هم در این زمینه با ما انجام نشده است.
گفتنی است طی روز‌های گذشته افرادی اقدام به نبش قبر مجید عبدالباقی برادر مالک متروپل در محله عطاآباد دهاقان کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ