باقی ماندن تیم مونتزا در سری آ برای سیلویو برلوسکونی، مالک جنجالی این تیم، 45 میلیون یورو هزینه در برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوق تخصص گوارش و کبد گفت: اگر فردی ناراحتی گوارشی مانند ترش کردن، یبوست، اسهال، آلرژی یا حساسیت غذایی، درد ناحیه شکم به مدت طولانی داشت باید به پزشک مراجعه کند.
چیکن کوردن بلو به عنوان یک غذای سریع و خوشمزه شناخته شده است و در روز‌های خاصی مانند مهمانی‌ها، پیک‌نیک‌ها یا یک وعده ناهار یا شام محبوب است.
هلاس ورونا با پیروزی 3-1 مقابل اسپتزیا در سری A ماندنی شد.
ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، ماندن یا رفتنش از این تیم را منوط به تصمیم رئیس باشگاه دانست.
پیروزی اینتر مقابل آتالانتا و رویارویی یووه-میلان در یک هفته مانده به پایان فصل سریA مورد توجه روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا قرار گرفته است.
تیم بسکتبال بوستون سلتیکس در بازی چهارم از سری فینال کنفرانس شرق لیگ NBA مقابل میامی هیت به پیروزی رسید.
کیم مین جائه بر سر کلیات قرارداد با منچستریونایتد به توافق رسیده و فقط یک سری جزییات مانده تا مدافع ناپولی روانه اولدترافورد شود.
ناپولی 18 امتیاز بیشتر از تیم دوم یعنی لاتزیو دارد و از لحاظ تفاضل گل نیز شرایطش فوق العاده است اما با وجود اینکه 6 بازی به پایان سری آ مانده، هنوز فاتح اسکودتو نیست.
مصرف داروهای مسکن بدون نسخه مانند استامینوفن یا ایبوپروفن (ادویل) برای بسیاری از افراد روش سریع و ساده‌ای برای کاهش موثر دندان دردهای خفیف تا متوسط است. توجه کنید که بیشتر از دوز توصیه شده روی بسته بندی دارو، مصرف نکنید.
مانند امواج گرانشی (GWs) و انفجارهای پرتو گاما (GRBs)، انفجارهای رادیویی سریع (FRBs) یکی از قدرتمندترین و مرموزترین پدیده های نجومی امروزی هستند.
شبگرد پرنده بی‌نظیری است که برای زنده ماندن در طبیعت قابلیت‌های گوناگونی به دست آورده است. این پرنده شب‌زی سریع پرواز می‌کند و استاد فریب دادن شکارچیان و استتار است.
مودنا با قبول شکست در بازی پنجم برابر پیاچنزا از صعود به نیمه نهایی سری‌آ باز ماند.
مشکل بسیاری از ما آن است که در ابتدا قصد انجام یک کار سریع از طریق گوشی تلفن همراه مانند بررسی ایمیل یا فید‌های رسانه‌های اجتماعی را داریم و ناگهان چندین ساعت در پیمایشی بی پایان غرق می‌شویم.
تیم شهرداری ارومیه در دومین مسابقه مرحله پلی‌اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.
مهسا صابری در گفت و گو با "ورزش سه": اگر سریک در والیبال زنان تیم داری کند حتما در این تیم خواهیم ماند.
تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال 1401 شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2023 معرفی شود.
مهاجم اهل غنای باشگاه هاتای‌اسپور که در زمین لرزه اخیر، زیر آوار مانده بود، ساعتی پیش نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.
سیزدهمین هفته لیگ برتر زنان با چهار دیدار پیگیری شد و تیم‌های سریک گنبد، مس رفسنجان، طلوع مهر یزد و پیکان تهران برابر حریفان به پیروزی رسیدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام قدرتمندی است و پایه‌های بسیار مستحکمی دارد که برآمده از مردم است. در حالی‌که ما به یک سری اصول به عنوان پایه اعتقاد داریم و باید متناسب با آن بازخورد دریافت کنیم و در جاهایی که نیاز به اصلاح دارد اصلاح کنیم؛ چه در حوزه تنقیح و چه در اجرا و مواضع.
فابیو کاناوارو که بعد از ترک باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده به مدت دوازده ماه بدون تیم بود با یک باشگاه ایتالیایی به توافق رسید که در لیگ سری B این کشور بازی می‌کند.
کوروش احمدی گفت: هم عدم توافق میان تهران و واشنگتن بر سر چند موضوع باقیمانده و هم یک سری وقایع جنبی مانند انتخابات آمریکا و حتی انتخابات در اسرائیل باعث شده که کار به حالت تعلیق دربیاید و این تعلیق می‌تواند تا اواسط نوامبر یعنی حدود ۱۰ هفته دیگر ادامه داشته باشد.
اوپو به تازگی گوشی هوشمند اوپو A57s را در اروپا معرفی کرده است. آخرین گوشی سری A این برند ویژگی‌های مهمی مانند صفحه نمایش بزرگ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، بلندگو‌های استریو و شارژ سریع ۳۳ واتی را به همراه دارد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان خرداد ۱۴۰۱، سود سنواتی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار سهامدار به مبلغ بیش از ۴ هزار میلیارد ریال، از ۴۴ شرکت دریافت و به حساب مردم واریز شده است.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: باید به یک سری از اصول نظام و انقلاب مانند استقلال، معارف و جمهوریت تا ابد پایبند باشیم. اگر نیاز است باید قوانین جدید مصوب کنیم و اگر نیاز بود در قانون اساسی بازنگری شود تا قدم‌های آینده را با صلابت بیشتر برداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ