معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینه آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آتش‌سوزی طبقه فوقانی یک واحد تجاری ۱۶ طبقه در چهار راه طالقانی کرج بدون تلفات جانی اطفا شد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: در این حادثه سه نفر از آتش‌نشان در حین عملیات اطفاء دچار مصدومیت شدند.
فعالیت کشتیرانی در بندر لاروشل فرانسه در اقیانوس اطلس- یکی از بزرگ ترین پایانه های صادرات غلات در فرانسه- روز پنجشنبه پس از وقوع آتش سوزی و سرایت به چهار سیلو غلات مختل شد.
یزد- گرمای بیش از حد هوا یک چهارم عرصه های دارای پوشش گیاهی طبیعی استان یزد به ویژه جنگل‌های باغ شادی شهرستان خاتم را در معرض خطر آتش سوزی قرار داده است.
براساس اعلام مقامات دولتی عراق، آتش سوزی در شهر کربلا چهار کشته بر جای گذاشت.
فرهادی گفت: کانون حریق طبقه منفی چهار و در قسمت موتورخانه این هتل بود که با تلاش آتش نشانان در مجموع ۵۰ نفر از مسافران و ۵۰ نفر از خدمه این هتل که در طبقات بالایی گرفتار دود ناشی از آتش سوزی شده بودند، تخلیه و به مکان امن منتقل شدند.
متهم (دختر ۱۴ ساله) در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی به آتش سوزی عمدی خانواده با نفت به کمک پسر مورد علاقه‌اش اعتراف و انگیزه خود را مخالفت پدر و مادرش برای ازدواج با وی عنوان کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در کارگاه مبل سازی خبر داد.
معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینۀ آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
انباری در حوالی خیابان مولوی طعمه حریق شد و آتش نشانی در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه رساند./دانشجو
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از ثبت دو هزار تماس از ابتدای امروز تاکنون با آتش نشانی خبر داد و گفت: تاکنون چهار حادثه آتش سوزی گزارش شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق مرگبار با چهار کشته در یک ساختمان نیمه کاره خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر و نجات چهار نفر در جریان حریق یک ساختمان مسکونی در نازی‌آباد خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حوالی ساعت چهار بامداد حادثه آتش سوزی در خلازیر به سمت خیابان دولت خواه به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت چهار دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۳:۳۷ امروز این حادثه در خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به چهاراه پارک وی اعلام شد. در طبقه منهای یک این مجتمع، دود بسیار غلیظی وجود دارد که آتش نشانان مشغول عملیات مهار و تخلیه دود هستند.
به دنبال آتش سوزی چند روز گذشته در زندان اوین، هیات چهار نفره‌ای از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متشکل از ابراهیم عزیزی نایب رییس و یعقوب رضازاده عضو هیات رییسه کمیسیون و همتی و آقازاده از زندان اوین بازدید کرد.
قوه قضاییه اعلام کرد که آتش سوزی‌های شامگاه شنبه ۲۳ مهر در زندان اوین منجر به درگذشت ۴ زندانی و مجروح شدن ۶۱ نفر دیگر شده است.
طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، ۴ نفر از زندانیان بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش سوزی‌ها درگذشتند و ۶۱ زندانی نیز مجروح شده اند. اکثر زندانی‌های مجروح شده به صورت سرپایی مداوا شدند و تنها ۱۰ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری هستند که حال ۴ نفر وخیم گزارش شده است.
ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران از حریق در یک ساختمان قدیمی چهار طبقه در پارک ارم خبر داد و گفت: در محوطه پارک ارم یک ساختمان قدیمی چهار طبقه که متروکه بود، به‌دلیل بی‌احتیاطی کارگران از قسمت سقف دچار حریق شد و بر همین اساس دود زیادی آن محدوده را فراگرفت. این ساختمان در محل تردد شهروندان قرار ندارد و خوشبختانه هیچ مصدومی بر جای نماند.
ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران از حریق در یک ساختمان قدیمی چهار طبقه در پارک ارم خبر داد و گفت: در محوطه پارک ارم یک ساختمان قدیمی چهار طبقه که متروکه بود، به‌دلیل بی‌احتیاطی کارگران از قسمت سقف دچار حریق شد و بر همین اساس دود زیادی آن محدوده را فراگرفت. این ساختمان در محل تردد شهروندان قرار ندارد و خوشبختانه هیچ مصدومی بر جای نماند.
صالحی زاده بخشدار مرکزی درمیان با تایید خبر آتش سوزی چنار دوشنگان گفت: متاسفانه روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ این اتفاق رخ داده و دو تیم از آتش نشانان شهر اسدیه و روستای درمیان به محل اعزام شدند. آتش نشانان از گسترده شدن آتش جلوگیری کرده و حریق اطفا شده است. درخت زیبا و قدیمی چنار «دوشنگان» روستای محمد آباد شهرستان درمیان با ۷۵۰ سال حیات یکی از کهن‌ترین آثار طبیعی این شهرستان مرزی است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از اعزام چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل وقوع حریق در محدوده خیابان خیام خبر داد.
منابع آمریکایی از کشته شدن چهار نفر در یک حادثه مرموز انفجار و آتش سوزی در شمال شرقی ایالت نبراسکا خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ