این ماسک از طیف متفاوتی از طول موج‌های نور استفاده می‌کنند تا به پوست نفوذ کند و در سطح مولکولی آن تغییراتی به وجود آورد. ماسک ال ای‌دی پوستی شفاف‌تر و صاف‌تر را نوید می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش بینی می شود که مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در صورت نهایی شدن به گران‌ترین مبارزه تاریخ تبدیل شود.
زاکربرگ پیش تر در اولی تورنمنت جوجیتسوی برزیلی شرکت کرده بود. ایلان ماسک نیز در توئیتی گفته "من این حرکت عالی را دارم که آن را "والروس" می نامم جایی که فقط بالای سر حریفم دراز می کشم و هیچ کاری انجام نمی دهم". با چنین وضعیتی در صورت برگزاری نبرد درون قفس میان آن دو کدام یک برنده خواهد شد؟
می‌توان از عسل به عنوان لایه‌بردار و ماسک صورت هم استفاده کرد. عسل پوست را تمیز می‌کند، اما خاصیت لایه‌برداری آن برای پوست‌های حساس مناسب نیست.
آووکادو یکی از مرطوب‌کننده‌ترین و احیاکننده‌ترین ترکیبات طبیعی را در خود دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت یک ماسک صورت خانگی باشد.
ماسک کیوی به کاهش لکه‌های صورت و تولید رنگدانه‌های تیره پوست کمک می‌کند. همچنین حاوی فلاونوئید‌هایی مانند کوئرستین است که فعالیت تیروزیناز را مهار می‌کند.
بررسی‌ها نشان داد که قاتل پس از ورود به خانه در نقش پیک، اقدام به قتل زن جوان کرده و پس از یک ساعت سراسیمه از خانه خارج شده و این در حالی بود که در زمان خروج از خانه ماسک به صورت نداشت و همین کافی بود تا سرنخ اصلی در اختیار پلیس قرار گیرد.
ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی مقابل اودینزه ماسکش را پس از به ثمر رساندن گل تساوی از روی صورت برداشت که همین موضوع برای او دردسرساز شد.
این درمان حتی برای کسانی که آستانه درد پایینی دارند، قابل تحمل است و تقریبا اصلا درد ندارد و حتی ضربات کوتاه و مداوم تیغه به صورت شما تقریبا آرامش‌بخش است. در پایان هم، یک ماسک تسکین‌دهنده روی صورت قرار می‌گیرد و سپس وقت یک ماساژ صورت حسابی است.
با استفاده از ماسک‌های خانگی شما نه‌تن‌ها پوست صورتتان را با موادی که زیباتر و جوان‌ترتان می‌کنند ماساژ می‌دهید و حس و حال خوبی پیدا می‌کنید، بلکه می‌دانید دقیقاً در ماسک شما چه مواد و عناصری وجود دارد و خیالتان راحت است.
فرقی نمی‌کند از چه موادی برای ماسک خانگی‌تان استفاده می‌کنید؛ به هر صورت باید ابتدا آن را روی قسمت کوچکی از پوستتان تست کنید؛ چون هر کسی پوست خاص خودش را دارد و ممکن است مواد مختلف روی پوست افراد واکنش‌های متفاوتی نشان بدهند.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
این ماهواره‌ها می‌توانند آن ماهواره‌هایی را که در صورت فلکی بزرگ استارلینک قرار دارند ردیابی کنند و مکانی امن برای چین در فضای مدار پایین فراهم کنند.
خانواده الموسی گفتند فرزندشان به عنوان باغبان در خانه نانسی در شمال بیروت کار می‌کرد؛ اما دوربین‌ها نشان دادند که مردی ماسک به صورت به طور غیرقانونی وارد خانه نانسی شده است.
موز را له کنید و سپس ماست و نوشابه را به آن اضافه کنید. این ترکیب را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست صورت قرار دهید و منتظر بمانید. این ماسک بسبار موثر است، زیرا موز در کاهش التهاب و جوش‌های پوستی خیلی موثر عمل می‌کند. در مورد اطلاعاتی وجود دارد که می‌تواند حتی برای درمان زخم و سوختگی هم استفاده شود.
علیرضا بیرانوند ترجیح می‌دهد با ماسک محافظ صورت مقابل استقلال بازی کند.
علیرضا بیرانوند با ماسک مخصوص در تمرین پرسپولیس شرکت کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت، سون هیونگ مین، به رغم الزامش به زدن ماسک محافظ پس از عمل جراحی صورت، می‌تواند در بازی مقابل اروگوئه در روز پنج‌شنبه بازی کند.
ماسک در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای گفت: «تقسیم قدرت بدترین تخلفات و نقض‌هایی را که می‌تواند از طرف هر دو حزب صورت بگیرد، مهار می‌کند، بنابراین با توجه به اینکه رئیس‌جمهور دموکرات است، توصیه می‌کنم به جمهوری‌خواهان رأی دهید.»
این فوق تخصص عفونی اطفال خاطرنشان کرد: با توجه به سختی تشخیص کرونا، سرماخوردگی و آنفلوآنزا از یکدیگر توصیه می شود افراد در صورت مشاهده هر نوع علائم مشابه سرماخوردگی حتما به پزشک مراجعه کرده و حتما در محیط منزل از ماسک استفاده کنند.
آنتونیو رودیگر شب گذشته در دقیقه 95 بازی شاختاردونتسک و رئال گل تساوی کهکشانی ها را زد و سپس از ناحیه صورت مصدوم شد. پیشانی او 20 بخیه خورد ولی با ماسک محافظ صورت در ال‌کلاسیکو بازی خواهد کرد.
آنتونیو رودیگر شب گذشته در دقیقه 95 بازی شاختاردونتسک و رئال گل تساوی کهکشانی ها را زد و سپس از ناحیه صورت مصدوم شد. پیشانی او 20 بخیه خورد ولی با ماسک محافظ صورت در ال‌کلاسیکو بازی خواهد کرد.
هواداران تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه پیش از آغاز دیدار این تیم برابر دینامو کی‌یِف اوکراین در لیگ اروپا، ماسک‌هایی که تصویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روی آن نقش بسته بود، به صورت زدند.
در بازبینی فیلم دوربین مداربسته مشخص شد، قاتل میانسال که با ماسک و کلاه مشکی صورت خود را پوشانده بود، پس از چند ثانیه تعقیب کردن مقتول در خیابان ایران‌زمین از کوله پشتی خود یک کلت کمری بیرون آورده و ثانیه‌ای بعد، مرد سالخورده را هدف شلیک ۲ گلوله قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ