میلیاردر آمریکاییِ مالک شرکت توییتر می‌گوید که آمریکا با تامین بمب خوشه‌ای برای اوکراین، خودش را «به خفت کشاند»!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک نوشته است: من نمی گویم موجودات فضایی وجود دارند اما…
استارت‌آپ فضایی خصوصی اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک، به ارزشمندترین استارت‌آپ آمریکایی تبدیل شد.
این میلیاردر آمریکایی همچنین افزود: صادقانه ترجیح می‌دهم که یک فرد عادی و نرمال،‌ رئیس جمهوری آمریکا باشد کسیکه عقل سلیم دارد و در میان مردم جایگاهی دارد.
ماسک در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفته است، از اینکه متوجه شده دولت آمریکا توانایی خواندن و دسترسی به پیام‌های خصوصی بر روی شبکه اجتماعی که وی مالک آن است را دارد، شوکه شده است.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر و مدیرعامل شرکتهای اسپیس ایکس ، تسلا و توییتر، "رسانه‌ها" و "کالج و دبیرستان‌های برگزیده" آمریکا را متهم به "نژادپرست بودن" نسبت به سفیدپوست‌ها و آسیایی‌تبارها کرد.
مالک شبکه توئیتر اعلام کرد که اقدامات آمریکا باعث تشدید تنش ها در اوکراین است.
ایلان ماسک در توئیتی نوشت: من یک حامی جدی اوکراین هستم، اما این مساله باعث تشدید جدی جنگ می‌شود و برای جهان خطرناک است.
مدیرعامل شرکت توییتر می‌گوید که تمام شبکه‌های اجتماعی برای سانسور محتوا، با دولت آمریکا همکاری می‌کنند.
در حالی که ماسک در ابتدا پیش‌بینی‌های سیاستمدار روس را «حماسه» دانست، اما پس از ۴ ساعت، مدیرعامل تسلا استدلال خود را با بیان اینکه پیش‌بینی‌های مدودف در سال ۲۰۲۳ «پوچ‌ترین پیش‌بینی‌هایی» بود که تا به حال شنیده بود، تغییر داد!
مدیرعامل جدید شرکت توییتر با انتشار پستی در این شبکه اجتماعی درباره دروغ‌گویی چهره برجسته آمریکا در مسیر مقابله با کووید-۱۹، جنجال‌آفرین شد.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
چاک گرسلی نماینده جمهوریخواه آمریکا، پس از افزایش نگرانی های امنیتی درباره توئیتر از ایلان ماسک مالک جدید توئیتر خواسته برای حفاظت بهتر از داده های کابران یک ارزیابی تهدید امنیتی انجام دهد.
مدیرعامل شرکت توییتر به منظور جویا شدن نظر کاربران درباره بازگشت رئیس جمهور سابق آمریکا به این شبکه اجتماعی، نظرسنجی برگزار کرد.
ماسک در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای گفت: «تقسیم قدرت بدترین تخلفات و نقض‌هایی را که می‌تواند از طرف هر دو حزب صورت بگیرد، مهار می‌کند، بنابراین با توجه به اینکه رئیس‌جمهور دموکرات است، توصیه می‌کنم به جمهوری‌خواهان رأی دهید.»
جوبایدن رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود گفت: ایلان ماسک شبکه اجتماعی توئیتر را خریده که دروغ در سراسر جهان منتشر کند.
از پرتاب ماهواره‌های تصویری گرفته تا ساخت ماهواره‌های ردیاب و البته ارتباطات ماهواره‌ای از طریق استارلینک، ماسک را به یک بازیگر کلیدی در مهم‌ترین تلاش‌های پنتاگون تبدیل کرده است.
رئیس جمهور پیشین آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز درباره بازگشت خودش به توئیتر پس از خریداری این شبکه اجتماعی از سوی ایلان ماسک، اظهارنظر کرد.
ماجراهای توییتر، ماسک و دردسر جدید آمریکا
منابع آگاه به بلومبرگ گفتند: بحث درباره بازبینی فعالیت‌های تجاری ایلان ماسک در مراحل اولیه قرار دارد و مقامات دولت آمریکایی در حال بررسی ابزار‌هایی است که به دولت فدرال اجازه می‌دهد برای بازبینی فعالیت‌های تجاری ایلان ماسک از آن‌ها استفاده کنند.
پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی نوشت که دولت آمریکا احتمالاً میلیاردر معروف این کشور و مؤسس شرکت اسپیس‌ایکس را به‌دلیل اظهاراتش درباره اوکراین، تحت تحقیقات فدرال قرار خواهد داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی یازدهمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
ماسک تاکید کرد که استفاده از چنین سلاح‌هایی دیوانگی خواهد بود، ولی به گفته وی، به همان اندازه جنون آمیز است که کسی خود را به چنین وضعیتی بکشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ