دلایل مشخصی برای تصمیم جدید توییتر از سوی مدیران آن ذکر نشده است؛ اما واضح است که این شرکت روز‌های چندان خوشی را از لحاظ مالی سپری نمی‌کند و می‌خواهد با کاهش هزینه ارسال پیامک، کاربران بیشتری را هم به استفاده از اشتراک پولی خود ترغیب نماید. طبق داده‌های منتشر شده در اواخر سال ۲۰۲۱، تنها ۲.۶ درصد از افراد، احراز هویت دو مرحله‌ای توییتر را فعال کرده بودند که ۷۴ درصد از آن‌ها، کد تایید را از طریق پیامک دریافت می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان- رئیس‌جمهور در فرودگاه کرمان گفت: کارهای خوبی در کرمان انجام شده، اما کافی نیست.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: کارهای زیرساختی در کرمان عامل پیشرفت در حوزه کشاورزی و کشت خرما می شود.
رعایت یک سری نکات قبل و بعد از غذا، به فرایند هضم و جذب غذا کمک و از پیامدهای ناگوار هم پیشگیری می‌کند.
عنایتی اظهار داشت: مطمئن باشید که من و همکارانم تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا ان‌شاءالله بتوانیم در این دوره شرایط خوبی را داشته باشیم و با اتفاقاتی که افتاده و قول‌هایی که دوستان در سازمان لیگ، فدراسیون و وزارت ورزش به ما دادند، ان‌شاءالله بتوانیم در کنار هم کار‌های بزرگی انجام دهیم.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران بزرگترین نگرانی اش برای آماده سازی این تیم را شروع فصل جدید لیگ برتر و نداشتن بازیکنان اصلی عنوان کرد و گفت: همه باید به صعود تیم امید کمک کنند.
جولیت با اشاره به اینکه کاهش تحرک یکی از دلایل اصلی بستری‌شدن در منزل است، می‌گوید: «نشستن روی زمین، اگر به‌شکل منظم انجام شود، از کارهایی است که کمک می‌کند بدون کمک‌گرفتن از جایی یا کسی، بتوانیم بنشینیم و بلند شویم.»
میرزاآقاسی که در صحنه حکومت ایران یکه‌تازی می‌کرد در قیاس با هم‌عصران خود به قدری کم‌هوش بود، که شرح کار‌های ساده‌لوحانه‌اش گاه شگفت‌آور و باور ناکردنی می‌نماید. یکی از ده‌ها کار احمقانه صدراعظم ایران، ساختن کفش آهنی برای شتران بود که در تاریخ ایران و شاید جهان بی‌نظیر باشد.
کار‌های زیادی در خواب انجام می‌دهید: جا به جا شدن، خروپف کردن، دیدن رویا‌های عجیب و غریب. اگر مریض هستید، ممکن است نیمه شب با سرفه از خواب بیدار شوید. اما آیا می‌توانید در خواب هم عطسه کنید؟
کارلو آنچلوتی رمز پیروزی در ال‌کلاسیکو را صبور بودن می داند و اینکه بدون عجله و انجام کارهای عجیب و غریب، نمایشی کامل ارائه دهند.
علی ضیا مجری معروف تلویزیون در یک استوری تازه در واکنش به اظهارات میرسلیم درباره واردات خودرو نوشت: آقای میرسلیم با مردم مشکلی داری؟ مردم کار بدی کردن ناراحت شدی؟ اصلا مردم رو میشناسی؟ داداش این همه حرف و کار‌های عجیب آخه چرا مرد؟
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: کارهای مطالعاتی پروژه انتقال آب غدیر به شهرستان‌های شوش و کرخه آغاز شده است.
یولیان ناگلزمان این روزها کارهای تجاری خود را با جدیت بیشتری دنبال می کند.
امیر تتلو همیشه سعی کرده با رفتار و کار‌های عجیبش، خود را از دیگران متمایز کند و به تازگی با انتشار ویدئویی از تتو‌های خود رونمایی کرده که واکنش بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: از طرح‌های حوزه پهپادی استفاده می کنیم و حتماً فضایی در اختیار دانش آموزان قرار خواهیم داد.
با اعلام محمد محمدی، لئاندرو پریرا، گزینه اول یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله سرخپوشان بوده است.
امیلیانو مارتینز در انجام کارهای عجیب و غریب هر روز رکوردهای خودش را جابجا می‌کند.
گوگل یک حالت صرفه‌جویی در باتری را به آخرین نسخه مرورگر وب محبوبش اضافه کرده است و همچنین راهی برای اجرای روان‌تر کارها. انتخاب گزینه «بهینه‌سازی باتری» در هر زمانی که روشن‌اش کنید، می‌تواند به صرفه‌جویی انرژی کمک کند یا می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که هر زمان باتری کمتر از ۲۰ درصد باشد، به‌طور خودکار فعال شود.
رئیس مجلس در دیدار با خانواده شهید فریدالدین معصومی گفت: مجموعه کارهایی که فریدالدین معصومی انجام داد، مایه افتخار است.
دستیار جوان و پرتغالی کارلوس کی‌روش در غیاب راجر دسا وظایف او را انجام داد.
آبادان- بعد از ریزش ساختمان متروپل که شهر آبادان را در یک شوک عجیب فرو برد اکنون این شهر بیش از ۱۳۰ روز است که شهردار ندارد و کارهای مدیریت شهری روی زمین مانده است.
رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه کارهای دولت باید به خوبی اطلاع رسانی شود تا امید آفرینی شود، گفت: عده‌ای اگر دولت یک جا کوتاهی داشته باشد، بزرگنمایی می‌کنند و مردم را ناامید می کنند.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید علاقه‌ای به صحبت کردن درباره انتخابات فدراسیون ندارد، چراکه این اتفاق فضا را ناعادلانه خواهد کرد.
طی چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به اعتقاد من مشکلات موجود نه فقط با این دولت بلکه با هیچ دولت دیگری رفع نخواهد شد. توجه داشته باشید امروز همه مدعیان در دولت جمع شده‌اند و می‌گفتند کارهایی انجام می‌دهند امروز در دولت و در مدیریت هستند اما کاری نمی‌توانند انجام دهند، حال باید گفت شرایط را فقط خراب‌تر نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ