پریرا که نیم فصل حضور در جمع سرخپوشان را با تنها یک گل زده به پایان رساند، اکنون اتهام عجیبی به بازیکنان این تیم وارد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنجامین مندی با امضای قراردادی به تیم لوریان فرانسه پیوست.
فاطمی‌عقدا تاکنون به پشتوانه هیئت علمی بیش از ۴۵ سال فعالیت خود را ادامه داده است؛ در‌حالی‌که او نمی‌تواند در این جایگاه فعالیت کند. از سوی دیگر او آقای «م. خ» را به کسوت معاونت فنی و اجرایی دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ منصوب کرد، درحالی‌که دادگاه در حکمی آقای «خ» را به اتهام ارتشاء به انفصال از خدمت محکوم کرده بود و با رسانه‌ای شدن این موضوع، او را عزل و خانم «ک» را جایگزین او کرد که گفته می‌شود این خانم نیز زمین تعاونی مجلس را به شهرداری معرفی کرده و با اتهام تخلفات عمده‌ای روبه‌روست.
تازه‌ترین خبری که در این بین مطرح شده این است که استقلالی‌ها ریکاردو سا پینتو پرتغالی را متهم به «دائم‌الخمری» کرده و او را گزینه دلال‌ها دانسته‌اند. این اظهاراتی است که حجت کریمی، پس از انتقاد ریکاردو سا پینتو، با انتشار یک استوری مطرح کرده است.
ماجرای بازداشت، برگزاری دادگاه جنجالی و اعدام خسرو گلسرخی و کرامت‌الله دانشیان یکی از فرازهای مهم تاریخ پهلوی دوم است، گلسرخی و کرامت دانشیان به اتهام تلاش برای ربودن ولیعهد و خانواده سلطنتی اعدام شدند. بعدها نقش یک نفر در لو رفتن و اعدام آنها پررنگ شد؛ امیر حسین فطانت.
سرخیو آگوئرو، مهاجم سابق منچسترسیتی، به اتهام تحریک خشونت علیه داور تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.
سپهر حیدری استوری جنجالی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
مهاجم تراکتور پاسخ‌های جالبی به سوالات پیرامون پنالتی جنجالی داد.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، که با اتهام درگیری و مشت زدن به الکس بائنا، هافبک ویارئال، مواجه است برای اولین بار به این ماجرای جنجالی واکنش نشان داد.
مدیرعامل پرسپوليس مدعی است که مدیران اسبق فوتبال ایران با گزارش‌های واسه خود باعث حذف دو تیم استقلال و پرسپوليس در فصل گذشته از لیگ قهرمانان آسیا شده بودند.
مجری تلویزیون به رجزخوانی‌های الهام علی‌اف واکنش نشان داد.
جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، از این باشگاه در برابر اتهامات وارد شده به آنها در روزهای اخیر حمایت کرد.
۲۰ هفته از لیگ به اصطلاح حرفه‌ای فوتبال ایران می‌گذرد و اولین خصوصیت آن در ذهن مخاطب عمدتا جوان، دعوا و اعتراض و جنجال و اتهام در ورزشگاه‌های خالی بوده است. ارکان قضایی فدراسیون توان بازگرداندن اخلاق به رقابت‌ها را ندارند...
تحقیقات بلک‌بری نشان می‌دهد که حدود ۸۲ درصد از کارشناسان IT قصد دارند در دو سال آینده در حوزه امنیت سایبری با هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کنند.
خبرنگار عمانی اتهام عجیبی به سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان وارد کرد.
ماجرای بازگرداندن خانواده علی دایی از مقصد دوبی همچنان با حاشیه‌های زیادی پیگیری می‌شود و در تازه‌ترین آن‌ها یکی از خبرنگاران صدا و سیما به شهریار فوتبال ایران اتهام زده است.
پس از شکست دور از انتظار برابر ژاپن، حالا اسپانیایی‌ها با اتهام بزرگی روبرو شده اند.
ویدئوهای منتشر شده در تیک‌تاک ثابت می‌کنند که قطر دست به دامن هواداران فِیک شده است.
48 ساعت پس از بازی جنجالی پرسپولیس و ملوان، ماجراهای این دیدار ادامه‌ دارد و در جدیدترین اتفاق داور مسابقه از مازیار زارع بابت اتهام‌های تند شکایت کرده است.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج جهان، علنا رقیب خود هانس نیمان را به تقلب متهم کرده است.
باشگاه استقلال قصد دارد مدافع جنجالی این تیم که برخلاف مفاد قراردادش فعالیت‌های غیرحرفه‌ای در فضای مجازی داشته است را به کمیته انضباطی فرا بخواند و با او برخورد کند.
نیروهای پلیس اسکاتلند یک جوان ۲۲ ساله را به اتهام حمله به یک شاهزاده در مراسم تشییع ملکه الیزابت دوم بازداشت کردند.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به اتهام سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از شکست این تیم برابر سرخپوشان تهرانی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ