فاطمی‌عقدا تاکنون به پشتوانه هیئت علمی بیش از ۴۵ سال فعالیت خود را ادامه داده است؛ در‌حالی‌که او نمی‌تواند در این جایگاه فعالیت کند. از سوی دیگر او آقای «م. خ» را به کسوت معاونت فنی و اجرایی دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ منصوب کرد، درحالی‌که دادگاه در حکمی آقای «خ» را به اتهام ارتشاء به انفصال از خدمت محکوم کرده بود و با رسانه‌ای شدن این موضوع، او را عزل و خانم «ک» را جایگزین او کرد که گفته می‌شود این خانم نیز زمین تعاونی مجلس را به شهرداری معرفی کرده و با اتهام تخلفات عمده‌ای روبه‌روست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری دوباره تبدیل به مرد جنجالی اردوی پرسپولیس شد.
با اوج‌گیری دامنه خشونت‌ها در سرتاسر فلسطین اشغالی علیه اصلاحات جنجالی قضایی نتانیاهو، بزرگراه‌های اصلی تل‌آویو و فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون در درگیری میان پلیس و معترضان مسدود شد.
افشین پیروانی فکرش را هم نمی‌کرد که مصاحبه کوتاهش با خبرنگاران، تبدیل به یک جنجال جدید در اردوی پرسپولیس شود.
یک تابستان دیگر و یک جنجال جدید از کیلیان امباپه. در چهار سال گذشته ستاره فرانسوی به عامل اصلی ناآرامی و استرس PSG و هوادارانش تبدیل شده و این داستان ادامه دارد.
هرچند سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد که هیچ مجوزی برای واردات محموله گوشت مرغ از بلاروس صادر نشده است. اما همچنان برخی از مردم نسبت به آلوده بودن مرغ‌ها، دچار تردید شده‌اند. تا جایی که موضوع مرغ های آلوده به ترند خبری روز تبدیل شد.
فدراسیون فوتبال قصد دارد دستور‌العمل جنجالی قراردادها را اصلاح کرده و برخی بندهای جنجالی را تعدیل کند.
سبک و فرم مداحی یکی از مداحان جوان در شب میلاد حضرت معصومه (س) در ورزشگاه حیدریان قم به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده است
پس از بازی جنجالی نیروی هوایی و کهربا عراق، کمیته انضباطی فوتبال این کشور جریمه‌های سنگین فردی و تیمی را برای نیروی هوایی در نظر گرفت.
عادل فردوسی‌پور بخش اول گفت‌وگوی جذاب خود با علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی و بازیکن باشگاه فاینورد هلند رو عصر دوشنبه منتشر کرد تا جای خالی برنامه محبوب و تعطیل شده نود را برای این هفته پر کرده باشد. در این مصاحبه پاسخ‌های صریح جهانبخش به طرح سوالات ماهرانه فردوسی‌پور، یکی از جذاب‌ترین گفت‌وگوهای چندسال اخیر ورزشی را رقم زد.
26 اسفند دوباره تبدیل به روزی جنجالی برای سیدمهدی سیدعلی شد.
داستان قلعه‌نویی و استقلال دارد به یک تراژدی عجیب برای این مربی در تیم گل‌گهر تبدیل می‌شود؛ او بار دیگر مغلوب باشگاه سابقش شد و باز هم وقت اضافه و پنالتی جنجالی نقش اول این شکست را ایفا کرد.
شاید ملموس‌ترین و جدی‌ترین خبر هفته جاری، گذار قیمت دلار از ۵۰۰ هزار ریال (۵۰ هزار تومان)، گذار نرخ سکه از ۳۱ میلیون تومان و رسیدن نرخ طلای ۱۸ عیار به حدود دو و نیم میلیون تومان بود. رکودزنی‌های جدید بازار ارز و طلا، به کانون برای واکنش‌های گسترده کاربران فضای مجازی، رسانه‌ها و افکار عمومی تبدیل شد
مکالمه جنجالی سرمربی آ.اس.رم با یک خبرنگار لج‌باز به یکی از ویدیوهای پرتکرار ورزشی امروز تبدیل شده است.
در اوایل هفته جاری، انتشار ویدئوی کوتاه از برنامه هفت، صدا و سیما جنجال‌سازی گسترده‌ای را به همراه داشت. در این ویدئو، ابوالقاسم طالبی نویسنده و کاگردان، در برنامه هفت تلویزیون مهمان بهروز افخمی بود. او طالبی، با لحنی تمسخرآمیز و قابل تأمل از رابطه «یائسگی» زنان سینماگر ایرانی و تبدیل شدن آن‌ها به معترض نهاد‌های رسمی سخن می‌گوید
اعتراض به داوری در بازی های لیگ برتر تبدیل بدعت شده است، به خصوص که پای دو تیم مدعی در مسابقه در میان باشد.
کوپال ناظمی با اعلام دو خطای پنالتی و تکرار دو پنالتی دیگر، به مرد شماره یک بازی استقلال و تراکتور تبدیل شد.
یکی از اتفاقاتی که سرنوشت دیدار ایران و آمریکا را تغییر داد، لحظاتی پایانی دیدار امیرمحمد یزدانی با حریف آمریکایی بود.
ویلتون سامپایو، داور برزیلی بازی انگلیس-فرانسه، که در میان انگلیسی ها به چهره ای منفور تبدیل شده، با تصمیم فیفا همچنان در قطر حضور دارد و شاید قضاوت بازی فینال به او واگذار شود.
ماجرای فروش ماشین مجتبی پوربخش، مجری‌ای که به دلیل حمایت از علی کریمی و اعتراضات مردمی از تلویزیون کنار گذاشته شد، تبدیل به داستانی جدید شده است.
الساندرو باستونی پس از حواشی هفته گذشته در سن سیرو، به نمادی از رقابت بین اینتر و بارسلونا تبدیل شده است.
حمله یک هوادار به ستاره بشیکتاش باعث شده تا یک بار دیگر سوپرلیگ ترکیه به تیتریک فوتبال دنیا تبدیل شود.
ساعتی پیش و با انتشار خبری روی سایت فدراسیون فوتبال خبر لغو مجمع انتخاباتی تبدیل به تیتر یک اخبار ورزشی ایران شد.
حالا لیگ برتر فوتبال ایران به رقابت های جذابی برای رسانه های پرتغال تبدیل شده است و این به سبب حضور ساپینتو در استقلال و مورایس در تیم سپاهان است.
مهدی طارمی این روز‌ها تبدیل به چهره‌ای تاثیرگذار در فوتبال ایران شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ